Lesbobileet täyttyivät kuulemma äärimmilleen koska niissä saa olla rauhassa - ne tunnetaan tappeluistaan
Kommentit (215)
Muodikasta eihän tuo muuta ole. Mielenkiintoista olisi se mikähän 50 vuoden päästä on muodikasta.
Vierailija kirjoitti:
Muodikasta eihän tuo muuta ole. Mielenkiintoista olisi se mikähän 50 vuoden päästä on muodikasta.
Toivottavasti ei p*darit ainakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samoin kun puhutaan naisten kokemasta väkivallasta, unohdetaan että ihan heteronaisetkin tappelevat kännissä todella paljon keskenään.
Puhumattakaan siitä, että heterosuhteiden miehet saavat tilastojen mukaan huomattavasti naisia useammin sairaalahoitoa vaativia vammoja kumppanin toimesta. Tästä kirjoitti mm. Hämeen Sanomat. Naisten harrastama väkivalta lakaistaan maton alle.
Erikoista on se, etteivät miehet sit näistä avaudu edes nimettömissä kyselyissä...
Tää on kyllä todella outoa. Parisuhdeväkivalta ei edes ole asianomistajarikos vaan se on virallisen syytteen alainen rikos ja koskaan näitä pahoinpiteleviä naisia ei näy oikeudessa . Jos siellä sairaalassa joka päivä joku ukko makaa henkitoreissaan vaimonsa pahoinpitelemänä niin kyllä jutun pitäisi poliisille mennä.
Silti vankilat on täynnä väk*ivaltar*ikoksista tuomittuja miehiä ja silti naiset vissiin harva se päivä pu*ukottaa ukkonsa hen*giltä tai am*puu aivot pihalle .
Ja todellakaan naisten tekemään väk*ivaltaa ei lakaista matona alle.
Naisia pääsee lähes viikottain hen*gestään puolisonsa toimesta ja ja turvakodit on täynnä naisia ja lapsia ja silti ne naiset kuitenkin on niitä pahimpia hak*kaajia?
Joku ei nyt ihan täsmää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aah, sain juuri ihanan ison oon tyttikseni kanssa. Nyt lähdetään lenkille.
- N 22
Iso o = oopiumi
En kyllä yllättyisi vaikka olisikin oopiumi :D tai vaikka peukku.
Kyllä alan miehet ovat aina puhuneet oopiumista isona o:na.
Nautinnollista tämä muka- parempien ihmisten älämölö palstalla.
Jatkakaa - me muut huvitumme. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko täällä lesboja? Mitä mieltä olette tuosta että bileisiin tulee heteronaisia?
Noissa bileissä vihataan heteroita. Ääriporukoissa vihataan jopa aivan tavallisia elämäänsä eläviä homojakin. Suurin osa homoista ei halua olla missään tekemisissä sen ahdasmielisen ääriaineksen kanssa.
Homomies 41
Minun tuntemat homot (eivät tosin kaikki) inhoaa ja haukkuu lepakoita. Yksikään tuntemani lepakko ei ole minun kuullen haukkunut miehiä. En tiedä, kuinka yleistä tämä on muilla.
Kaikki lesbot inhoavat kategorisesti miehiä. Esim. työtovereina niin hanurista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä rinnastetaan p**ofilia ja homous.
Ettekö ihan oikeasti parempaan pysty, fariseukset?
kakistappa sinä ulos, miksi vain mies ja nainen voivat tehdä yhdessä lapsen luonnollisesti? miksi ei mies ja mies tai nainen ja nainen? jos kaikki olisi homoja ja lesboja, niin kohta oltaisiin sukupuutossa, toisin kuin jos oltaisiin heteroja. ja luonnon tarkoitus on lisääntyminen. luonnosta erkaantuneita ainakin olette. jään odottamaan vastaustanne, arvon sateenkaariväki.
eri
Jaahas. Eli siskoni, joka ei ole lapsia voinut saada, on luonnoton?
Vierailija kirjoitti:
Onko täällä lesboja? Mitä mieltä olette tuosta että bileisiin tulee heteronaisia?
Niin ihmetyttää kyllä jos tulee?? En usko, että siellä kukaan lesbo kaipaa heteroja. Minä en ainakaan, jos tuonne pääsisin. tv lesbo
Vierailija kirjoitti:
Kuinkahan moni noista on ihan turisteja, vaikka eivät sitä itse tiedä tai tunnista?
Nuori sukupolvi on kasvatettu uskomaan että seksuaalivähemmistöön kuuluminen on paremman ihmisen merkki.
Paikkaan mahtuu 100 henkeä eikä se ole mikään lesbobaari tai -klubi. Tänään siellä on kolme DJtä soittamassa acid housea - soittajat ja yleisökin taitaa olla vähintäänkin keski-iän kynnyksellä. Semmosta on tämä vanha sukupolvi.
