En ymmärrä kyllä deittailua ja naisia
En vain ymmärrä tulee tinderissä osuma, nainen joo vastaa ja kysyyki jotain no seuraavanapäivänä en tajua kaikki menny hyvin ei ole pommittanu ja mitää naista ja ahdistellu, mut ei vastaa enää ollenkaa viesteihin ja kohta poistaa, siis mulle käy aina tollee, ilmeisesti naiset ei oo sit mun juttu tai en kiinnosta vain ketään, en jaksa enää ees väkisin yrittää ku ei tässä ole järkeä.
Kommentit (106)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos joku tulis naama etee sanomaa katotaa vetäisinkö turpaan.
Sekopää. Ei kukaan halua olla väkivaltaisen hullun kanssa.
Hahahaha olet aivan sekaisin, en ole missää nimes väkivaltainen
Ei kukaan ymmärrä siitä mitään. Ihmiset käyttäytyy Tinderissä kaiken kaikkiaan niin, että ihan kuin ne muut eivät siellä olisi ihmisiä ollenkaan. Että ne on vain jotain botteja, digitaalisia hahmoja. Että niille voi sanoa mitä tahansa, tai vaikka vain häipyä sanomatta yhtikäs mitään.... että eihän ne oikeita ihmisiä ole ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ole pommittanut naisia viesteillä... ihan sata varmana olet. Olet aiemminkin kertonut, ettet vaan mahda itsellesi mitään, kun on keskittymishäiriö.
No koska kiinnostun naisesta ja halun kirjotella onko se väärin? en tajua. haluan myös tavata mut naista ei kiinnosta ikinä
Kyllä. Pommittaminen on todella ahdistavaa. Kukaan ei halua sellaista seuraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla muistihäiriö? Katopa viesti nro 41.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ole pommittanut naisia viesteillä... ihan sata varmana olet. Olet aiemminkin kertonut, ettet vaan mahda itsellesi mitään, kun on keskittymishäiriö.
No koska kiinnostun naisesta ja halun kirjotella onko se väärin? en tajua. haluan myös tavata mut naista ei kiinnosta ikinä
Koska viesteillä pommittaminen antaa susta kuvan, että olet epätoivoinen ja vähän kaheli. Ihminen, joka ei ymmärrä missä rajat menee.
No mitä sitten pitäisi tehdä? odotella et nainen laittaa kerran viikos viestin, joo ei kiitos
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama jos mut haukutaan, silti tienaan ihan hyvin käyn töissä olen pitkä ja ihan komea.
Tienaat pari tonnia, olet kaljuuntunut pullaposki ja väität itseäsi komeaksi. No, mikäpä siinä. Mutta olet postannut kuvasi. Et ole komea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Pommittaminen on todella ahdistavaa. Kukaan ei halua sellaista seuraa.
No jos ei naiset itse ota yhteyttä niin unohdan ei niitä kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kiinnosta väkivaltainen paskaäijä.
En ole koskaan ollut väkivaltainen enkä ole, mistä ihmeestä jauhat tommosta kuinka ees kehtaat?
Ainahan sä täällä uhkailet väkivallalla. Joskus olet myös luvannut tuoda kaverisi mukaan hakkaamaan palstalaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama jos mut haukutaan, silti tienaan ihan hyvin käyn töissä olen pitkä ja ihan komea.
Tienaat pari tonnia, olet kaljuuntunut pullaposki ja väität itseäsi komeaksi. No, mikäpä siinä. Mutta olet postannut kuvasi. Et ole komea.
Tienaan riittävästi ja pärjään ja jopa ylikin, niin mitä sitte, ihmiset kaljuuntuu lihoo ja velkaantuu mitä sitten mitä sitten?
Täällä jengi muka tuntee toisensa kirjoituksen perusteella. Hullut!
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen miksi vaa mollataan ihan sekopäätä porukkaa mitäs muutakaa netissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan äskenhän sä uhkailit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tienaan riittävästi ja pärjään ja jopa ylikin, niin mitä sitte, ihmiset kaljuuntuu lihoo ja velkaantuu mitä sitten mitä sitten?
Kyllä olen tavallisen komea ja tykkään ulkonäöstäni.
Vierailija kirjoitti:
No kyllä sinut todellakin tuntee. Samaa paskavammajankkausta jo ainakin 10 vuotta. Kannattiko?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kyllä sinut todellakin tuntee. Samaa paskavammajankkausta jo ainakin 10 vuotta. Kannattiko?
Silti käyn vakituisesti töissä ja hyvin menee, en välitä sun kommenteista.
Vierailija kirjoitti:
Allu on helppo tunnistaa. Normaalit ihmiset osaavat kirjoittaa, eivät jankkaa, eivätkä ole yhtä tyhmiä kuin sinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silti käyn vakituisesti töissä ja hyvin menee, en välitä sun kommenteista.
Onhan se saavutus, että vammainen käy töissä. Hieno saavutus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksin olossa on paljon hyviä puolia, kun alat miettii loppupelista. Voit keskittyä itseesi, ja omaan hyvinvointiisi, eikä tarvi kumppanilla vaivata päätään, tai nähdä vaivaa. Tuskin mitään apua edes saa, pelkkää kuormaa ja vaivaa vaan. Monet on sun rahojen perässä vaa, ei kaikki riippuu tapauksesta. Mut mulla hyvä yksin-> Nimim. Happy single!
Juu unohtaa läheisyyden seksin ja kaikki naiset, yksin elämä-.
No noi menee, mut jos niistä oppii päästää irti eikä mieti noita asioita ja keskityt muuhun elämän osa-alueeseen, mikä tuo onnellisuutta ja hyvinvointia niin se kompensoi. [ Mikä ny kelläkin, mut mä voin paremmin yksin, kun huonossa suhteessa, enkä mee sellaseen!] Sulla on enemmän aikaa ja vapautta yksin!
Saisit nää aviossa->läheisyyden ja seksin [ Huom monet on yksinäisiä, vaikka on yhdessä! haastaa oikeuteen toisiaan, no love, no care] Mut samalla saat kuormaakin avioissa, huolia, murheita, vaivaa, ongelmia yms [ Eli huonojakin puolia tulee] vapauden menetys jne