Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lesbobileet täyttyivät kuulemma äärimmilleen koska niissä saa olla rauhassa - ne tunnetaan tappeluistaan

Kommentit (215)

Vierailija
181/215 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naurettavaa puuttua muiden rakkauselämään. Kertoo ihmisestä kaiken oleellisen - oma elämä pännii. :)

Itseasiassa ei pänni, olen erittäin tyytyväinen elämääni, ainakin minä. Haluan vain suojella tätä maata, lapsia ja lähimmäisiäni olemalla normalisoimatta kaikenmaailman kotkotuksia. Kun normalisoidaan kaikki mitä eteen tulee niin kohta tullaan sokeaksi sille mikä on enää hyvää moraalia ja mikä moraalitonta.

Joo tää on ollut ihan kauheeta aikaa lapsia ajatellen, kun maailmassa väärät ihmiset toisiaan rakastaa. Siis ihan järkyttävää. Koko ajan saanu pelätä, et tyttärelle selviää, et vois rakastua naiseenkin...ihan vaan siks, et joku toinen nainen on rakastunut naiseen...onneks on nyt miehen kanssa naimisissa, niin on ikään kuin turvassa...toivottavasti...

Vierailija
182/215 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua pelottaa, että fundamentalistiuskovaiset tekee jonkun terrori-iskun lesbojen bileisiin :(

Kutsun naisen vaikka deittiäpistä lähiöpuistoon kävelylle ja istuskelemaan ja sitten jos on kemiaa niin kotiin viettämään mukavaa turvallista iltaa. Eivät terroristit mahda mitään 😊

Iske oikein nätti nainen.

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010779081.html

En ymmärrä. Olen nainen ja en todellakaan mikään raiskaaja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/215 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rähinästä päätellen ne lesbobileet onkin täällä palstalla.

Vierailija
184/215 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon bi-nainen ja valitettavasti mullakin on se kokemus, että naissuhteissa oli aina h*tosti enemmän draamaa. Yksi naispuolinen ex oli äärimmäisen mustasukkainen, mielenterveysongelmainen ja suhteen päätyttyä ei jättänyt rauhaan. Ja jos joskus olin viihteellä missä oli muita naispareja, niin takuulla jossain vaiheessa joku pariskunta tappeli (yleensä oli joku mustasukkaisuusdraama). Etenkin tuo mustasukkaisuus tuntuu olevan naisten juttu, puolisoa vahditaan hulluna eikä minnekään saa mennä ilman kumppania. Mä olin vielä "supervahdittava" kun kehtaan olla bi, joten myös miehet oli uhka. Vähän tabu asia mut todellakin monilla naispareilla just tää mustasukkaisuus aiheuttaa (kännissä etenkin) väkivaltaisuutta.

Vierailija
185/215 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihan portaiden alin askelma on vihapuhe ja disinformaatio.

Ylimmällä portaalla murhat ja joukkotuhonta.

Venäjämieliset pikkunasut pomppii siinä pyramidin alapäässä ja haaveilee huipusta. Ja näitä tuomittiin viime vuonna ainakin 8. Puolet vankeuteen, toinen puoli Niuvaan. 21 suomalaisnaista tapettiin ja 25% suomalaismiehistä pitää sitä ok:na.

Vierailija
186/215 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkusieluisten kokoontumisbileet. 

Vierailija
187/215 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua pelottaa, että fundamentalistiuskovaiset tekee jonkun terrori-iskun lesbojen bileisiin :(

Kutsun naisen vaikka deittiäpistä lähiöpuistoon kävelylle ja istuskelemaan ja sitten jos on kemiaa niin kotiin viettämään mukavaa turvallista iltaa. Eivät terroristit mahda mitään 😊

Et sinä ikinä mitään ymmärräkään koska olet Pasi. 

Vierailija
188/215 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nysämunapersut lasketaan naisiksi.

Vierailija
189/215 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

What is the violence rate in lesbian relationships?

43.8% of lesbian women and 61.1% of bisexual women have experienced ra*e, physical violence, and/or stalking by an intimate partner at some point in their lifetime, as opposed to 35% of heterosexual women.
https://interactofwake.org/resources/gender-based/

Ymmärrätkö lukemaasi? Tuossa puhutaan intiimistä kumppanista ei naiskumppanista, vähemmän yllättäen tekijänä näissä rikoksissa on useimmiten ollut mies.

Vierailija
190/215 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon bi-nainen ja valitettavasti mullakin on se kokemus, että naissuhteissa oli aina h*tosti enemmän draamaa. Yksi naispuolinen ex oli äärimmäisen mustasukkainen, mielenterveysongelmainen ja suhteen päätyttyä ei jättänyt rauhaan. Ja jos joskus olin viihteellä missä oli muita naispareja, niin takuulla jossain vaiheessa joku pariskunta tappeli (yleensä oli joku mustasukkaisuusdraama). Etenkin tuo mustasukkaisuus tuntuu olevan naisten juttu, puolisoa vahditaan hulluna eikä minnekään saa mennä ilman kumppania. Mä olin vielä "supervahdittava" kun kehtaan olla bi, joten myös miehet oli uhka. Vähän tabu asia mut todellakin monilla naispareilla just tää mustasukkaisuus aiheuttaa (kännissä etenkin) väkivaltaisuutta.

