Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ymmärrä kyllä deittailua ja naisia

Vierailija
19.02.2026 |

En vain ymmärrä tulee tinderissä osuma, nainen joo vastaa ja kysyyki jotain no seuraavanapäivänä en tajua kaikki menny hyvin ei ole pommittanu ja mitää naista ja ahdistellu, mut ei vastaa enää ollenkaa viesteihin ja kohta poistaa, siis mulle käy aina tollee, ilmeisesti naiset ei oo sit mun juttu tai en kiinnosta vain ketään, en jaksa enää ees väkisin yrittää ku ei tässä ole järkeä.

Kommentit (106)

Vierailija
81/106 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaista naista Allu etsit? Normaalia vai vähä-älyistä, kuten itse olet? Kannattaa etsiä kaltaistaan seuraa, niin mahdollisuudet hyvälle matchille ovat paremmat.

Vierailija
82/106 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkälaista naista Allu etsit? Normaalia vai vähä-älyistä, kuten itse olet? Kannattaa etsiä kaltaistaan seuraa, niin mahdollisuudet hyvälle matchille ovat paremmat.

Allulle on ehdotettu heikkolahjaista, mutta ei kelpaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/106 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa on normaaleita eli normaaleita.

Vierailija
84/106 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä jengi muka tuntee toisensa kirjoituksen perusteella. Hullut!

No kyllä sinut todellakin tuntee. Samaa paskavammajankkausta jo ainakin 10 vuotta. Kannattiko?

Silti käyn vakituisesti töissä ja hyvin menee, en välitä sun kommenteista.

Onhan se saavutus, että vammainen käy töissä. Hieno saavutus.

Tuu haukkuu naama eteen?

Vierailija
85/106 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei muuta kuin Tinder-teksti uusiksi. "Heikkolahjainen, väkivaltainen ja velkaantunut jankkaajamies etsii kaltaistaan ihanaa naista. Tiukka pylly plussaa."

Vierailija
86/106 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei muuta kuin Tinder-teksti uusiksi. "Heikkolahjainen, väkivaltainen ja velkaantunut jankkaajamies etsii kaltaistaan ihanaa naista. Tiukka pylly plussaa."

Olet ihan sairas.

Vierailija
87/106 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu parempi unohtaa tälläset. Meen töihin.

Vierailija
88/106 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja suurin osa ihmisistä on lihonneita ja velkaantuneita.

Vierailija
89/106 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä tajua näitä ihmisiä.

Vierailija
90/106 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kato taas ihmiset hiljeni.

Vierailija
91/106 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä kerran. 
Pysy hyvä mies pois täältä palstalta, ihan oman mielenterveytesi takia. 

Vierailija
92/106 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Deittailu = Karjamarkkinat

Ei sitä kukaan järkevä ymmärrä

Niin paras tapa tutustua vastakkaiseen sukupuoleen on reaalimaailmassa ei missään netissä. Kun keskustelet jonkun vastakkaisen sukupuolen kanssa esim. työpaikalla, jollain kurssilla tai jonkun harrastuksen parissa jne. sillä tavalla ne parit muodostuu. Tosin kannattaa olla rento eikä sellanen epätoivoinen joka selvästi yrittää iskee. Kun se oikea osuu kohdalle niin sen kyllä molemmat tuntee. Siihen voi mennä aikaa ei se hetkessä välttämättä osu kohilleen. 

Mutta ensiksi sääntö numero 1!! 

ARVOSTA ITSEÄSI! jos olet hirmuisen epätoivoisen ja epävarman oloinen heikkoitsetuntoinen se karkoittaa naiset. Ole vaikka hyvä ystävä aluksi älä heti ehdottele kaikkea mahdollista. Ole avuksi jos sitä voit jossain olla jne. Älä myöskään yritä liikaa ettet vaikuta epätoivoiselta. Ole miehekäs! Mitäs se on? Laitan myöhemmin vähän lisää.

