Löytyykö mahakasta pitkää naista?
Löytyykö yli 180 cm naista jolla on omenamaha ja käyttää kireitä vaatteita ja meikkaa?
Kommentit (35)
Shit, olen vain 177 cm. Mutta painoa on 120 kg ja iso tynnyrimaha. Ihan on kaljaa juomalla keho rakennettu.
Vierailija kirjoitti:
Shit, olen vain 177 cm. Mutta painoa on 120 kg ja iso tynnyrimaha. Ihan on kaljaa juomalla keho rakennettu.
Kelpaat. Missäpäin asut?
Vierailija kirjoitti:
Isompo maha kun mulla?mulla vyötärö 117 cm.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
130 cm ;) Asun Helsingissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kelpaat. Missäpäin asut?
Helsinki sä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
130 cm ;) Asun Helsingissä.
Anna sähköposti?
Tuntomerkit sopii kyllä muhun.
Pertti 58
Ei hitto mä repesin tälle ketjulle.
Miten epätoivoinen voi ihminen olla!
Kelpaako 150cm ja 200kg mahainen nainen?
Olen nähnyt kyllä tälläisen näyn kauppakeskuksessa ...
III pitkät sääret ,korkokenkengät,...hoikka muuten murtaa .....lattaperse ja iso maha...
Oli huvittava näky
No kyl mulle kelpaa. On mullaki iso kaljamaha
Vierailija kirjoitti:
En usko, että kukaan nainen palstalta uskaltaisi lähteä Allun kanssa treffeille.
Minä lähtisin ihan mielenkiinnosta jonnekin julkiselle paikalle. Mutta poistuisin paikalta taksilla, jottei pääsisi perään.
Vierailija kirjoitti:
No en tiiä miksei kelpaa naisille
Koska olet ahdistava ja jopa pelottava.
Mä olen joskus väkivaltainen. En tiedä miksi ei naisia kiinnosta.
Laita sähköposti?