Tekisitkö täyttä työviikkoa reilu 500e palkalla?
Purra haluaa suomeen orjia, jotka keräävät risuja 8h päivässä.
Kommentit (49)
En paitsi jos se 500 olisi viikon palkka nettona.
Tottakai kaikki täällä tekisi sellaista duunia. Vaikka se olisi paskan keräämistä paljain käsin kadulta. Ilman muuta ihan jokainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En TODELLAKAAN!!!! 12€/ h vähintään, jos urakka tai raskas työ, 15€/ ja. Olen palkkani ansainnut. Ilmaiseksi en töitä tee. Jos pakotetaan, työn laatu saat aa olla huono ja asiat menevät helposti rikki...
12€ tunti tekee täydessä työviikossa 480€. Jos siis tekisit 12 euron tuntipalkalla, mikset tekisi 12,5 euron tuntipalkalla?
Purra voisi itse tehdä työnsä tuolla korvauksella.
Ilmaiset huumeet päälle, niin sopii.
Vierailija kirjoitti:
Minulla oli 2000€ kk palkka, eikö se ole 500€ viikko. Ja tuosta pois verot ym maksut. Luulen että moni tekee töitä tuolla palkalla, paitsi ei kai ap.
500 euroa kuussa siis. Minä saan työmarkkinatuen 595 euroa kuussa ja asumistuen 380 euroa kuussa, jonka saisin, vaikka en olisi työtön työnhakija.
Juu, en ala 595 eurolla kuussa tekemään kokopäivätyötä.
No en todellakaan. Saahan sitä paremmin rahaa jo koppikorvauksista viikossa(olettaen että toi on 500€/vk) ja siihen päälle vielä "palkan" jonka saa kun ottaa niskoilleen vaikka kaverin puolesta muutaman vuoden vankilatuomion, vastaus on ei
Vierailija kirjoitti:
Siis viikkopalkka 500? Sopii, paljon enemmän kuin nyt.
No, haloo ihmiset. Käyttäkää nyt aivojanne. Maksaisiko Purra 500 e viikossa työttömille risujen keräämisestä. Työttömyyskulut kasvaisi huimasti. Tarkoitus oli siis säästää...
Ei sinusta ainakaan kirjoittajaksi ole. Eikä millään pahalla .