En ymmärrä kyllä deittailua ja naisia
En vain ymmärrä tulee tinderissä osuma, nainen joo vastaa ja kysyyki jotain no seuraavanapäivänä en tajua kaikki menny hyvin ei ole pommittanu ja mitää naista ja ahdistellu, mut ei vastaa enää ollenkaa viesteihin ja kohta poistaa, siis mulle käy aina tollee, ilmeisesti naiset ei oo sit mun juttu tai en kiinnosta vain ketään, en jaksa enää ees väkisin yrittää ku ei tässä ole järkeä.
Kommentit (106)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En oikein ymmärrä naisia ku ei se ennen ollut tälläistä.
Et tunnista muutosta itsessäsi?
Varmaa alkoholi, pyöreet kasvot, lihominen kaljamaha.
Niin, Allu. Olit 10 vuotta sitten paremman näköinen, vaikka olit silloinkin tyhmä. Nyt olet ruma ja tyhmä. Miksi on vaikea tajuta, ettei naisia kiinnosta?
MIksi olet tollainen ja haukut?
Vierailija kirjoitti:
Ihan hyvältä näytän ja myös olen pitkä ja asiat ei ole niin huonosti, mutta ei se kai auta tai riitä.
Miksi luulet, että naisia kiinnostaa sinun pituutesi? Ei, sillä ei ole mitään lisäarvoa.
EIhän täälä muutako poljeta miehet maahan aina samaa jankutusta, ei yllätys
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan hyvältä näytän ja myös olen pitkä ja asiat ei ole niin huonosti, mutta ei se kai auta tai riitä.
Miksi luulet, että naisia kiinnostaa sinun pituutesi? Ei, sillä ei ole mitään lisäarvoa.
No sori mutta kyllä naiset tykkää paremmin pitkistä, aina naiset on laittanut et pitkä mies kiinnostaa paremmin kun lyhyt 150 cm
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, Allu. Olit 10 vuotta sitten paremman näköinen, vaikka olit silloinkin tyhmä. Nyt olet ruma ja tyhmä. Miksi on vaikea tajuta, ettei naisia kiinnosta?
En haukkunut. Se on ihan fakta, että olet tyhmempi kuin tavallinen mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sori, mutta en kyllä ole.
Naisissako ei sitten ole ikinä mitään vikaa jos eivät miehille kelpaa?
Viimeksi eilen sinulle kerrottiin, että sinun kannattaisi opetella kirjoittamaan paremmin, eli kuten normaali aikuinen ihminen. Kukaan normaali nainen ei kiinnostu sinusta jos kirjoitat noin. Mutta ethän sinä tätäkään ymmärrä tai tee asialle mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sori mutta kyllä naiset tykkää paremmin pitkistä, aina naiset on laittanut et pitkä mies kiinnostaa paremmin kun lyhyt 150 cm
Niinhän sinä luulet.
Vierailija kirjoitti: Viimeksi eilen sinulle kerrottiin, että sinun kannattaisi opetella kirjoittamaan paremmin, eli kuten normaali aikuinen ihminen. Kukaan normaali nainen ei kiinnostu sinusta jos kirjoitat noin. Mutta ethän sinä tätäkään ymmärrä tai tee asialle mitään.
Mene hakemaan töitä elämäntapatyötön?
Parempi ku antaa olla, aivan sekopäistä sairasta porukkaa täälä on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sori, mutta en kyllä ole.
Olethan. Näkee sun teksteistä ja jankutuksista.
Olisiko syynä juuri kielioppivirheitä vilisevä teksti? Sellainen voi antaa huonon kuvan.
Ei kiinnosta mitä must ajatellaan käyn töissä asiat hyvin ja rahaaki on.
Yksin olossa on paljon hyviä puolia, kun alat miettii loppupelista. Voit keskittyä itseesi, ja omaan hyvinvointiisi, eikä tarvi kumppanilla vaivata päätään, tai nähdä vaivaa. Tuskin mitään apua edes saa, pelkkää kuormaa ja vaivaa vaan. Monet on sun rahojen perässä vaa, ei kaikki riippuu tapauksesta. Mut mulla hyvä yksin-> Nimim. Happy single!
Vierailija kirjoitti:
Yksin olossa on paljon hyviä puolia, kun alat miettii loppupelista. Voit keskittyä itseesi, ja omaan hyvinvointiisi, eikä tarvi kumppanilla vaivata päätään, tai nähdä vaivaa. Tuskin mitään apua edes saa, pelkkää kuormaa ja vaivaa vaan. Monet on sun rahojen perässä vaa, ei kaikki riippuu tapauksesta. Mut mulla hyvä yksin-> Nimim. Happy single!
Juu unohtaa läheisyyden seksin ja kaikki naiset, yksin elämä-.
No helvetti. Koeta nyt päättää! Ensin kirjoitat että hän oli aika tavallisen näköinen ja sitten että hän oli kaunis. Ja mitä väliä sillä on oliko hän sun tyyppinen? Ilmeisesti sä et ollut hänen tyyppinen. Ei siinä mitään outoa ole.