Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (15861)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkohan moni mamma kaiket päivät ketjussa? Toivottavasti ei ole.
Minä oon ainakin usein töissä. Tänäänkin.
Aika monikin käy työmaalla joka taas on hyvä asia.
Hyvät yöt mammoille. Muistakaapa se iltarukous.
Eilen kiintoisia viestilöitä, en ehtinä vastaamaan, ehkä toisella puolella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi kun täällä olis joskus jotain kaunista. Tämä oli kaunista: "Toivo ei ole milloinkaan turha. Kukaan ei tiedä, mitä ehkä jo huomenna tai lähiaikana tapahtuu. Elämä on arvaamatonta."
Koitan itse pitää yllä uskoa ja toivoa että rakkauskin sieltä vielä saapuu. En edes kaivannut ketään elämääni ennen kuin kohtasin hänet. Hän sai mut tajuamaan että kaipaan ihan valtavasti toista ihmistä ja kosketusta ja kaikkea.
Itse en enää toivo saavani kaivattuani. Tunteet on vain tunteita ja tiedän kun löydän sen oikean niin kaivattu unohtuu. Tällä hetkellä en vain näe ketään muuta kuin hänet. Ja mua sattuu ja ahdistaa ihan hemmetisti. Joku päivä tää kipu on ohi ja tilalla sellainen rakkaus että huhhuh. <3
Onpa harmi, että olet luopunut toivosta saada kaivattusi. Koska pystyt tekemään niin, et rakastanut häntä oikeasti. Mielestäni olet väärässä, tunteet eivät ole vain tunteita. Omasta mielestäni rakkaus on tärkeintä. Millään muulla ei ole niinkään väliä. Jos kaivattusi olisi ollut sinulle tärkeä, tietäisit sydämessäsi että hän se on. Rakkaus voi olla niin suuri, että ikäänkuin automaattisesti tajuaa, ettei kukaan muu voi olla kuin hän tai yllä samaan kuin hän. Ei sellaisen rakkauden tilalle voi tulla kukaan muu. En ymmärrä, miksi ylipäänsä päästi hänet pois luotasi? Olisiko virheesi ollut siinä? Onnea etsintään vaikka uskonkin, että petyt vielä ja silloin tajuat totuuden.
Joskus rakkautta on juuri se, että antaa olla. Vaikka se tekisi kipeää. 💔
Sivusta.
En ole samaa mieltä. Antaa ollan takana on syitä ja selityksiä, joissa on aina itsekäs motiivi. Rakkaudelle tärkeintä on rakkaus, rakkauden antaminen kohteelle.
Jos kohde EI sitä rakkautta halua, täytyy osata päästää irti.
Toissapäivänä viimeksi ehtinyt tänne. Emilialle pusut😘😘
Vierailija kirjoitti:
Kilttimies on naisen turma.
Liian kiltti kyllä, koska hänellä ei ole terveitä rajoja itselle ja muille.
. Kiltti ei.
Eri
Vierailija kirjoitti:
Seuraavan penis on isompi kuin Antin.😍😛
En tykkää isoista, joten ei ole 😍😜 en kelpuuta
Kävin viime yönä kurkkimassa viestejä siinä toisessa ketjussa ja yritin laittaa sinne viestin, mutta se ei jostain syystä mennyt läpi.
Tulen kun pyydät, milloin tahansa. Pidän sanani.
Hyvää yötä halein suukoin elämäin eloisalle ihmenaiselle kuntarajain paremmalle puolelle mieheltä mitättömältä. Huomiseen.
Sua. Tuli ajatuksiini hetki päivästä lähes viiden vuoden takaa. Talossa, joka purettiin. On näkynyt viime aikoina paljon rastaita... Hyvää yötä.
Leppoisaa sunnuntaita suloinen..
Aurinkoista huomenta kaivatulleni !
Tänäänkin oot ollut aatolsissain, oisitpa myös elossain. Myöntyisitpä tulemaan elooni ja arkeeni. Oon varsin väsy, kaiketi mentävä pehkuihin. Hyvää yötä naiselle lounaaseen mieheltä.