Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (19443)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täytyy käydä kurkkaamassa, minkälainen misu siellä on ja että onko viisain siirtyä syrjään. Ennen mua täällä kaipasi sinua ainakin kaksi. Taidan olla vain yksi palanen jatkumossa.
Misu😘😍
Mihin tarviit haaremia?
Mihin sä tarvit puolisoas kun kaipaat toista?
VIP-henkilöstä ja enkelistä on yllättävän lyhyt matka pskakasaksi. Yhden hetken aarre on toisen hetken roska.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysyin tekoälyltä neuvoa tilanteeseeni. Näin vastasi:
Jos joku on varattu, hänen rajansa ja nykyinen suhde ovat jo olemassa oleva sitoumus. Yritys ohittaa se harvoin johtaa mihinkään hyvään kenellekään osapuolelle – ja usein se päätyy vain draamaan, luottamuksen rikkomiseen ja huonoon maineeseen.
Jos kiinnostut jostain, joka on varattu, järkevin ja toimivin tapa on:
- hyväksyä tilanne sellaisenaan
- vetäytyä flirttailusta ja “testailusta”
- suunnata huomio ihmisiin, jotka ovat aidosti saatavilla
Jos taas pohdit tätä siksi, että olet tilanteessa jossa ihastut helposti “väärin” tai toistuviin varattuihin ihmisiin, voin auttaa purkamaan sitä ja löytämään syitä tai parempia toimintatapoja.
Ja tätäkö ei ihminen tiedä ilman jotain turkasen tekoälyä... 🥱😒
Suus kii tollo
Kouvolan Sanomat. Tuoreimmat uutiset ja päivän Kouvolan Sanomat verkossa. https://www.kouvolansanomat.fi/teemat/9399605
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täytyy käydä kurkkaamassa, minkälainen misu siellä on ja että onko viisain siirtyä syrjään. Ennen mua täällä kaipasi sinua ainakin kaksi. Taidan olla vain yksi palanen jatkumossa.
Misu😘😍
Mihin tarviit haaremia?
Mihin sä tarvit puolisoas kun kaipaat toista?
Mulla ei ole puolisoa toisin kuin sinulla. Mihin sinä tarviit puolison lisäksi lukuisia naisia?
Vierailija kirjoitti:
Ihana nainen. Hukutan murheeni kaljaan tänään. Siinä mun meininki. Rehellinen totuus. Ehkä oot joku päivä pois mielestä. Toivon sulle ei vaan kivaa, vaan aivan ihanaa viikonloppua. Sä oot semmonen. Sä oot aurinko. Sä oot ah, ihana.
millainen hän siis on kun on niin ihana?
Vierailija kirjoitti:
VIP-henkilöstä ja enkelistä on yllättävän lyhyt matka pskakasaksi. Yhden hetken aarre on toisen hetken roska.
Tsemppii hei, ehkä jollekin et ole paskakasa
Olisi pitänyt pysyä sinusta hyvin kaukana. Koitui ongelmia, joita ei olisi tullut, kun olisin tuon ymmärtänyt.
Vierailija kirjoitti:
Olisi pitänyt pysyä sinusta hyvin kaukana. Koitui ongelmia, joita ei olisi tullut, kun olisin tuon ymmärtänyt.
Semmosta se on kun varattuna kuikuilee muita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tsemppii hei, ehkä jollekin et ole paskakasa
Suurin osa ihmisistä osaakin kohdella kauniisti ja kunnioittavasti kuten ketä tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Semmosta se on kun varattuna kuikuilee muita.
Hän alkoi juosta perässä.
Onpas täällä jollain taas katkeruus tapissa ja omimismoodi päällä. Hyviä harhoja!
Puoliso jätti sinun takiasi. Oletko tyytyväinen?
Montako perhettä olet hajottanut? Monenko lapsen kodin rikkonut?
Vierailija kirjoitti:
Puoliso jätti sinun takiasi. Oletko tyytyväinen?
Olen! Aletaanko seukkaa? 😘
Puhut yhteisestä elämästä ja seuraavassa lauseessa kirjoitat jollekulle toiselle. Suht erikoista touhua.
Sulla viiraa pahemman kerran.
Vierailija kirjoitti:
Montako perhettä olet hajottanut? Monenko lapsen kodin rikkonut?
Ei kiinnosta moinen ongelmien kerääminen. Elän vapaata elämää ja haluan nauttia elämästäni. Ei kiinnosta kyllä perheelliset muutenkaan, ei vaikka olisi kuinka kivat lapset ja eksä.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaisi aloittaa kunnioituksen aakkosista. Helpottaa kummasti asioita.
Kyllä. Ape Escapen apinoiden luonnejuttu oli symppisavaus, vaikka itse sen kirjoitin, sillä jokainen sarjan fani arvostaa jokaista pöksytyyppiä. Kaikilla on siinä pelissä oma paikkansa ja fanikuvauksia löytyy. Toista se on "aikuisten ihmisten" tosielämän kohtaamisissa, joissa joko suoraan tai takapiruna ilmaistaan mauttomuuksia toisten olemuksesta.
Arvostakaa itseänne ja toisianne sellaisina kuin he ovat tänne syntyneet! Kaikilla on paikkansa täällä ja kaikki haluavat tulla rakastetuksi omana itsenään. Ei kukaan halua elää ns. ulkopersoonallisesti, itsensä ulkopuolisesti.
#ApeEscapepersonalityrespect
Ihana nainen. Hukutan murheeni kaljaan tänään. Siinä mun meininki. Rehellinen totuus. Ehkä oot joku päivä pois mielestä. Toivon sulle ei vaan kivaa, vaan aivan ihanaa viikonloppua. Sä oot semmonen. Sä oot aurinko. Sä oot ah, ihana.