Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (17379)
Vierailija kirjoitti:
Mitä sinä haluat tästä? Voisitko sanoa rehellisesti?
Haluaisin elämäniloni, sen vähäisenkin takaisin.
En jaksa enää olla rakastunut varattuun, mutta en saa ajatuksistani pois, en mitenkään.
Tuntuu kuin sisäelimeni olisivat muuttuneet kiveksi. Niin kova jännitys on tällä hetkellä.
Syy: Elämänpiirini ulkopuolisten ihmisten kiusaamisväkivalta.
Ratkaisu: Lopettaa netissä kirjoittelu ja lukeminen. Vetää rajat. Haaveilla itsekseni.
Yhteiskunnallinen menetys: Potentiaalinen kirjastotyöntekijä, fantasioiva lapsia leikittävä isähahmo ja kumppani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikea rakkaus voittaa mennen tullen himot. Kaivattu on hyvä osoitus siitä.
En ymmärrä tätä viestiä. Oikea rakkaus ja himoko ei sinusta mahdu samaan ihmiseen?
Kiitos ekalle kirjoittajalle 🤍. Näin se menee 😊 Himo, kun jää pois kuviosta, niin jäljelle jää aito rakkaus tai ei mitään.
Sivusta
Miksi himon pitäisi jäädä pois kuvioista? Mitä eunukkeja ja nunnia täällä on?
Minä en ainakaan ole nunna 😜😍 typeryyttä, jos ei ole himoa, ei ole mitään 😜😍Ei mun ainakaan kiinnosta sellainen juttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä palsta energiaa vai anargiaa?
Jos valittavana on vain nämä kaksi, vastaan jälkimmäinen.
Myönteisen energian tämä palsta ainakin vähentää minimiin, vaikka olisi kuinka positiivinen ja suhtautuisi ihmisiin ymmärtäväisesti. Tarkoitus kaivata, mutta sekin väärin.
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu kuin sisäelimeni olisivat muuttuneet kiveksi. Niin kova jännitys on tällä hetkellä.
Ratkaisu: Lopettaa netissä kirjoittelu ja lukeminen. Vetää rajat. Haaveilla itsekseni.
Yhteiskunnallinen menetys: Potentiaalinen kirjastotyöntekijä, fantasioiva lapsia leikittävä isähahmo ja kumppani.
Tämä + nunnaläpät ei oo mun. E
Vierailija kirjoitti:
Emojit nostetaan välillä pöydälle ettei sekaannuksia syntyisi, ei siksi, että niiden käyttöä haluttaisiin rajata.
No kun se ei ole mikään sekaannus, jos useampi käyttää samaa emojia. Eli kun lopetatte yrittämästä yksilöidä ketään niiden käytön perusteella, niin ei ole niitä sekaannuksiakaan.
Vierailija kirjoitti:
Yhdelle sanoisin, että en yhtään mitään sinuun liittyvää. Toiselle sanoisin, että kasvata pallit, jos on asiaa.
Mitä minä haluan tästä! Voinko sanoa rehellisesti. Kyllä voin. En tiedä mitä nyt haluan, tänään tai huomennakaan vielä en varmaan mitään. Sain sunnuntaina kahteen kertaan munaa Antilta, joten nyt tuntuu kiintiö olevan täynnä vähäks aikaa 😜😍
Vierailija kirjoitti:
Jos välität, autatko?
En tiedä tilannettasi. Haluan sinut, jos olet sinkku.
Vierailija kirjoitti:
En juokse sun perässä.
Sama.
Vierailija kirjoitti:
Tulevaisuuden kanssasi.
Polttariporukan "tytöille" terkkuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Emojit nostetaan välillä pöydälle ettei sekaannuksia syntyisi, ei siksi, että niiden käyttöä haluttaisiin rajata.
No kun se ei ole mikään sekaannus, jos useampi käyttää samaa emojia. Eli kun lopetatte yrittämästä yksilöidä ketään niiden käytön perusteella, niin ei ole niitä sekaannuksiakaan.
Itse en yritä, mutta toinen voi yrittää, kuten tuo eräskin.
Rattoisaa iltapäivää kaivatulleni !
Vierailija kirjoitti:
Dande itse provoilee reaktiot esiin muista perustellakseen sijaistoimintansa jatkon muka ainoana mahdollisuutena ja kiillotttaa samalla kärsijän sädekehäänsä siinä sitten. Hyrh. :P
Antaudun kaivatulle ehdoitta.