Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (18536)
Olen nyt saanut siivottua elämäni siihen kuntoon, että olisin puolestani valmis katsomaan tämän kortin. Valmis tutustumaan sinuun ja meihin. Hyvää yötä. 💕🌷
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Asteikolla 1-10, kuinka paljon mielihyvää saat kaivattusi naruttamisesta?
Varmaan arvaat. 10!
Vierailija kirjoitti:
Juu, jätetään hautumaan. Törmätään sitten sattumalta saattohoidossa samassa hoivakodissa vuonna 2042. Ehdittiinpäs!
79 on hyvä ikä, mutta aion olla silloin vielä liikenteessä ja liikkeellä. Saatan käydä kyllä vanhainkoissa ja vetää turpaan koulukiusaajia, niin, minulla on pimeä puoleni, niin valon lapsi kuin olenkin. On Pallas Apollon, on Foibos Apollon, sitten on muitakin. Ei sillä että oisin pakana. Siunattua yötä kaikille, vasitenkin rakkaallein.
Will Parfitt ahdistelee mua somessa. Täyttää postilaatikkoani kaikenlaisilla viesteillä 😅🤭🤭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iltaa mammoille. Nainen ja aito rakkaus on tuulesta temmattua huhuilua.
Miehen kassit ne vain heiluvat tuulessa, jos ikää on 40+
Vitjapallit
Vierailija kirjoitti:
Älä pelleile. Sulla on yhteystiedot.
Älä pelleile. Sinä et ole perunut kieltojasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä kaivattu se on jos haluat vain olettaa hänestä huonoa?
Kenen puolesta tällä kertaa olet loukkaantunut?
🤦🤦🤦
Itseni.
Miksi oletat että olet kenenkään kaivattu? Aika itseriittoista. Käyt siis täällä vain moittimassa sun kaipaamisesta?
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Asteikolla 1-10, kuinka paljon mielihyvää saat kaivattusi naruttamisesta?
En tiedä, narutetaanko minua, mutta kaikki mitä olen kirjoittanut, on ollut totta ja tullut suoraan sydämestä.
Vierailija kirjoitti:
Menisimmekö nainen avioon?
Ehkä voisit olla se poikkeus jonka kanssa haluan avioon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu, jätetään hautumaan. Törmätään sitten sattumalta saattohoidossa samassa hoivakodissa vuonna 2042. Ehdittiinpäs!
79 on hyvä ikä, mutta aion olla silloin vielä liikenteessä ja liikkeellä. Saatan käydä kyllä vanhainkoissa ja vetää turpaan koulukiusaajia, niin, minulla on pimeä puoleni, niin valon lapsi kuin olenkin. On Pallas Apollon, on Foibos Apollon, sitten on muitakin. Ei sillä että oisin pakana. Siunattua yötä kaikille, vasitenkin rakkaallein.
Oottepas vanhoja, mun kaivattu on tossa vaiheessa vasta 45
En naruta enkä pauloita ketään, etenkään kaivattuani, vaikka virkatietäkin kulkisin, ansapolkua askeltaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä kaivattu se on jos haluat vain olettaa hänestä huonoa?
Kenen puolesta tällä kertaa olet loukkaantunut?
🤦🤦🤦
Itseni.
Miksi oletat että olet kenenkään kaivattu? Aika itseriittoista. Käyt siis täällä vain moittimassa sun kaipaamisesta?
Moitin kommentoijaa, joka olettaa negatiivista kaipaamastaan ihmisestä. Se jos mikä on itseriittoista.
Vierailija kirjoitti:
Onko sinun käytöksesi ollut sellaista että hän haluaisi käyttää yhteystietojasi?
Aina ku sanot vähä niinku niin mä melkeen tuun 🤣😭 ihana nähä sua huomena ämmääni
Hyvät yöt mammoille. Muistakaapa se iltarukous.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun kaivattu käy täällä, näin sen hänen ilmeestään sen jälkeen kun olin kirjoittanut tunnisteellisen viestin. Pusu 😘 Koska edetään?
Omg what a dream scenario
Ja mikä parasta, hän vaikutti olevan hyvillään ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä pelleile. Sinä et ole perunut kieltojasi.
Tämä ei ollut minulta vaikka voisi olla.
Itseni.