Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kaipaus kukoistakoon!
Kommentit (16510)
Vaikka aikaa on kulunut tammikuusta, mikään ei ole vielä myöhäistä. Jäin odottamaan sitä että yllätät mut vielä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaunis kuunsirppi ulkona. Mutta sinä oot kauniimpi. Olet mun aurinko ja kuu, olet kaunein kaikista ihana nainen.
Kukahan tää onnekas on? Ansaitsisi kyllä tietää.
Niin hän ansaitseekin kaikki kauniit sanat maailmassa. En silti saa sanoa niitä hänelle, siksi huudan niitä tuuleen. Mä en ansaitse häntä. Enkä ansaitse kenenkään rakkautta. Yhä silti uskon ja toivon rakkauden joku päivä saavani. Joskus...
Ainakin ansaitset nämä sanat: ilman kaunista sielua ja hyvää sydäntä ei voi kirjoittaa noin kauniisti toisesta. 💝
😄
Naisiin menevä on naisiin menevä vaikka osaisi kauniisti kirjoittaa.
Näin kuunsirpin läntisellä taivaalla, hämmentävästi oli valoisaa vielä ysiltä
Vierailija kirjoitti:
Vaikka aikaa on kulunut tammikuusta, mikään ei ole vielä myöhäistä. Jäin odottamaan sitä että yllätät mut vielä...
Mitä tammikuussa? Viittaako tähän vuoteen? Miten sinut voi yllättää niin, ettet mene piikkikerälle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kaivattu kysyisi mistä haaveilen, menisin ihan puihin. Ensinnäkään tuollaista ei yleensä kysytä eikä multa ole kukaan ikinä kysynyt. Kysymyksen epäsovinnaisuus ja rajoja rikkova intiimiys hämmentäisi pahoin. Lisäksi olisi tietysti täysin sopimatonta vastata rehellisesti, että haaveilen kysyjästä itsestään. Joten olisi pakko valehdella ja se tekisi tilanteesta kahta kauheamman. Sönkkäisin jotain tosi outoa ja pakenisin tai vaihtaisin kömpelösti puheenaiheen johonkin erittäin epämukavalla tavoin.
Kukaan ei ole koskaan kysynyt? Onko totta? Kai te keskenänne puhutte sellaisista, jos haaveita myös toteutatte.
Kukaan ei ole kysynyt. Mun rooli on toteuttaa toisten haaveita, omistani ei kukaan ole ollut kiinnostunut.
Minäpä kysyn. Mistä haaveilet?
Kaivatusta, esikoisromaanista ja tietynlaisesta matkailusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisiko pitänyt laittaa ketjukorrektimmin, että "käyttämääni emojia"?
Voi hyvää päivää. Mikään ilmaisu ei varaa minkään emojin käyttöä vain jollekin kirjoittajalle. Vaikka miten sitä väännät.
En ole yhdessäkään viestissä niin väittänyt.
"Kaikenlisäksi kun sanoo jotain niin kohta joku toinen sanoo samaa eri muodossa tai käyttäen emojiasi, jolloin näyttää ihan sinulta."
Välillä oon pilvilinnoissa ja kaikki tuntuu mahdolliselta, mutta sit tulee niitä hetkiä, kun mietin, että haaveilen jostain, mikä ei oo mahdollista.
Vierailija kirjoitti:
Pienen hetken uskoin, että me voitais olla totta.
Tää ketju vei mun uskoa kun alkoi sataa masentavia viestejä jotka vaikutti omalta tilanteelta ja vastaukset niihin yhtä masentavia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin mitä emojia tuo varaili?
En ole varannut yhtäkään emojia. Täällä on jotain kirjoittajia, jotka vetävät aina herneen nenään jos mainitsee tuosta viestien sekoittumisen ongelmasta, vaikka edes huumorilla. He tulkitsevat sen niin, että olet estämässä heidän emojin käyttönsä.
Kaikenlisäksi kun sanoo jotain niin kohta joku toinen sanoo samaa eri muodossa tai käyttäen emojiasi, jolloin näyttää ihan sinulta."
Vierailija kirjoitti:
Uskon vieläkin..
Minä en usko, mutta toivon. Oikeastaan toteuma ei vaadi uskoa. Se joko tulee tai ei tule.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kaivattu kysyisi mistä haaveilen, menisin ihan puihin. Ensinnäkään tuollaista ei yleensä kysytä eikä multa ole kukaan ikinä kysynyt. Kysymyksen epäsovinnaisuus ja rajoja rikkova intiimiys hämmentäisi pahoin. Lisäksi olisi tietysti täysin sopimatonta vastata rehellisesti, että haaveilen kysyjästä itsestään. Joten olisi pakko valehdella ja se tekisi tilanteesta kahta kauheamman. Sönkkäisin jotain tosi outoa ja pakenisin tai vaihtaisin kömpelösti puheenaiheen johonkin erittäin epämukavalla tavoin.
Kukaan ei ole koskaan kysynyt? Onko totta? Kai te keskenänne puhutte sellaisista, jos haaveita myös toteutatte.
Kukaan ei ole kysynyt. Mun rooli on toteuttaa toisten haaveita, omistani ei kukaan ole ollut kiinnostunut.
Minäpä kysyn. Mistä haaveilet?
Kaivatusta, esikoisromaanista ja tietynlaisesta matkailusta.
Hienot haaveet sulla! 🤗
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tammikuussa? Viittaako tähän vuoteen? Miten sinut voi yllättää niin, ettet mene piikkikerälle?
Kyllä, tähän vuoteen. Siis että hän yllättää laittamalla viestiä. Että voidaan sopia vihdoin tapaaminen.
Haaveita on hyvä olla mut harhoja ei. Toivoisin joskus et noi harhat menis murskaks, mut ei.