Muistakaahan naiset, että siideri sisältää runsaasti kaloreita.🤔
Mikäs sen ihanampaa, kuin siemailla raikas kylmä siiderijuoma viikonlopun kunniaksi. Mutta tässäkin on hyvä muistaa, että kohtuus kaikessa! Alkoholi ei millään tapaa tee hyvää keholle. Itse asiassa se on kehoa kuivattava sokeripommi. Humalapäissään tulee myös tehtyä kaikenlaisia typeryyksiä. Eli pidetäänhän järki kädessä sen juomisen suhteen.
Kommentit (56)
Kossussa on vielä enemmän ja silti olen alipainoinen vaikka vedän pari pulloa päivässä.
Niin naiset! Nyt ne siiderit viemäriin!
Vierailija kirjoitti:
Kossussa on vielä enemmän ja silti olen alipainoinen vaikka vedän pari pulloa päivässä.
Olet varmaankin mies.
Siideri? Kirjoitteletko jostain ysäriltä?
Juon vodkasoodaa, maistuu ei miltään ja on niin vähän kaloreita kun voi olla
Mene töihin. Ota Ukko Ylijumala sydämeesi. Muuta neuvoa ei tule.
Mä olen 53 vuotias ja juon sillon tällöin, nuorena lähes joka viikko kerran kaksi. Enkä ole vielä typeryyksiä päissäni tehnyt.
Älä valehtele.
Terveisin N41 Kontulasta, 165 cm / 101 kg
Yksi raikas siiderijuoma ei riitä humaltumiseen. Kaiken ei tarvitse olla järkevää ja typeryydet silloin tällöin piristävät arkea. Raikasta, rietasta ja mukavaa viikonloppua toverit armaat!
Vierailija kirjoitti:
Pidä nyt se turpa kiinni.
Älä raivoa!😲
Outo aloitus. Ap:n ainut mahdollisuus ikinä saada seksiä on liian kovassa huppelissa oleva nainen. Luulisi hänen siis toivovan naisten juovan enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pidä nyt se turpa kiinni.
Älä raivoa!😲
Suksi vttuun.
Siis miehet saa juoda sinun mielestä miten vaan? Voi elämän kevät
T. ihminen joka ei juo
Siksi juonkin sen yhden sidun kaveriksi muutaman terävän silloin tällöin. Vähemmän kaloreita ja olenkin hoikka ja hyväkuntoinen. En tosin nyt joka päivä kupittelekaan toisin kuin moni täällä.
Kuivassa valkkarissa vähiten kaloreita.
Vierailija kirjoitti:
Outo aloitus. Ap:n ainut mahdollisuus ikinä saada seksiä on liian kovassa huppelissa oleva nainen. Luulisi hänen siis toivovan naisten juovan enemmän.
Minähän yritän opastaa naisväestöä parhaan taitoni mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Kossussa on vähemmän energiaa suhteessa prosentteihin.
Ihanaa että kaljassa ei ole eikä kaljapäissään miehet tee yhtään mitään typeryyksiä 🤗