Nainen, onko sinulla ammatti, jonka kuuleminen saa deittimiehen kaikkoamaan
Kaveri on juristi ja se näyttää pelottavan miehiä
Kommentit (215)
Silloin kun olin sikalassa töissä niin ei miehiä turhan paljon pörrännyt ympärillä. Vaikka kävin suihkussa niin se haju oli jo niin pinttynyt, ettei se lähtenyt kuin kulumalla eikä sitä peittänyt mikään hajuvesi.
Auto haisi sikalalle, koti haisi, vaatteet haisi, jopa puhelin.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki ns. Hoitoalalla työskentelevät naiset saavat miehen lähtemään hyvinkin nopeasti
Kyllä mulle sairaanhoitaja, lääkäri ja siitä ylöspäin kelpaa.
Lähihoitajat sun muut amistason ihmiset ei.
Vierailija kirjoitti:
""The Wellbeing Penalty of Womens Breadwinning: Gender and Country Differences across Europe Helen Kowalewska University of Oxford Agnese Vitali University of Trento ""
Tuota kun lukee hieman ja katsoo erilaisten perheiden jakaumia niin Suomessa on tutkituista pariskunnistra 1.87% ollut sellaisia että naisen työ/tuloasema on merkittävästi miestä suurempi ja 4.01% sellaisia että nainen on ollut ainoa elättäjä. Eli siis puhumme sellaisesta alle 6% osuudesta kaikista pariskunnista. Suomessa taas oli tutkimusaineistossa 73% sellaisia pariskuntia jolla elatuspanos jakautui kohtuullisen tasan. Eli valtava enemmistö
En nyt ihan heti tekisi noin pienestä osuudesta pariskuntia vielä valtavia johtopäätöksiä siitä että naisen suuremmat tulot hajottavat avioliittoja. Käytännössä kun se on tuo 1.87% tutkituista. Nuo jossa nainen vastaa kokonaan elatuksesta lienevät pääosin pariskuntia joissa mies on pitkäaikaistyötön tai syrjäytynut joka jo i
Syitä eroon saattaa olla monia muitakin. Ken ties
Hollanti:
F+F suhteissa, divorce rate = 14%
M+M suhteissa, divorce rate = 7%
Ruotsi ja Norja:
F+F suhteissa, divorce rate = 40%
M+M suhteissa, divorce rate = 30%
UK:
female couples were approximately 2.5 times more likely to divorce than male couples
https://en.wikipedia.org/wiki/Divorce_of_same-sex_couples
Naiset vain kyllästyvät suhteisiin nopeammin? Tai haluaa enemmän vaihtuvuutta?
Vierailija kirjoitti:
"työskentelen lastensuojelussa", "olen etuuskäsittelijä" (tulkkaan tämän sellaiseksi, joka jakaa naaman ja nyyhkyttelyn perusteella ilmaista rahaa) Nuo olisivat kaksi ehdotonta nou nouta tälle miehelle. En kyllä ryhtyisi seurustelemaan monen muunkaan lässyn tai voima-asemaan päässeen kyykyttäjän kanssa.
Mä en voisi seurustella miehen kanssa joka ei ymmärrä mitä ja keneltä aloituksessa kysyttiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Skappari. Aina alkaa virsi, että kyllä häntäkin pyydettiin aukkiin, rukkiin tai kadettikouluun. Ja sen jälkeen jätkä katoaa.
Anna kun arvaan, kävit intin Mikkelissä?
Porin prikaatissa.
Vierailija kirjoitti:
Onko naisprofessori enemmän turn on vai off?
Turn on - fiksu ja sivistynyt ihminen on hot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On. Nainen miesvaltaisella alalla on lähes aina miehille turn off.
Saman olen huomannut.
t. kaivurikuski
Höpsis, miesvaltaisella alalla olevat naiset vain haluavat yltiömaskuliinisen miehen vähän niin kuin kompensaationa omasta ammatinvalinnastaan.
Vierailija kirjoitti:
On. Nainen miesvaltaisella alalla on lähes aina miehille turn off.
Mulla on juuri näin. Vaikka olenkin ihan nätti ja hauska nainen. Joku siinä on etten itsekään osaa jotenkaan ajatella miessairaanhoitajaa vaikka siinä ei yhtään mitään pahaa ole.
Elän sijoituksilla. En usko, että se itsessään, koska se vaatii työtä, mutta siihen liittyvä vapaus tehdä töitä missä tahansa päin maailmaa, saa ikäiseni miehet kaikkoamaan. Olen oikeasti vapaa.