Olen nuori lesbo, mutta en voi sietää noita täyteen ja yli ängettyjä tapahtumia, enkä yöelämää nyt muutenkaan. Monet ihmiset noissa ovat niin teennäisiä ja huomionhakuisia ja huomio jakaantuu hyvin epätasaisesti ihmisten välillä. Naiset ovat myös tiiviisti omissa klikeissään. Jos siis haluaa tuolta löytää seuraa (ja erityisesti syvällistä) ja ei ole itse kovin trendikäs tai näyttävä tyyliltään niin käytännössä tulee pettymään. Deittisovellukset ja jotkin pienet harrastus-, opiskelu- ja työelämän piirit ovat parempi väylä.
Sammunutta fistataan porukalla siellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noissa bileissä vihataan heteroita. Ääriporukoissa vihataan jopa aivan tavallisia elämäänsä eläviä homojakin. Suurin osa homoista ei halua olla missään tekemisissä sen ahdasmielisen ääriaineksen kanssa.
Homomies 41
Minun tuntemat homot (eivät tosin kaikki) inhoaa ja haukkuu lepakoita. Yksikään tuntemani lepakko ei ole minun kuullen haukkunut miehiä. En tiedä, kuinka yleistä tämä on muilla.
Homomiehet haukkuu, kadehtii, mustamaalaa ja juoruaa lesboista aivan hirveästi.
Joka ainut kerta kiukkuiset sukupuolivähemmistöjen edustajat tulevat näyttämään todellista osaamistaan. Transgenderit ovat niistä rääväsuisimpia.
Ei tuolla tyylillä kerätä sympatiapisteitä, joita tarvitsette kuitenkin.
Teistä on aina puhuttu "erilaisina" ja aina tullaan puhumaan. Ja sillehän ette voi mitään!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Homomies 41
Homomiehet haukkuu, kadehtii, mustamaalaa ja juorua
Kadehtii? En edes miljoonasta eurosta ottaisi tuota oksettavan pahanhajuista onkaloa, joka viimeksi tänään onnibusissa löyhkäsi viiden penkkirivin päähän. Aivan oksettavaa.
Vierailija kirjoitti:
Lesbot ovat todella karkeakäytöksisiä ja myös väkivaltaan taipuvia. En tykkää yhtään.
Jännä kun itse tunnen ihan toisenlaisia lesboja. Mutta turha heteroille sen enempää oikoa heidän käsityksiään
Vierailija kirjoitti:
Olen nuori lesbo, mutta en voi sietää noita täyteen ja yli ängettyjä tapahtumia, enkä yöelämää nyt muutenkaan. Monet ihmiset noissa ovat niin teennäisiä ja huomionhakuisia ja huomio jakaantuu hyvin epätasaisesti ihmisten välillä. Naiset ovat myös tiiviisti omissa klikeissään. Jos siis haluaa tuolta löytää seuraa (ja erityisesti syvällistä) ja ei ole itse kovin trendikäs tai näyttävä tyyliltään niin käytännössä tulee pettymään. Deittisovellukset ja jotkin pienet harrastus-, opiskelu- ja työelämän piirit ovat parempi väylä.
Kyllä myös naiset huu maa toisia naisia eli tyrmäystippoja sun muuta. Sitten käytetään taloudellisesti hyväksi ja pummataan ilmaiset juomat toisilta naisilta tai ilmaiset taksit. Ja aina sinne joukkoon ilmestyy miehiä, vaikka kuinka on vaan naisille tarkoitetut bileet. Ja aina joku kade tulee tönimään ja haastamaan riitaa täysin viattoman kanssa tai yrittää viedä tyttöystävän itelleen.
En vihaa miehiä tai muitakaan ihmisryhmiä. Toivon rauhaa kaikkien välille. Tulen oikeastaan hyvin toimeen monien miesten kanssa, lähinnä ystävänä nykyisin. Ennen oli enemmänkin, koska olin nimittäin hetero. Ehkä siis minua voisi mieltää biseksuaaliksi, mutta ei vain nyt nappaa miehet erinäisistä syistä. - nuori lesbo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Homomies 41
Homomiehet haukkuu, kadehtii, mustamaalaa ja juorua
Kato, heti alapeukku. Eli alapeukuttaja onkin homomies. Varmaan se sama, joka puuttuu aina toisten ihmissuhteisiin ja yrittää määräillä ja kontrolloida muita. Se, jolla ei ole omaa elämää vaan elää toisten ihmisten kautta.
Naiset on niin miehekkäitä, homssuisia ja ru mia, niin että mielummin yksin sitten.
Lesbot ovat todella karkeakäytöksisiä ja myös väkivaltaan taipuvia. En tykkää yhtään.