Lesbobileet täyttyivät kuulemma äärimmilleen koska niissä saa olla rauhassa - ne tunnetaan tappeluistaan
Kommentit (226)
Huoris kuuluu suljetulle. Tai mieluiten tuhkaamoon mutta valtuuteni eivät riitä siihen.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ihana mies. Rakastan häntä ja elämää.
Miten se on teiltä pois?
M 31
Persut nyt on homoja kaikki mutta eivät suostu myöntämään sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua pelottaa, että fundamentalistiuskovaiset tekee jonkun terrori-iskun lesbojen bileisiin :(
Siksi tmän ketjun aloittajasta on vinkattu poliisille.
Voi vttu noita sun ikuisia "nettivinkattu hyvää odotusta" jankutuksias.
Vierailija kirjoitti:
Mua pelottaa, että fundamentalistiuskovaiset tekee jonkun terrori-iskun lesbojen bileisiin :(
Kutsun naisen vaikka deittiäpistä lähiöpuistoon kävelylle ja istuskelemaan ja sitten jos on kemiaa niin kotiin viettämään mukavaa turvallista iltaa. Eivät terroristit mahda mitään 😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ihana mies. Rakastan häntä ja elämää.
Miten se on teiltä pois?
M 31
Persut nyt on homoja kaikki mutta eivät suostu myöntämään sitä.
Persuhomomiehet vihaa lesboja. Maalittavat ja puhuvat pahaa lesboista.
"43.8% of lesbian women and 61.1% of bisexual women have experienced ra*e, physical violence, and/or stalking by an intimate partner at some point in their lifetime, as opposed to 35% of heterosexual women."
At some point of their lifetime. Eli on joutunut väkivallan uhriksi (miesten) toimesta. Jos lesbo-suhteessa ollessa kumppanin toimesta, se olisi mainittu.
Ap on itse sen tyypin ihmispaska, joka kiusaa lesboja somessa kun ei uskalla hakata.
Persut on alinta saastaa. Aina kiusaamassa vähemmistöjä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mee vinkumaan sitä vttua tyynyys, runkkari.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kutsun naisen vaikka deittiäpistä lähiöpuistoon kävelylle ja istuskelemaan ja sitten jos on kemiaa niin kotiin viettämään mukavaa turvallista iltaa. Eivät terroristit mahda mitään 😊
Iske oikein nätti nainen.
Persujen kannatus jatkaa kohti nollaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä enemmän vihapaskaa suollat, sitä varmemmin hukut siihen. Kuten nimim. Riikka, joka ei kelpaa muuhun kuin vihapaskasakin vaalitappioputken ja hallitusepäonnistumisen syntipukiksi.
Teidän nasujen loppu on ikävä. Omat raatelevat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mee vinkumaan sitä vttua tyynyys, runkkari.
Minusta hänen tokaisunsa oli oikeutettu. Mitä nettivinkkaamisen aihetta näit alotuksessa? Ei poliisia kiinnosta jonkun sp-vähemmistöläisen tyhjänkiukuttelu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naurettavaa puuttua muiden rakkauselämään. Kertoo ihmisestä kaiken oleellisen - oma elämä pännii. :)
Itseasiassa ei pänni, olen erittäin tyytyväinen elämääni, ainakin minä. Haluan vain suojella tätä maata, lapsia ja lähimmäisiäni olemalla normalisoimatta kaikenmaailman kotkotuksia. Kun normalisoidaan kaikki mitä eteen tulee niin kohta tullaan sokeaksi sille mikä on enää hyvää moraalia ja mikä moraalitonta.
Joo tää on ollut ihan kauheeta aikaa lapsia ajatellen, kun maailmassa väärät ihmiset toisiaan rakastaa. Siis ihan järkyttävää. Koko ajan saanu pelätä, et tyttärelle selviää, et vois rakastua naiseenkin...ihan vaan siks, et joku toinen nainen on rakastunut naiseen...onneks on nyt miehen kanssa naimisissa, niin on ikään kuin turvassa...toivottavasti...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä. Olen nainen ja en todellakaan mikään raiskaaja.
Rähinästä päätellen ne lesbobileet onkin täällä palstalla.
Oon bi-nainen ja valitettavasti mullakin on se kokemus, että naissuhteissa oli aina h*tosti enemmän draamaa. Yksi naispuolinen ex oli äärimmäisen mustasukkainen, mielenterveysongelmainen ja suhteen päätyttyä ei jättänyt rauhaan. Ja jos joskus olin viihteellä missä oli muita naispareja, niin takuulla jossain vaiheessa joku pariskunta tappeli (yleensä oli joku mustasukkaisuusdraama). Etenkin tuo mustasukkaisuus tuntuu olevan naisten juttu, puolisoa vahditaan hulluna eikä minnekään saa mennä ilman kumppania. Mä olin vielä "supervahdittava" kun kehtaan olla bi, joten myös miehet oli uhka. Vähän tabu asia mut todellakin monilla naispareilla just tää mustasukkaisuus aiheuttaa (kännissä etenkin) väkivaltaisuutta.
Vihan portaiden alin askelma on vihapuhe ja disinformaatio.
Ylimmällä portaalla murhat ja joukkotuhonta.
Venäjämieliset pikkunasut pomppii siinä pyramidin alapäässä ja haaveilee huipusta. Ja näitä tuomittiin viime vuonna ainakin 8. Puolet vankeuteen, toinen puoli Niuvaan. 21 suomalaisnaista tapettiin ja 25% suomalaismiehistä pitää sitä ok:na.
Pikkusieluisten kokoontumisbileet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä. Olen nainen ja en todellakaan mikään raiskaaja.
Et sinä ikinä mitään ymmärräkään koska olet Pasi.
Vierailija kirjoitti:
Rähinästä päätellen ne lesbobileet onkin täällä palstalla.
Jos nysämunapersut lasketaan naisiksi.
Tämä sama taho levittää paljon muutakin Venäjän propagandaa.