Kuulostaa rajulta. En ole päässyt vielä suhteeseen toisen naisen kanssa (en ole jaksanut yrittää deittailua tarpeeksi ja olen aika omalaatuinen niin harvemmin klikkaa), mutta itse en olisi ollenkaan tuollainen puolisona. Olen hyvin avoinmielinen ja ymmärtäväinen myös ihastumisten osalta. Tiedän, ettei toista voi omistaa.

Vierailija
191/215 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et sinä ikinä mitään ymmärräkään koska olet Pasi. 

On se käsittämätöntä, että meidän yhteiskunta on tässä tilassa, että ei voi edes naisena esittää aidosti vilpittömiä toiveitaan kun joku tulkitsee ja vääristää ne miehen häröilyiksi.

Mieti nyt vielä kerran? Onko tuo se narratiivi, jota haluat vahvistaa?

Minä etsin naisesta nimenomaan sitä vahvaa henkisen turvan ja rakkauden vastavuoroista välitystä mitä en miehen kanssa saanut kokea kuin vain hyvin hetkellisesti. Koti on myös paikka, jossa koen turvaa ihmisten julmuudelta.

Vierailija
192/215 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen jo pitkään ollut varma, että ilkeät, miehiä vihaavat, punavihervasurit ovat kehopositiivisia lesboja. Ei normaalit heteronaiset käyttäydy sillä tavalla.

Vierailija
193/215 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellista ihastusta en veisi tuollaiseen paikkaan. Todella epäromanttista ja varma suhteen lop ettaja.

Vierailija
194/215 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te heterot kyllä riitelette tässä ketjussa 

Vierailija
195/215 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Usko, toivo, rakkaus - siinä vasta pakkaus!

Aina sanotaan, että toivo on näistä tärkein, mutta kyllä se on rakkaus. 

Kaikki ja kaikenlainen rakkaus. 

Miten tätä voi alspeukuttaa?

- eri

Koska joku yrittää kristinuskolla jotenkin hyväksyttää homoutta, mikä on aika erikoista kun se on yksi pahimmista synneistä kristinuskossa.

Ei ole. Raamatussa kielletään homoilu, mut lähinnä siksi, kun sitä harjoittivat vanhat rikkaat miehet nuoria poikia alistaen.

Vierailija
196/215 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli tietämättäni asiakkaina pari lesboa. Törmäsin joskus heihin ja kysyin, että kun ei ole käyneet firmassani, niin kummallakin oli naisystävä kieltänyt enää käymästä. En tiedä oliko heistä kumpikaan kiinnostuneita miehistä, mutta heidän naisystävät olivat mustasukkaisia. Sitten paljastui erään entisen tyttöystävän opiskelukaveri lesboksi ja ihmettelinkin, kun tapasin myös hänet pari kertaa, niin selvästi tuntui inhoavan mua ja tuhosi tuon parisuhteenkin keksityillä jutuilla, että oli muka nähnyt mut toisen naisen kanssa kävelemässä käsikkäin. 

Vierailija
197/215 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko täällä lesboja? Mitä mieltä olette tuosta että bileisiin tulee heteronaisia? 

Noissa bileissä vihataan heteroita. Ääriporukoissa vihataan jopa aivan tavallisia elämäänsä eläviä homojakin. Suurin osa homoista ei halua olla missään tekemisissä sen ahdasmielisen ääriaineksen kanssa.

Homomies 41

Minun tuntemat homot (eivät tosin kaikki) inhoaa ja haukkuu lepakoita. Yksikään tuntemani lepakko ei ole minun kuullen haukkunut miehiä. En tiedä, kuinka yleistä tämä on muilla.

Kaikki lesbot inhoavat kategorisesti miehiä. Esim. työtovereina niin hanurista. 

Homomiehet haukkuu, kadehtii, mustamaalaa ja juorua

Niin sellaiset feminiiniset neitihomot. Maskuliinista homoa ei paskaakaan kiinnosta mitä lesbot tai äärisetalaiset tekee.

-Homomies 41

Vierailija
198/215 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli tietämättäni asiakkaina pari lesboa. Törmäsin joskus heihin ja kysyin, että kun ei ole käyneet firmassani, niin kummallakin oli naisy

Lesbot ovat todella sotaisia. Ne amatsonin alueen naissoturitkin "amatsonit" olivat lesboja. 

Vierailija
199/215 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyisin voi törmätä mihin vaan. Kerran näin lesboparin, josta kumpikin olivat jo hyvän aikaa sitten aloittaneet hormonisekoilut muuttuakseen miehiksi.

Vierailija
200/215 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten pitää kaikki lesbot niputtaa yhteen, huomaa taas. Meitä on moneksi. Alkoholi ei kiinnosta itseäni eikä tappeleminen. En myöskään ymmärrä mustasukkaisuutta. Sillä ei voita mitään jne. Mutta jatkakaa haukkumista, jospa se helpottaa oloanne

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä viisi