Enkä todellakaan kylve rikkauksissa, elätän sillä itseni nippanappa niin, että voin pyörittää normi omakotitaloarkea ja asuntoautoa (josta käsin teen töitä vaikkapa Välimerellä puolet vuodesta, kun tölli Suomessa on vuokralla). Lapset on jo omillaan, eikä ole vanhempia huolehdittavana, kun kaikki kuolleet jo aikoja sitten. Musta tuntuu, että useimmat oman ikäiset miehet painaa töitä kerätäkseen omaisuutta eläkeikää (???) varten siinä missä itse elän sitä unelmaa jo nyt. Lisäksi suurin osa haluaa jolkottaa golfkentän-kesämökin-veneen-väliä siinä, missä itse haluan olla vapaa kaikesta, mikä sitoo mut mihinkään.
N54
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi miehille on niin vaikeaa olla ylpeitä naisestaan ja tämän menestyksestä?? Naisille ole mikään ongelma olla paremmin koulutetun miehen kanssa
Miksi naisille on ongelma jos mies on vähemmän koulutettu tai menestynyt? Miehille ei ole mikään ongelma olla heikommon koulutetun tai menestyneen naisen kanssa.
Miehille tuntuu todellakin olevan ongelma olla korkeammin koulutetun kanssa.
Minulle koulutus on itseisarvo, en kokisi että kouluja käymättömän kanssa minulla olisi parustavanlaatuiset arvot synkassa.
Ensin sanot, että miehelle on ongelma olla korkeammin koulutetun kanssa.
Sitten heti perään sanot, että miehen on oltava vähintään yhtä korkealle koulutettu.
Ja siitähän tässä ketjussa on kyse. Naiset ovat pariutumisessa äärikonservatiivisia: mies ei saa olla alemmassa sosioekonomisessa asemassa kuin nainen.
Vierailija kirjoitti:
""The Wellbeing Penalty of Womens Breadwinning: Gender and Country Differences across Europe Helen Kowalewska University of Oxford Agnese Vitali University of Trento ""
Tuota kun lukee hieman ja katsoo erilaisten perheiden jakaumia niin Suomessa on tutkituista pariskunnistra 1.87% ollut sellaisia että naisen työ/tuloasema on merkittävästi miestä suurempi ja 4.01% sellaisia että nainen on ollut ainoa elättäjä. Eli siis puhumme sellaisesta alle 6% osuudesta kaikista pariskunnista. Suomessa taas oli tutkimusaineistossa 73% sellaisia pariskuntia jolla elatuspanos jakautui kohtuullisen tasan. Eli valtava enemmistö
En nyt ihan heti tekisi noin pienestä osuudesta pariskuntia vielä valtavia johtopäätöksiä siitä että naisen suuremmat tulot hajottavat avioliittoja. Käytännössä kun se on tuo 1.87% tutkituista. Nuo jossa nainen vastaa kokonaan elatuksesta lienevät pääosin pariskuntia joissa mies on pitkäaikaistyötön tai syrjäytynut joka jo i
Höpö höpö.
Tuo tilasto nimenomaan kertoo, ettei naiselle käy parisuhde jossa mies tienaa huomattavasti vähemmän tai on naista alemmassa sosioekonomisessa asemassa. Sellaisessa tapauksessa parisuhdetta ei useimmissa tapauksissa synny alun perinkään.
Tilastot kertovat, että:
- kun miehen tulot nousevat suhteessa naisen tuloihin, avioeron todennäköisyys laskee
- kun naisen tulot nousevat suhteessa miehen tuloihin, avioeron todennäköisyys nousee
Ja koska naiset ottavat valtaosan avioeroista, se kertoo, että nimenomaan naiset ovat se osapuoli joka katsoo kumppanin tuloja ja asemaa.
Tyypillisesti ero tapahtuu jo siinä vaiheessa kun tuloero on realisoitumassa. Esimerkiksi kun nainen tähtää ammatillisesti miestä korkeammalle. Kun tilanne on toisin päin, "erilaisuus" ei olekaan naisille ongelma, vaan vastakohdat täydentävät toisiaan.
Vierailija kirjoitti:
Elän sijoituksilla. En usko, että se itsessään, koska se vaatii työtä, mutta siihen liittyvä vapaus tehdä töitä missä tahansa päin maailmaa, saa ikäiseni miehet kaikkoamaan. Olen oikeasti vapaa.
Enkä todellakaan kylve rikkauksissa, elätän sillä itseni nippanappa niin, että voin pyörittää normi omakotitaloarkea ja asuntoautoa (josta käsin teen töitä vaikkapa Välimerellä puolet vuodesta, kun tölli Suomessa on vuokralla). Lapset on jo omillaan, eikä ole vanhempia huolehdittavana, kun kaikki kuolleet jo aikoja sitten. Musta tuntuu, että useimmat oman ikäiset miehet painaa töitä kerätäkseen omaisuutta eläkeikää (???) varten siinä missä itse elän sitä unelmaa jo nyt. Lisäksi suurin osa haluaa jolkottaa golfkentän-kesämökin-veneen-väliä siinä, missä itse haluan olla vapaa kaikesta, mikä sitoo mut mihinkään.
