Lesbobileet täyttyivät kuulemma äärimmilleen koska niissä saa olla rauhassa - ne tunnetaan tappeluistaan
Kommentit (215)
Vierailija kirjoitti:
Pedopersujen vaalikampanja käymnissä. Aina te yritätte syytellä muita omista tekemisistänne (Kts. Ryydman, Vornanen, Hakkarainen, Niikko, Putkonen jne)
Kuulkaas: yksikään teistä ei tule saamaan pillua
1. Naisia solvaamalla
2. Lesboista ja transseksuaaleista valeita keksimällä
3. Tolloilemalla
Ja sama koskee vaalivoittoa. Te olette hävinneet jo, putinistipersut.
Et maininnut homoja. Heitä siis saa pilkata? No tottakai saa, koska olet tekopyhä jäte.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samoin kun puhutaan naisten kokemasta väkivallasta, unohdetaan että ihan heteronaisetkin tappelevat kännissä todella paljon keskenään.
Puhumattakaan siitä, että heterosuhteiden miehet saavat tilastojen mukaan huomattavasti naisia useammin sairaalahoitoa vaativia vammoja kumppanin toimesta. Tästä kirjoitti mm. Hämeen Sanomat. Naisten harrastama väkivalta lakaistaan maton alle.
Erikoista on se, etteivät miehet sit näistä avaudu edes nimettömissä kyselyissä...
Vierailija kirjoitti:
raamattu mainittu. Voiko keskustelun taso enää alemmaksi vajota?
Niinpä. Ei alenneta uskontoja tällä alhaisella homoilupaskalla, vaikka ateisti olen itsekin!
Pänniikö uskiksia deep down, oikeasti, oman sp- elämän ja rakkauden mitättömyys?
Ainut järkevä selitys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
raamattu mainittu. Voiko keskustelun taso enää alemmaksi vajota?
Niinpä. Ei alenneta uskontoja tällä alhaisella homoilupaskalla, vaikka ateisti olen itsekin!
Eipä taida olla. Olen pahoillani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertoo hyvin paljon miten tämä sateenkaariporukka kulkee nokka pystyssä kun vihaa herättävät välittömästi sanat "heteronainen" tai "mies" :DD
Kuten todettua, ei siinä porukassa viihdy juuri kukaan keskivertohomo. Eivät suvaitse.
Nillä on kato aina ollut paremmat vähemmistöt ja ne vähemmistöt joita voi katsoa nenänvartta pitkin. Siinä aktivistisakissa on samanarvoisuus todella kaukana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samoin kun puhutaan naisten kokemasta väkivallasta, unohdetaan että ihan heteronaisetkin tappelevat kännissä todella paljon keskenään.
Puhumattakaan siitä, että heterosuhteiden miehet saavat tilastojen mukaan huomattavasti naisia useammin sairaalahoitoa vaativia vammoja kumppanin toimesta. Tästä kirjoitti mm. Hämeen Sanomat. Naisten harrastama väkivalta lakaistaan maton alle.
Erikoista on se, etteivät miehet sit näistä avaudu edes nimettömissä kyselyissä...
Miehet yleensä ajattelee että on pakko pärjätä eikä miesten tunteista puhuminen ole yhtä normalisoitua kuin naisten. Se että ongelmasta ei puhuta ei poista ongelmaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehiä pännii, kun naiset hakevat toisistaan tyydytystä.
Missähän silloin on vika....
Niinpä.
Itse olen ainakin kirjoittanut kolme viestiä tässä ketjussa ja olen heteronainen, 50+. Lesboilu on sairasta!!
Vain sinun mielipiteesi. Elä vaan ihan omaa elämää, niin helpottaa.
-toinen heteronainen
Et taida olla täysin hetero, kommenttisi päätellen.
T. Heteronainen
Voi hyvänen aika. Meitä heteroita on täällä muitakin ja meillä heteroilla on lepakkoystäviä, siinä missä mieshomoja myös. Sinun näkemys muista ihmisistä on outo ja ahdasmielinen. Toki olet siihen oikeutettu. Ja kun siitä avaudut, olemme oikeutettuja sit siihen taas reagoimaan.
Vierailija kirjoitti:
Pänniikö uskiksia deep down, oikeasti, oman sp- elämän ja rakkauden mitättömyys?
Ainut järkevä selitys.
En tiedä, itse en ole uskis mutta homot ja ransut voisu silti painua helvettiin minun puolesta.
Vierailija kirjoitti:
Paitsi että aloittaja keksii itse tuon osion tappeluista.
Ap on se sama, joka täällä jaksaa jatkuvasti itkeä miten naiset on 1000x väkivaltaisempia, kuin miehet ja tuotakin se jankkaa jatkuvasti miten lesbosuhteissa on väkivaltaa.
Kuitenkin aina kun joku pääsee hengestään on tekijä mies ja uhri joko mies tai nainen. Ho*mosuhteissa noita ruumiita näyttää aina välillä tulevan.
Ap. elämän sisältö ja tarkoitus on saada ihmiset uskomaan, että naiset ne vasta väkivaltaisia on. No siinähän se elämä kuluu ja kuolinvuoteella saa sitten miettiä, että tuliko elämä heittettyä ihan turhaan pelkkään vauvalla trollailuun, eikä kukaan edes uskonut mitä tuli höpistyä.
Eikä ap koskaan pysty selittämään, miksi Suomen vankilat on täynnä miehiä joilla on väkivalta tausta.
Ihana nähdä taas 'uskovaisten' viha.
Ootte te vaan niin rakastavia! 😂
Aah, sain juuri ihanan ison oon tyttikseni kanssa. Nyt lähdetään lenkille.
- N 22
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Häpeä on syynä. Mutta terveydenhuollossa tiedetään.
Vierailija kirjoitti:
Ihana nähdä taas 'uskovaisten' viha.
Ootte te vaan niin rakastavia! 😂
En ole uskis mutta olen tähän keskusteluun silti lähettänyt monta homovastaista kommenttia. Harmittaako nyt, että ateistikin voi olla homoja ja luonnottomuutta vastaan?
Vierailija kirjoitti:
- N 22
Iso o = oopiumi
Vierailija kirjoitti:
- N 22
Taas lesbo tuputtamassa itseään.
Vierailija kirjoitti:
- N 22
Ison oon? Kasva aikuiseksi ja puhu oikeilla termeillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko täällä lesboja? Mitä mieltä olette tuosta että bileisiin tulee heteronaisia?
Noissa bileissä vihataan heteroita. Ääriporukoissa vihataan jopa aivan tavallisia elämäänsä eläviä homojakin. Suurin osa homoista ei halua olla missään tekemisissä sen ahdasmielisen ääriaineksen kanssa.
Homomies 41
Minun tuntemat homot (eivät tosin kaikki) inhoaa ja haukkuu lepakoita. Yksikään tuntemani lepakko ei ole minun kuullen haukkunut miehiä. En tiedä, kuinka yleistä tämä on muilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- N 22
Iso o = oopiumi
En kyllä yllättyisi vaikka olisikin oopiumi :D tai vaikka peukku.
Koska joku yrittää kristinuskolla jotenkin hyväksyttää homoutta, mikä on aika erikoista kun se on yksi pahimmista synneistä kristinuskossa.