Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (20972)
Vierailija kirjoitti:
Tulkinta oli oikea.
Näinpä. Olet juuri niin manipulatiivinen kuin ajattelinkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten tuntemattomaan ihmiseen voi syntyä näin isot tunteet?
Just sen tuntemattomuuden takia. Häneen sinun on helppo istuttaa omat haavekuvitelmasi ja lietsoa niitä. Jos tuntisit, totuus paljastuisi ja tunteetkin laimenisi.
Lietsomisesta vastaa ihan toinen henkilö. Isot tunteet voivat syntyä ihan oikeaan ihmiseenkin, eivätkä ne haihdu. Mites sen selität?
Kevättä rinnassa vain ja pää pyörällä, ei sen kummempaa. Luonto on nyt samassa euforian tilassa ja pariutumisen vimmassa.
Vierailija kirjoitti:
Miten ne sitten syntyisivät?? Käyväthä jotkut treffeillä ja 1 kerralla syntyy? Ei siinäkään vielä tunneta. Usein tunteet syttyy varmaan harrastuksissa, työpaikoilla, opiskeluissa, kun paremmin oppii tuntemaan edes pintapuolisesti. Vai kirjoitatko täysin tuntemattomasta kadun ihmisestä??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just sen tuntemattomuuden takia. Häneen sinun on helppo istuttaa omat haavekuvitelmasi ja lietsoa niitä. Jos tuntisit, totuus paljastuisi ja tunteetkin laimenisi.
Lietsomisesta vastaa ihan toinen henkilö. Isot tunteet voivat syntyä ihan oikeaan ihmiseenkin, eivätkä ne haihdu. Mites sen selität?
Suuret tunteet tuntematonta kohtaan eivät perustu realistiseen tilanteeseen, eivätkä oikeastaan edes kohdistu siihen henkilöön. Hän on vain projektion apuväline.
Vierailija kirjoitti:
Kevättä rinnassa vain ja pää pyörällä, ei sen kummempaa. Luonto on nyt samassa euforian tilassa ja pariutumisen vimmassa.
Seitsemättä kevättä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten ne sitten syntyisivät?? Käyväthä jotkut treffeillä ja 1 kerralla syntyy? Ei siinäkään vielä tunneta. Usein tunteet syttyy varmaan harrastuksissa, työpaikoilla, opiskeluissa, kun paremmin oppii tuntemaan edes pintapuolisesti. Vai kirjoitatko täysin tuntemattomasta kadun ihmisestä??
En vaan puolitutusta, jonka tiesin pitkältä ajalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seitsemättä kevättä?
Kaipaat siis seitsemättä kevättä eli seitsemättä vuotta henkilöä, jota et edelleenkään tunne?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aaaaa, hyvin helposti jos sattuu toisilleen sopivat kohdikkain!!
Herra, armahda. Eikö tämä jo riitä?
Palstapsylokoki paikalla pois 👋
Vauvan
Sunnuntai
Jäähyväsiä
Jättämisiä
Kaipaus
Roskakoriin
👋👋
Vierailija kirjoitti:
Ei ollut multa tuo Tulkinta oli oikea -viesti. Ajattelin sinut harmittomaksi tavikseksi. Et ole kumpaakaan.
Sulosunnuntaita,
te uljaat sinivalkoiset!
~💙~🤍~💙~
Ei minultakaan {lainaus #857}.
.
Samoin olen osaton
naapuripalstan analyyseihin
kollektiivin tilasta. Energia
mainittu; nämäkään eivät
minulta. En kirjoita harmaana.
.
Mies, Sinua. OgE
Vierailija kirjoitti:
Vauvan
Sunnuntai
Jäähyväsiä
Jättämisiä
Kaipaus
Roskakoriin
👋👋
Kai saa prosessoida, kun toinen työntää roskakoriin. Eikä kerta ole ihan ensimmäinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aaaaa, hyvin helposti jos sattuu toisilleen sopivat kohdikkain!!
Tai sellainen tyyppi osuu matkan varrelle, jossa jokin synnyttää assosiaation vaikka varhaislapsuuden johonkuhun emotionaalisesti tärkeään henkilöön. Tätä ei välttämättä itse tiedosta.
Rakastuin kerran päätäpahkaa työpaikan uuteen henkilöön enkä yhtään ymmärtänyt mitä minulle tapahtui. Kunnes paljon myöhemmin eräs sukulaiseni toimitti minulle lapsuudenperheeni vanhoja valokuvia. Ja PAM! Sieltä lävähtikin eteeni kuva kauan sitten edesmenneestä isovanhemmastani, joka oli minulle lapsena hyvin rakas ja läheinen. Ja siinä kuvassa täydellinen kaksoisolento silloisen tuntetteni kohteen kanssa. Joka sittemmin paremman tuntemisen myötä osoittautui kaikin puolin minulle niin vääräksi ihmiseksi, että ajatuskin häneen ihastumisesta on näin jälkikäteen suorastaan koominen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anteeks et mokasin.
Kannattaisi varmaan pyytää anteeksi sitä asiaa eli mitä teit?
Yksinkertaisesti sanottuna, olin kiireinen, syystä. Hän otti sen torjuntana.
Ihmiset, jotka arvostavat toista ihmistä tekevät aikaa hänelle
Vierailija kirjoitti:
Vauvan
Sunnuntai
Jäähyväsiä
Jättämisiä
Kaipaus
Roskakoriin
👋👋
__
Hei sinullekin, handu! 🖐
Vai onko useita handuilijoita
apajilla? 🧐 OgE
__
Olisin halunnut tutustua ja katsoa, millainen hän on. Ei kiinnosta mitkään kiiltokuvat vaan ihan ihmisestä olen ollut kiinnostunut.
Pahinta on, että tunteet valuvat likakaivoon. Niille ei ole ottajaa. Ehkä tämä on jonkinlainen sydämen häiriötila. Se on ottanut signaalia väärästä suunnasta, mennyt tilttiin ja huutaa nyt punaisena.