Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (16510)
Vierailija kirjoitti:
Tuo syntymäpäivien välipäiväjuttukin on ihan hyvä tunniste. Ois helppo halutessaan tarttua, jos jatkoa haluaisi.
Sekin olisi hyvä tunniste, että laittaisi jotain ja näkisi, että just se aina poistuisi. 😅
Toivoin että hän olisi lihonut, mutta mitä vielä. Näytti upeammalta kuin muistin. Niinpä siellä olikin ukkoja rivissä toivomassa, että saisi edes hieman häneltä huomiota.
Vierailija kirjoitti:
Tuo syntymäpäivien välipäiväjuttukin on ihan hyvä tunniste. Ois helppo halutessaan tarttua, jos jatkoa haluaisi.
No niinpä. Monikohan niistä osui? Sinä ja sun tunnistees.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikäero on 3384 päivää.
Harmittavan lähellä.
Mä arvaan sivusta 3395, koska en tiedä hänen syntymäpäiväänsä, vaan olen sherlokkina päätellyt löytämieni tiedonmurujen perusteella että se voisi olla tuo tai sitten jotain vähän vähemmän.
Ei hänkään mulle sitä ole kertonut muuta kuin ketjussa arvoituksin. Pystyin tarkistamaan sen kyllä ja oikein meni. 😃
Aa, nyt katsoin luvun väärin. Tossa olikin ysi kasin sijaan.
Oo, katsoin myös peilistä väärin ja olinkin sivusta enkä edellinen. Hupsu minä, nyt menee kaik ihan sekal.
Vierailija kirjoitti:
G: Kaipaamanne likiarvo?
Kaukana, toiveena ihan liki, iholla😍
Olisitpa mun, olisitpa tässä. Hyvää yötä rakkain.
Vierailija kirjoitti:
Eipä se mitään tarkoita vaikkei tarttuisikaan. Vieras ajatus että pitäisi herutella jatkoa. Tulee tai ei tule luonnostaan.
Vierailija kirjoitti:
3,14
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaunis kuunsirppi ulkona. Mutta sinä oot kauniimpi. Olet mun aurinko ja kuu, olet kaunein kaikista ihana nainen.
Kukahan tää onnekas on? Ansaitsisi kyllä tietää.
Niin hän ansaitseekin kaikki kauniit sanat maailmassa. En silti saa sanoa niitä hänelle, siksi huudan niitä tuuleen. Mä en ansaitse häntä. Enkä ansaitse kenenkään rakkautta. Yhä silti uskon ja toivon rakkauden joku päivä saavani. Joskus...
Vierailija kirjoitti:
Sangen voimakkaita
mustasukkareaktioita ja
kateutta saan täällä aiheetta
osakseni,
vaikka kuinka totean, etten
seuraa etsi tai palveluita tarjoa.
Tätä hieman hämmästelen.
Puskista ilmestyy ventovieraita,
joiden kanssa muka suhde nyt tai
aiemmin. 🤷 Joku taannoin keuli,
kuinka 'edellisyönä Een luona ollut.'
Ei, ei missään tapauksessa ole ollut.
Just saying.. mut ok, se siitä. -E-
Hy sullekin upeus.
Vierailija kirjoitti:
Toivoin että hän olisi lihonut, mutta mitä vielä. Näytti upeammalta kuin muistin. Niinpä siellä olikin ukkoja rivissä toivomassa, että saisi edes hieman häneltä huomiota.
Kenestä puhut?
Kuljin tänään kohti uutta asuntoa onnellisena, mutta sitte tuli haikea fiilis kun tajusin, etten pääse jakamaan tätä tunnetta sun kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
3,14
Kultainen leikkaus
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisiko pitänyt laittaa ketjukorrektimmin, että "käyttämääni emojia"?
Voi hyvää päivää. Mikään ilmaisu ei varaa minkään emojin käyttöä vain jollekin kirjoittajalle. Vaikka miten sitä väännät.
En ole yhdessäkään viestissä niin väittänyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaunis kuunsirppi ulkona. Mutta sinä oot kauniimpi. Olet mun aurinko ja kuu, olet kaunein kaikista ihana nainen.
Kukahan tää onnekas on? Ansaitsisi kyllä tietää.
Niin hän ansaitseekin kaikki kauniit sanat maailmassa. En silti saa sanoa niitä hänelle, siksi huudan niitä tuuleen. Mä en ansaitse häntä. Enkä ansaitse kenenkään rakkautta. Yhä silti uskon ja toivon rakkauden joku päivä saavani. Joskus...
Miksi et ansaitse?
kultakimpale, mutta arvo on enemmän.