Mun elämä on pilalla
Musta ei koskaan tullut yhtään mitään ja joudun nyt kamppailemaan jatkuvien rahavaikeuksien kanssa. En ole ollut edes nuorena nätti enkä lahjakas eikä elämässäni ole ollut rakkautta. Oon täysin epäonnistunut kaikessa.
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Toiset on
Ja toiset tuntuu saavan kaiken lähes ilmaiseksi.
Ap
täältä ei yleensä saa mitään tukea tai tsemppiä, vitt....a vain, mutta silti toivon sulle hyvää, olet yhtä arvokas kuin muutkin.
Oot yhtä tärkeä kuin kuka tahansa muukin. Häntä pystyyn vaan ja kohti uusia seikkailuja
Mitä olisit halunnut ja miksi se ei enää ole mahdollista? Mikä esti nuorempana ja oletko sitä mieltä, että oikeasti ponnistelit asian eteen?
Nainen saa rikkaan miehen helposti. Kun teet miehen kanssa lapsen edes vahingossa niin rahaa alkaa tulemaan automaattisesti. Tavis naiset kelpaa lähes jokaiselle miehelle mitä kadulla näkee joten ei pidä sanoa että olet epäonnistunut koska et ole yrittänyt saada miestä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä olisit halunnut ja miksi se ei enää ole mahdollista? Mikä esti nuorempana ja oletko sitä mieltä, että oikeasti ponnistelit asian eteen?
Olisin halunnut olla jossain hyvä tai saada edes jonkunlaisen työuran. Nuorena esti tyhmyys ja olen ponnistellut, mutta ehkä sitten väärissä asioissa ja väärällä tavalla.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Nainen saa rikkaan miehen helposti. Kun teet miehen kanssa lapsen edes vahingossa niin rahaa alkaa tulemaan automaattisesti. Tavis naiset kelpaa lähes jokaiselle miehelle mitä kadulla näkee joten ei pidä sanoa että olet epäonnistunut koska et ole yrittänyt saada miestä.
Mä olen saanut pakit jopa työttömältä mieheltä, joten mä en saa minkäänlaista miestä helposti. Saati sitten sellaista miestä, joka oikeasti mua rakastaisi.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Oletko vakavasti sairas??
Nykyään olen sitäkin. Tai en millään tavalla kuolemansairas, mutta sairaudet rajoittaa mun toimintakykyä merkittävästi.
Ap
Noniinno. Elämä on epäreilua, ja maailmankaikkeus ei ole meille mitään velkaa.
Tee parhaasi. Elämä voi tuosta vielä kohentuakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisin halunnut olla jossain hyvä tai saada edes jonkunlaisen työuran. Nuorena esti tyhmyys ja olen ponnistellut, mutta ehkä sitten väärissä asioissa ja väärällä tavalla.
Ap
Mitä tarkoitat tuolla ponnistelulla? Oletko siis hakenut kouluihin ja päntännyt pääsykokeisiin vai mitä olet tehnyt?
Itse kuulin koko lapsuuteni ja nuoruuteni, kun äitini valitti, että ei ollut koskaan mahdollisuuksia opiskella. Äidin kuoleman jälkeen tuli ilmi, että äiti oli oppikouluun mennyt, mutta tullut pois ja mennyt töihin. Sitten väitti ettei ollut mahdollisuuksia.
Minkä ikäinen olet? Joku viisas sanoi, että yrittäminen ja uuden opettelu kannattaa lopettaa viimeiseen hengenvetoon. Sitä ennen moni asia on mahdollista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen saanut pakit jopa työttömältä mieheltä, joten mä en saa minkäänlaista miestä helposti. Saati sitten sellaista miestä, joka oikeasti mua rakastaisi.
Ap
Yhdet pakit saa aina mutta työttömiä on 500000 miestä joten löytäisit miehen varmasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Mitä tarkoitat tuolla ponnistelulla? Oletko siis hakenut kouluihin ja päntännyt pääsykokeisiin vai mitä olet tehnyt?
Itse kuulin koko lapsuuteni ja nuoruuteni, kun äitini valitti, että ei ollut koskaan mahdollisuuksia opiskella. Äidin kuoleman jälkeen tuli ilmi, että äiti oli oppikouluun mennyt, mutta tullut pois ja mennyt töihin. Sitten väitti ettei ollut mahdollisuuksia.
Olen opiskellut ja valmistunutkin korkeakoulusta.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäinen olet? Joku viisas sanoi, että yrittäminen ja uuden opettelu kannattaa lopettaa viimeiseen hengenvetoon. Sitä ennen moni asia on mahdollista.
45 ja alkaa olla kaikki jo mahdotonta. Viimeistään haaveet kaatuu siihen, että ei ole rahaa tehdä pienintäkään muutosta elämässä.
Ap
Miehet arvostaa ulkoisia muotoja. Ei niin kauniskin kelpaa kunhan keho on kunnossa. Eikun liikkumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Yhdet pakit saa aina mutta työttömiä on 500000 miestä joten löytäisit miehen varmasti.
Olisikin vain yhdet pakit. Niitä on kymmeniä enkä halua ottaa enempää. Jos joku mies on kiinnostunut, niin hän saa olla aloitteellinen.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Miehet arvostaa ulkoisia muotoja. Ei niin kauniskin kelpaa kunhan keho on kunnossa. Eikun liikkumaan.
Liikun päivittäin. Ei mun keho kauniiksi ole muuttunut millään määrällä liikuntaa.
Ap
Toiset on