Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ajattelen erästä henkilöä 24/7. Voiko olla mahdollista että hän ajattelee myös minua?

Vierailija
20.02.2026 |

En vain saa häntä mielestäni. Hän on mielessäni koko ajan! Tietenkin myös unissani. 

Tätä on jatkunut nyt muutaman kuukauden ajan. Kun näemme niin lävitseni virtaa sähköä. Hän on minusta myös kiinnostunut mutta ei ole kertonut sitä vielä täysin suoraan, epäsuoraan kylläkin. Olen yrittänyt etääntyä ja irrottaa mutta en pysty. Minun on pian kysyttävä häneltä, että tunteeko hänkin samanlailla. Välillä mietin, elämmekö jonkinlaisessa synkornisiteetissa hänen kanssaan. Joskus iltaisin voin jopa tuntea hänen energiansa ihan konkreettisesti vierelläni. Kukaan toinen ihminen ei ole koskaan aiheuttanut minussa tällaista. Minun on saatava selville, että mitä tämä on. 

Kommentit (121)

Vierailija
101/121 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, siis esihenkilö aikoo syödä kuormasta. Pliis, tee se niin ettei koko työpaikkaa mee sekaisin...

Vierailija
102/121 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi! Menin naimisiin sellaisen kanssa 20 vuotta sitten. Tavattiin, se katse, katsoo vieläkin. N. vuosi tapailtiin satunnaisesti tietyissä tilanteissa, kunnes rohkaistui ja antoi suukon suulle. Olin myyty. Vieläkin suukko ja halaus tai ajatuskin tuo perhosia vatsaan. Liki 6kymppisiä ollaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/121 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odota, otan kristallipalloni... Ei ole mahdollista. 

Vierailija
104/121 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mahdollista

Väkisinkin nukut joskus.

Vierailija
105/121 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ok, siis esihenkilö aikoo syödä kuormasta. Pliis, tee se niin ettei koko työpaikkaa mee sekaisin...

Tuskin ne edes huomaa mitään. ite siis esihenkilönä osittain vastaavassa tilanteessa, en ole ap

Vierailija
106/121 |
27.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä me kuule huomataan ;)

Vierailija
107/121 |
02.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä viikolla edistystä?

Vierailija
108/121 |
02.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap? Tule takaisin!

Vierailija
109/121 |
05.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilannepäivitystä kaipaisi tämä aihe

Vierailija
110/121 |
06.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
111/121 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei Ap, olen itsekin samanlaisessa tilanteessa. En saa yhtä ihmistä mielestäni ja odotan aina innolla näkeväni hänet uudelleen. Olen todella, todella ihastunut. Olen myös aina aika jännittynyt aluksi kun näemme, mutta sitten hetken kuluttua rentoudun ja sen jälkeen juttu luistaa kuin vettä vain. Nauramme paljon toistemme jutuille, ihan tyhmillekin. Kun muita on paikalla, en hirveästi uskalla katsoa häntä, koska en halua "jäädä kiinni" muille. Viestittelemme päivittäin ihan niitä näitä, mikä minusta kertoo siitä, että hänkin on minusta kiinnostunut. Nautin tästä valtavasti, mutta samalla en. Olen täysin huumaantunut tästä ihmisestä, ja uskon että hänkin ajattelee minua.

Toivon sulle kaikkea hyvää jatkoon tunteidesi kanssa! Toivottavasti asiat lutviutuvat parhaaksesi

Hei, nro 46 täällä. Halusin tulla kertomaan päivitystä omasta tilanteestani.

Päätin lähteä tavoittelemaan tätä ihmistä, joka on sekoittanut pääni. En tiedä, mitä siitä seuraa, mutta ainakin olen yrittänyt. Olemme siis sinkkuja molemmat. Näitä minua huumaavia ihmisiä ei ole montaa tullut vastaan, joten pistän nyt itseni likoon, ja jos onnistun, olen onneni kukkuloilla. Jos hän ei tunne samoin minua kohtaan, niin olkoon sitten. Kerranhan täällä vain eletään.