Väkisin ei mitään seurustelusuhteita aloiteta vaan pitää ensin olla vaan vaikka kaveri ja jos siitä sitten on jotain tullakseen niin kyllä niitä tunteita alkaa tulla sieltä naisen puoleltakin. 

Suomalaisille miehille tekis niin hyvää tutustua miten ulkomaalaiset miehet toimii vaikka näin naisena sekin usein voi olla ärsyttävää jos liikaa yrittävät. Sitten miehille neuvoksi että tee jotain ulkonäöllesi sekin saattaa auttaa.(kuntosalia, hiusten leikkaus jne.).

Vierailija
93/106 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vielä kerran. 
Pysy hyvä mies pois täältä palstalta, ihan oman mielenterveytesi takia. 

Mene hakemaan töitä ihan sekopäistä porukkaa täällä

Vierailija
94/106 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Deittailu = Karjamarkkinat

Ei sitä kukaan järkevä ymmärrä

Niin paras tapa tutustua vastakkaiseen sukupuoleen on reaalimaailmassa ei missään netissä. Kun keskustelet jonkun vastakkaisen sukupuolen kanssa esim. työpaikalla, jollain kurssilla tai jonkun harrastuksen parissa jne. sillä tavalla ne parit muodostuu. Tosin kannattaa olla rento eikä sellanen epätoivoinen joka selvästi yrittää iskee. Kun se oikea osuu kohdalle niin sen kyllä molemmat tuntee. Siihen voi mennä aikaa ei se hetkessä välttämättä osu kohilleen. 

Mutta ensiksi sääntö numero 1!! 

ARVOSTA ITSEÄSI! jos olet hirmuisen epätoivoisen ja epävarman oloinen heikkoitsetuntoinen se karkoittaa naiset. Ole vaikka hyvä ystävä aluksi älä heti ehdottele kaikkea mahdollista. Ole avuksi jos sitä voit jossain olla jne. Älä myöskään yritä liikaa ettet vaikuta e

Anna kun kerron sulle salaisuuden 😂 Tinderin kauttakin vastakkaiseen sukupuoleen tutustutaan reaalimaailmassa, eikä netissä. Ei siellä lässytetä missään chatissa kuukautta ja koiteta tutustua. Se on että jotkut perusjutut tsekataan toisesta ja sit sovitaan tapaaminen ihan reaalimaailmassa, jos siis molempia edelleen kiinnostaa. Eli kauemmin sä siellä työpaikalla tai kurssilla lätiset paskaa, ennen kuin uskallat kysyä treffeille reaalimaailmassa.

Vierailija
95/106 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori mutta aika monet on ulosotossa ja veloissa nykyään.

Vierailija
96/106 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole sentää ulosotossa vaikka velkaa on ja töitä riittää.

Vierailija
97/106 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on iso kaljamaha ja velkaa eikä seiso mitä sitte

Vierailija
98/106 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua kiinnosti tämä nainen ja oli aika tavallisen näköinen hieman pyöreä, mutta ei häntä kaiketi sit.

Eihän hänen tarvitse kiinnostua sinusta vain siksi että sinä kiinnostuit hänestä. Nimittelet häntä aika tavallisen näköiseksi ja hieman pyöreäksi. Oletko itse häikäisevän komea ja hyväkroppainen, vai mikä saa sinut kirjoittamaan hänestä noin alentuvastti?

En tietenkään ole, no hän oli kaunis ja mun tyyppinen siksi ärsyttää miksi häntä ei sitten kiinnostanut, ja yleisesti minä aina kiinnostun ei naiset, vähän outoa.

Taas sä luuseripaskaläjä etsit itsellesi naista jonka kanssa pettää sitä sun korkeasti koulutettua ja hyvätuloista naisystävää jolla ei ole hyvä perse eikä halua seksiä.

Vierailija
99/106 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kuitenkin komee ja pitkä sain naista 20 vuotta sitten hyvin menee

Vierailija
100/106 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa on normaaleita eli normaaleita.

Mä olen älyltäni normaali nainen enkä koskaan huolisi sun kaltaista vähä-älyistä miestä. Haluan tasoistani seuraa.