Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin?
Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja samaan aikaan.
Mikä suomalaisiin oikein iski?
Kommentit (192)
Vierailija kirjoitti:
Eipä jää älyttömästi yli, kun ruokakin on kallistunut massiivisesti viimeisten vuosien aikana. Valtio voisi puuttua kauppaketju-kartellien loputtomaan ahneuteen, jos muka oikeasti haluaisi kansalaiset taas kuluttamaan.
Just kyllä on ihan tuntuvasti esimerkiks Prismassa tosi moni tuote. Ja se oli jo ennestäänkin halvin kauppa!
Yllätyin ihan kun kävin ja moni jota ostan normaalisti oli tuntuvasti halventunut.
Lopeta se sisäfileen osto vaikka?
Kaikilla ei ole varaa kuluttaa, mutta monet, joille se on mahdollista, ovat päättäneet pistää kulutuksen minimiin hallituksen toteuttaman politiikan vuoksi, ja kyllä minä sen ymmärrän.
Mihin pitää kuluttaa? En tarvitse mitään muuta kuin ruokaa.
Eräät ryöstöjengit köyhdyttää kaikkia . Laske mitä maksaa kun nää myy pimeästi varastettua verottomasti .
Enempää en voi syödä, hankintoja en tarvitse, mihin kuluttaisin ?
Paniikki. Isot velat niskassa ei viitti ostaa mitään ihan kivaa. Vaikka sohvaa tai käydä joka päivä kahvilassa.
Kun ne rahat tarvii siinä kohtaa syödä ite kun työt menee alta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä jää älyttömästi yli, kun ruokakin on kallistunut massiivisesti viimeisten vuosien aikana. Valtio voisi puuttua kauppaketju-kartellien loputtomaan ahneuteen, jos muka oikeasti haluaisi kansalaiset taas kuluttamaan.
Just kyllä on ihan tuntuvasti esimerkiks Prismassa tosi moni tuote. Ja se oli jo ennestäänkin halvin kauppa!
Yllätyin ihan kun kävin ja moni jota ostan normaalisti oli tuntuvasti halventunut.
Paljonko Prisma oikein maksaa sinulle tästä trol lailusta?
MINÄ olen VARApääministeri. t. Riikka
Eräältä suomea rakastavalta löytyi hameen alta 13 kiloa sisäfilettä kaupassa . Mieti nyt vähän miten pitkä ketju tästä tulee köyhyyttä , siivoojan myyjän palkat ja pakkaan palkka kuin lihatehtaan ja navetat . Jumalauta kun ahneus edellä mennään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljonko Prisma oikein maksaa sinulle tästä trol lailusta?
Ei ole mitään trollausta. Mene itse sinne kauppaan katsomaan, äläkä syyttele siellä
Niin että kun ei ole töitä eikä tuloja niin pitäs vaan pistää säästöt palamaan ja hellurei? Taidat pitää jännittävästä elämäntyylistä?
Mitä jos sekin joka varasti koiran ja se joka varasti lampaan ja joka varasti takin joka varasti kännykän joka varasti jonkun säästöt joka varasti auton PALAUUTAISI NE NYT ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
syökää silakoita
Kokoomus, missäs ne 100 000 uutta työpaikkaa ovat?
Kannan joka viikko n200€ pelkkään ruokakauppaan/ päivittäistavarakauppaan. ja satanenen viikossa menee sähköyhtiölle ja kolmas vakuutusyhtiölle ja neljäs verottajalle ja viides polttoaineisiin. jajajaajaa...
Joten ei mulla enää lainanlyhennysten jälkeen jää kauheesti tuhlailuun. Kun pitää säästää jos jää työttömäksi. Riski on kasvanut yllätävän suureksi nykysuomessa.
Si Willsillä oli hirvittävä kohtalo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan oikein Orpo-Purran äärioikeistohallitukselle sekoiluille.
Tämä hallitus on niin pihalla!
No tehän halusitte tuollaisen hallituksen. Nytkö kaduttaa?
Kauan sun kioski pysyy pystyssä kun joka päivä käy varkaita noin vähintään 31 kertaa kuukaudessa . Millä sä maksat sun myyntitulot teet ja tilan vuokran ? Sähköt ?
Kyllä minä kulutan! Etenkin panimoteollisuutemme tukeminen on lähellä sydäntäni. #kaljamalja#rairairai 🍺🍻