N54
Lisäys: en siis deittaile, koska en tiedä, mitä vastaan, kun toinen kysyy, mitä teen työkseni. En todellakaan halua kertoa, miten elätän itseni ennen kun tunnetaan paremmin. Jos kukaan ikinä kysyy työstäni, kerron olevani laiska paska. Exä häpesi mua aina, kun joutui todistamaan tätä 😂 Tien päällä onkin sitten yhtä sun toista sutinaa tarjolla, koska ketään ei kiinnosta, mistä tulet ja minne menet, jos sikseen tulee. Yksin ei tarvitse olla!
Ja korjataan myytit saman tien:
Kyse ei ole siitä, että miehekäs ammatti tai menestys olisi turn-off miehille. Vaan siitä, että naiset pitävät kiinni siitä, etteivät konservatiivist sukupuoliroolit saa kääntyä missään asiassa "väärin päin".
Toisin sanotuna, kun 180cm painoja nostava raksafirman timitusjohtajanainen etsii miesseuraa, hänelle käy ainoastaan isoman raksafirman 190cm supermaskulininen toimarialfa, jotta hän tuntisi itsensä "naiseksi mieheen verrattuna".
No, pulma on siinä, että tämän saman miehen haluavat muutkin naiset. Ja koska juuri tällä miehellä on maskuliinisuutta yli tarpeen, ei hän tarvitse naista joka on lähes yhtä maskuliiininen, mutta ei yhtä maskuliininen. Tyypillisesti se on ying ja yang, eli todella maskuliininen haluaa todella feminiinisen. Ja kun sekä maskuliiniset, että feminiiniset naiset haluavat saman miehen, joku jää ilman.
Se miesfanikatras jolle tämä nainen kelpaisi, on pelkkää ilmaa, koska eihän mies voi olla lyhyempi, heikompi tai köyhempi. Sitten tämä nainen vikisee kuinka hänen pituutensa, vahvuutensa tai asemansa on "miehille" ongelma, kun hän ei saa sitä tiettyä miestä joka meni mallin ulkonäön omaavalle supernaiselliselle kodin hengettärelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki ns. Hoitoalalla työskentelevät naiset saavat miehen lähtemään hyvinkin nopeasti
Kyllä mulle sairaanhoitaja, lääkäri ja siitä ylöspäin kelpaa.
Lähihoitajat sun muut amistason ihmiset ei.
Silleen hauskaa, että perheettömänä lähärinä tein helvetisti töitä vuosia painaen koko ajan kahta-kolmea vuoroa, joilla tienasin pari sijoitusasuntoa oman kodin lisäksi ja nyt elän niillä tuloilla suht vapaana velvoitteista. Nauran näille miehille, jotka on rahan orjia 24/7, vaikka vuositulonsa onkin x5 verrattuna omiini.
Vierailija kirjoitti:
Ja korjataan myytit saman tien:
Kyse ei ole siitä, että miehekäs ammatti tai menestys olisi turn-off miehille. Vaan siitä, että naiset pitävät kiinni siitä, etteivät konservatiivist sukupuoliroolit saa kääntyä missään asiassa "väärin päin".
Toisin sanotuna, kun 180cm painoja nostava raksafirman timitusjohtajanainen etsii miesseuraa, hänelle käy ainoastaan isoman raksafirman 190cm supermaskulininen toimarialfa, jotta hän tuntisi itsensä "naiseksi mieheen verrattuna".
No, pulma on siinä, että tämän saman miehen haluavat muutkin naiset. Ja koska juuri tällä miehellä on maskuliinisuutta yli tarpeen, ei hän tarvitse naista joka on lähes yhtä maskuliiininen, mutta ei yhtä maskuliininen. Tyypillisesti se on ying ja yang, eli todella maskuliininen haluaa todella feminiinisen. Ja kun sekä maskuliiniset, että feminiiniset naiset haluavat saman miehen, joku jää ilman.
Se miesfanikatras jolle tämä nainen kelpaisi, on pelkkää ilmaa, ko
Johan oli paskaa🤮
Olen mies ja IT-konsultti. Sanon deiteille että olen liikkeenjohdon konsultti. Sehän on melkein sama ja asia ja sitäpaitsi työtehtäväni on tiukan luottamuksellista eli se on sitten yks ja sama onko mulla auki business powerpoint vai koodieditori koska se ei ulkopuolisille kuulu ei edes puolisolle jos sellainen olis.
Nainen presidenttinä on edelleen normimiehille liian kova pala.
N_€_€Keri ei kaikkoa, vaan raisgaa.
Totta. Ei ole laiskempia valittajia kuin tämä naisporukka