Muistakaahan naiset, että siideri sisältää runsaasti kaloreita.🤔
Mikäs sen ihanampaa, kuin siemailla raikas kylmä siiderijuoma viikonlopun kunniaksi. Mutta tässäkin on hyvä muistaa, että kohtuus kaikessa! Alkoholi ei millään tapaa tee hyvää keholle. Itse asiassa se on kehoa kuivattava sokeripommi. Humalapäissään tulee myös tehtyä kaikenlaisia typeryyksiä. Eli pidetäänhän järki kädessä sen juomisen suhteen.
Kommentit (56)
Vierailija kirjoitti:
Siideri? Kirjoitteletko jostain ysäriltä?
no mikä se sitten on? sidukka??
En käytä alkoholia. Minkä vuoksi tuota pitäisi erikseen muistella?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Outo aloitus. Ap:n ainut mahdollisuus ikinä saada seksiä on liian kovassa huppelissa oleva nainen. Luulisi hänen siis toivovan naisten juovan enemmän.
Minähän yritän opastaa naisväestöä parhaan taitoni mukaan.
Mikä saa sinut ajattelemaan että sinulla on siihen oikeus ja pätevyys? Pyytämättä annettu neuvo on moite.
Varoita naisia jallukolasta. Sekä Jallu nimisestä miehestä.
Vierailija kirjoitti:
Outo aloitus. Ap:n ainut mahdollisuus ikinä saada seksiä on liian kovassa huppelissa oleva nainen. Luulisi hänen siis toivovan naisten juovan enemmän.
Enhän minä seksiä vonkaa, voi hyvänen aika!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parempi kun et yritä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enhän minä seksiä vonkaa, voi hyvänen aika!
Joo pidä vain se minikikkeli housuissas.
Vierailija kirjoitti:
Kossussa on vielä enemmän ja silti olen alipainoinen vaikka vedän pari pulloa päivässä.
Ei kai kukaan enää kossua juo. Pari Leijonaa olet joskus juonut, kevytviinaa. Sitten sammunut itku silmässä yksin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä edes yritä. Sinun ei tarvitse neuvoa. Ei olla pyydetty sitä sinulta. 🖕
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siideri? Kirjoitteletko jostain ysäriltä?
no mikä se sitten on? sidukka??
Varmaan luulee että kaikki juo vaan lonkkua.
Yksi raikas siiderijuoma viikonloppuna kuulostaa erittäin kohtuulliselta juomiselta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hormoonit taitaa laittaa kiukun päälle.
"Hormoonit taitaa laittaa kiukun päälle."
Ai sinulla vai? Ikävää.
Ostin yhden oluen tuonne jääkaappiin ja sekin jäi juomatta kun meni siivotessa niin myöhään. Olen varmastikin parasta A-luokkaa naiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hormoonit taitaa laittaa kiukun päälle.
Voi sua rassukkaa. Saatko hoitoa siihen? 😁
Juon punaviiniä ja olutta idiootti.
Vierailija kirjoitti:
Ostin yhden oluen tuonne jääkaappiin ja sekin jäi juomatta kun meni siivotessa niin myöhään. Olen varmastikin parasta A-luokkaa naiseksi.
Hienoa! Ainahan siitä alkoholista kieltäytyminen on paras vaihtoehto.
Mä juon perjantaisin viskikolaa. Se on ihanuus ja autuus.
Eihän kossussa nyt kovin paljon sokeria tai muutakaan energia tule kun sitä ei kiskota yleensä montaa pulloa toisin kuin siduja. Ja kyllähän sitä nyt vähän energiaa tarvitseekin.