Vierailija
112/121 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei Ap, olen itsekin samanlaisessa tilanteessa. En saa yhtä ihmistä mielestäni ja odotan aina innolla näkeväni hänet uudelleen. Olen todella, todella ihastunut. Olen myös aina aika jännittynyt aluksi kun näemme, mutta sitten hetken kuluttua rentoudun ja sen jälkeen juttu luistaa kuin vettä vain. Nauramme paljon toistemme jutuille, ihan tyhmillekin. Kun muita on paikalla, en hirveästi uskalla katsoa häntä, koska en halua "jäädä kiinni" muille. Viestittelemme päivittäin ihan niitä näitä, mikä minusta kertoo siitä, että hänkin on minusta kiinnostunut. Nautin tästä valtavasti, mutta samalla en. Olen täysin huumaantunut tästä ihmisestä, ja uskon että hänkin ajattelee minua.

Toivon sulle kaikkea hyvää jatkoon tunteidesi kanssa! Toivottavasti asiat lutviutuvat parhaaksesi

Päätin lähteä tavoittelemaan tätä ihmistä, joka on sekoittanut pääni. En tiedä, mitä siitä seuraa, mutta ainakin olen yrittänyt. Olemme siis sinkkuja molemmat. Näitä minua huumaavia ihmisiä ei ole montaa tullut vastaan, joten pistän nyt itseni likoon, ja jos onnistun, olen onneni kukkuloilla. Jos hän ei tunne samoin minua kohtaan, niin olkoon sitten. Kerranhan täällä vain eletään.

Miten aiot tehdä sen?

Vierailija
113/121 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuormasta ei kannata syödä.

Kyllä kannattaa. Useampi tuttava on löytänyt aviopuolisonsa työpaikalta. Työpaikkaa voi aina vaihtaa, kiinnostavia ihmisiä tulee vastaan aika harvakseen.

Vierailija
114/121 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kannattaa. Useampi tuttava on löytänyt aviopuolisonsa työpaikalta. Työpaikkaa voi aina vaihtaa, kiinnostavia ihmisiä tulee vastaan aika harvakseen.

Eikä sitä työtä ole ole pakko vaihtaa, välttämättä. Riippuu olosuhteista.

Vierailija
115/121 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, telepatia toimii.

Vierailija
116/121 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä sitä työtä ole ole pakko vaihtaa, välttämättä. Riippuu olosuhteista.

Totta. Ei meillä ainakaan ole mitenkään kiellettyä. Tuskin tuollaista voi edes kieltää? Ei kai työnantaja voi sanella, keneen saa rakastua? Kunhan ei vaikuta mitenkään negatiivisesti ilmapiiriin tai tehtävien hoitamiseen, niin ei ole mitään sanomista asiaan.

Vierailija
117/121 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuleppas jäbä, jos sulla ei muita kiinnostuksen kohteita ole niin turha on toivo, kukaan ei sinunlaisestasi turhan uneksijasta välitä. Se on siinä, usko pois.

Vierailija
118/121 |
10.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten aiot tehdä sen?

Yritän edetä hitaasti ollakseni varma, että eteneminen kannattaa. Olen flirttaillut leikkisästi ja hän tekee samoin. Hän seisoo ja istuu vieressäni astetta lähempänä kuin muut, omasta aloitteestaan. Juttu luistaa edelleen ja meillä on tosi hauskaa yhdessä. Olen miettinyt pääni puhki, mitä merkkejä voisin hänelle antaa osoittaakseni olevani kiinnostunut. Olen myös miettinyt koko ihastumista ihan liikaa. En uskalla vielä paljastaa tunteitani... :/

Vierailija
119/121 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä lähestymivaihetta on aika kiusallista seurata sivusta. Varsinkin, kun itsellä on tunteita toista kohtaan.

Vierailija
120/121 |
11.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä lähestymivaihetta on aika kiusallista seurata sivusta. Varsinkin, kun itsellä on tunteita toista kohtaan.

Mikäs kolmiodraama teillä on meneillään?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi neljä