Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Katsokaa The Sun. Andrew ja poikataapero leikkivät, no, tissipallolla

Vierailija
20.02.2026 |

Vaikea selittää, katsokaa itse.

Kommentit (108)

Vierailija
101/108 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä saa pilailukaupasta. Stressitissi rauhoittaa 😅

https://pilailupuoti.com/tuote/stressitissi-iso-xl/?srsltid=AfmBOormNwT…

Vierailija
102/108 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäpä sitten. Tuskin sitä sille tenavalle väännettiin rautalangasta että pallossa on hassu kuvio. Eikä noin nuori tuollaista itse ymmärrä, jos sitten ei ole ollut jossain wokeleikkikoulussa jossa opetetaan nää tärkeät gender-asiat ennen puhumaan oppimista. 

Kuule tuon ikäinen imeväinen ymmärtää enemmän naisten tissien päälle kuin ikäloppu Andrew-setä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/108 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäpä sitten. Tuskin sitä sille tenavalle väännettiin rautalangasta että pallossa on hassu kuvio. Eikä noin nuori tuollaista itse ymmärrä, jos sitten ei ole ollut jossain wokeleikkikoulussa jossa opetetaan nää tärkeät gender-asiat ennen puhumaan oppimista. 

Kuule tuon ikäinen imeväinen ymmärtää enemmän naisten tissien päälle kuin ikäloppu Andrew-setä.

Tuolla irtotissillä halvennetaan sekä taaperoa että hänen äitiään, missä lieneekään.

Ja nyt sitten alkaa tietysti ulina pulloruokinnasta ja siitä että tissit eivät kuulu lapsen pilattaviksi.  Aloittakaa jo.

Vierailija
104/108 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattoi olla epsteinin lapsukainen. tosin vieressä seisoi reikäisissä housuissa ja teipatuissa kengissä joku eli saattoi olla köyhän lapsi jota leikitettiin tissipallolla :(

Vierailija
105/108 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoista kuinka tilannetta yritetään liventää tissipalloista jankkaamalla vaikka uutisissa on juttua 4 vuotiaan kiduttamisesta sähköshokeilla.

Kuka yrittää hämärtää keskustelua ja mitkä on motiivit? 

Vierailija
106/108 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoista kuinka tilannetta yritetään liventää tissipalloista jankkaamalla vaikka uutisissa on juttua 4 vuotiaan kiduttamisesta sähköshokeilla.

Kuka yrittää hämärtää keskustelua ja mitkä on motiivit? 

Tissipallosta on todiste ( aitous jää nähtäväksi), kidutuksesta tuskin. Vai onko?

Vierailija
107/108 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennenkin oli rasavillejä aatelisia mutta nyt laatu on kyllä romahtanut totaalisesti. Alkoi ehkä Charlesista ja Camillasta jokin rumempi vaihe.

Ihmisten, siis tavisten, ajattelu on usein vähän liian infantiilia: saatetana kuvitella helposti, että vain ne asiat ovat tapahtuneet, joita minä tiedän ja joista olen lukenut. Tosiasiassahan me tiedämme vain sen mitä meille on kerrottu ja usein se mitä meille on kerrottu ei on vain toisen osapuolen näökulma, tai on jätetty kertomatta jotain oleellista, tai jopa valehdeltu. Entisaikaan oli paljon helpompi lakaista asiat niin sanotusti maton alle ja laittaa luurangot kaappeihin, nykyisin ei enää.  Siksi voi tuntua, että vain tämä aika on mädäntynyt, vaikka tosiasiassa voi olla toisin

Vierailija
108/108 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näitä saa pilailukaupasta. Stressitissi rauhoittaa 😅

https://pilailupuoti.com/tuote/stressitissi-iso-xl/?srsltid=AfmBOormNwT…

Miesvauva tieten tarvitsee ...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yhdeksän