Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kaipaus kukoistakoon!
Kommentit (1945)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletteko muutkin 177 pitkät naisia?
No ei kai noin lyhyitä miehiä kukaan kaipaisi?
Minulle sopiva mies.
Ok! Mulle aivan liian lyhyt
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies, mulla on ikävä sua.
Aidosti kiinnostunut nainen ottaa aina yhteyttä.
Ok mitä sanon hänen vaimolleen? Päästäisitkö ystävällisesti miehesi kiertoon?
t. aidosti kiinnostunut nainen
Kannatan avoimuutta asiassa kuin asiassa. Mun vaino nauraa, kun kerron ihastuksestani. Pitää minua ehkä semisti outona, kierolla tavalla. Mutta ainakin olen rehellinen. Kaikki selän takana vertaaminen on viime kautta. Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Onko se luuserimiehen merkki, että kattoo pokessa cunnilingus-matskua eikä edes ajattele miltä schlong siellä tuntuisi?
Ei kai noissa jutuissa mitään protokollaa tai sääntöjä ole mitä pitäisi noudattaa 😊
Rakas, olen pahoillani siitä mitä sanoin ymmärtämättä itsekään mitä sanoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten osoitat kiinnostustasi kaivatullesi?
En mitenkään. Pyrin osoittamaan epäkiinnostusta.
Miksi?
Sivusta
Että en anna mitään vääriä signaaleita.
Eikö se ole juurikin väärä signaali jos oikeasti olet kiinnostunut, mutta esität ettet ole?
Ei tässä tapauksessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole aviossa tai kihloissa tahi muuta sellaista.
Vierailija kirjoitti:
Mustasukkaisuutta ilmassa.
Ikävä tunne. Ei kantsi käyttää sellaiseen energiaa.
Joskus oma kiinnostus pitää peittää, jotta ei aiheuttaisi kaivatulle ongelmia. Tärkeintä, että hänellä olisi asiat hyvin. Jatkossakin.
Vierailija kirjoitti:
Joskus oma kiinnostus pitää peittää, jotta ei aiheuttaisi kaivatulle ongelmia. Tärkeintä, että hänellä olisi asiat hyvin. Jatkossakin.
Tämä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole aviossa tai kihloissa tahi muuta sellaista.
Kuka se nainen sitten on?
Oispa viesti ollut sulta, itkisisin onnesta..
Mutta. Unen ja valveen rajamailla..
Vierailija kirjoitti:
Miksi siitä seuraisi ongelmia? Mikset anna hänen itse päättää mitä mieltä hän on kiinnostuksestasi?
Helpompi on hakea kuu taivaalta kuin löytää luoksesi. Kuussa on puolensa, varjopuoli ja valoisa. Se on kaukaa kaunis mutta tekeytyy välillä näkymättömäksi ja on lähietäisyydeltä kova, karu ja kuoppainen eikä se mahtuisi samaan sänkyyn. Hyvää yötä, kultu.
Vierailija kirjoitti:
Toivon eräälle voimia, tsemppiä ja uskallusta tulevaan vaikeaan asiaan. Se on välttämätön askel, jotta asiat alkavat taas selvitä ja korjaantua.
Tiedetään tiedetään 🗡🗡🗡
Saatan palata entiselle kotpaikkakunnallein asumaan kasvinkumppanin kanssa, työtilanteeni täällä finaalissa ja vuokra on hirveä. Rakastan siua nainen mutta kun tilanne taitaa olla epäsymmetrinen, niin ei toinna jäädä tänne, yhteydenottoyritelmäin eivät tuottaneet tulosta vaan surua ja noloutta niin nyt mietin tälläisiä. Toivottavasti siulla oli hyvä syntymäpäivä, lievästi myöhässä toivotan. Nukuttaa, vointi hyvä mutta voipunut.