Terapeuttini sanoi minun vihaavan itseäni, vaikken ole mitään sellaista sanonut
En ole koskaan käyttäytynyt millään tavoin itsetuhoisesti, enkä yrittänyt vahingoittaa itseäni. Olimme juuri keskustelleet koulukiusaamisesta, johon ei puututtu, sekä sen aiheuttamasta vihasta.
Tuollainen yllättävä, irrallinen väittämä ilman minkäänlaisia perusteluja oli todella pysäyttävä. Miten yleistä tällaisten heittojen viljely terapeuttien keskuudessa on?
Kommentit (82)
Vierailija kirjoitti:
"Niin, tuntui, että hän jotenkin hätääntyi ja tuskastui siinä, kun ei saanut minua murtumaan tahtonsa alle, taipumaan johonkin paradigmaan."
Minullakin on kokemus samanlaisesta hätääntymisestä: Kyseenalaistin terapeutin päätelmät, jolloin terapeutti hätääntyi, syytteli minua ja ihmetteli miten käännän asiat muuksi kuin mitä hän sanoo.
Joo, silminnähden hän väsyi, kun en teagoinutkaan kuten oppikirjassa sanotaan.
Toinen asia, jonka olen aistivinani, on se, että hän ei pidä naisista lainkaan. Ja minun kanssani hän joutuu jatkuvasti alakynteen, koska en ole tunne edellä, vaan minua johtaa järki. Tällöin hänen metodinsa eivät toimi.
Ap
"Niin, tuntui, että hän jotenkin hätääntyi ja tuskastui siinä, kun ei saanut minua murtumaan tahtonsa alle, taipumaan johonkin paradigmaan."
Minullakin on kokemus samanlaisesta hätääntymisestä: Kyseenalaistin terapeutin päätelmät, jolloin terapeutti hätääntyi, syytteli minua ja ihmetteli miten käännän asiat muuksi kuin mitä hän sanoo.