Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (15396)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi ihanaa, jos kaivatun pimppi olisi väljä. Sekin olisi ihanaa jos se olisi tiukka. Rakastaisin sitä messuhallina, koska se olisi juuri hänen. Rakastaisin sitä ihan millaisena vaan.
Itse toivoisin, että rakastaisit ensisijaisesti minua. Pimppiä ei tarvii rakastaa, riittää, että ajaa asiansa. (Vähän viisasten.)
Minä taas en pysty seksiin miehen kanssa, joka ei suhtadu intohimolla vartalooni. Eli "ajaa asiansa" ei riitä, varsinkaan alussa.
Eri
Sama, ja mun on myöskin haluttava miehen vartaloa eikä vain tyydyttävä siihen mikä se on. En ymmärrä miten tämä on jokin tabu aihe täällä.
Eri
Ei se ole mielestäni tabuaihe, mutta siitä voi keskustella positiivisesti ja keskittyä siihen mistä itse pitää, eli jättää ne muut piirteet kokonaan huomiotta. Ei ole syytä ottaa edes puheisiin jotain mikä itseä ei viehätä, vaan keskittyy siihen mikä viehättää.
Kyllä mun olis vaikea haluta minimunaista miestä. Valitettavasti se olis pettymys mulle ja voi olla että muukin kiinnostus lopahtaisi samalla. Seksi on kuitenkin iso osa parisuhdetta ja haluan paitsi itse olla aidosti haluttu niin myös haluta aidosti sitä toista.
Tabulta aiheelta tuntuu, kun viesti poistetaan heti.
Niin no mikä pakkomielle sulla on päästä jauhamaan jostain sun mielestä negatiivisista piirteistä, joita et hyväksyisi kumppanilta?
Mikset keskity hyvään ja siihen, mitä haluat? Jos haluat jauhaa kullijuttuja, niin voisit vaan todeta, että sinä haluat isomunaisen miehen ja that's it.
Kerrot vain persoonastasi tuolla, että on pakko päästä jauhamaan, miten sulle ei kelpaa ihmiset joilla on piirteitä x.
Vierailija kirjoitti:
Nykyään monet ovat sinkkuja ihan vaan siksi, että ovat liian outoja. Sitä se vapaa kasvatus ja individualismi teettää. Lapsia kannustetaan olemaan taaperosta asti uniikkeja lumihiutaleita ja sitten ihmetellään, kun kumppania ei löydy. Lapsia pitäisi kasvattaa kollektiivina joukkona tiukalla kurilla niin kuin ennen. Silloin he kokevat yhteenkuuluvuutta, kun ovat joutuneet tekemään samoja asioita samalla tavalla, kestämään yhdessä. Tulee yhteisiä kokemuksia. Nyt kun kaikkien kummallisuuksia pyritään suvaitsemaan ja huomioimaan, kaikista tulee niin erikoisia, ettei kukaan sitten kelpaa. Ihmisen on tarkoitus olla laumaeläin. Jos esim. poika haluaa pukeutua tyttöjen vaatteisiin, oikea ratkaisu ei ole kehua ja hyväksyä, vaan nauraa ja pieksää mokomat tyhmyydet pois hänestä, niin oppii olemaan ja kelpaa jollekulle.
Sä olet liian outo, sori. Ei ihme että olet täällä.
Vierailija kirjoitti:
Aina kun joku kirjoittaa "et halunnut mitään" niin sen pitäisi perustua faktatietoon. Siis että asiasta on oikeasti keskusteltu tai toinen on jättänyt vastaamatta selkeään kysymykseen.
Ei kannata perustaa mitään kulmakarvojen asentoon tai omiin kauhuskenaarioihin.
Niin totta. Kannattaa kysyä, puhua, ehdottaa yhteistä tekemistä.
Vierailija kirjoitti:
On kokemusta siitä, että annetaan seksin aikana kehuja vain pimpistä. Se tuntuu ihan hirveältä.
Parempi tuokin kuin nainen kysyy joko se on siellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykyihmiset on kummallisia. Kikkelin tai tissien koko ratkaisee, syntyykö ihmissuhdetta. No, vaikka kantensa valitsee.
Jep. Ja lompakon paksuus tai todistusten keskiarvo tai asema työelämässä ja yhteisöissään tai älykkyyden (typistetty loogisuuteen) käyttö....
Sanalla sanoen sairas on yhteiskuntamme.
Joo, on ihan sairasta että ihmisillä on mitään toiveita tai kriteereitä kumppanille. Pitäis vain ottaa kuka tahansa idiootti minimuna, jota ei jaksa kuunnella saati panna. Siis aivan sairasta.
Sivusta
Ei kai kukaan pelkkää elintä kaipaa🤔 kokonaisuus kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Kuulkaas Dunning-Kruger ei näy nyt yhtään muualla kuin siinä että kuvittelette tietävänne jotain Danderesta muutaman palstaviestin perusteella.
Ei Dunning-Kruegerilla tarkoiteta mitään tuollaista, eikä kukaan ole väittänyt hänestä mitään muuta kuin sen mitä on jouduttu kohtaamaan täällä. Ei kiinnosta pitkät analyysit hänen omista luonteenpiirteistään, eikä se liity ylivertaisuusvinoumaan yhtään mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etunimien ensimmäisten kirjainten summa?
Hmm, no laitetaan tähän pieni laskutoimitus.
Se summa tulee minun syntymäpäivän paivämäärästä miinus ikäeromme vuosissa.
Hyvää yötä.
Mitä tarkoittaa ensimmäisten kirjainten summa? Ai lasketaan yhteen monennetko kirjaimet aakkosissa?
Tuli laskuvirhe. Tuohon summaan pitää lisätä 1.
Oikea loppusumma lukikin eilen täällä jonkun kirjoittamana.
Tai ehkä vaihdoit kaivattua lennosta? :) Aika hyvä strategia kyllä tuo numerokaipaaminen verrattuna kirjaimiin, haha. No ei vaan mut terkkui kuitenki jos mua huhuilit ex-poikaystävä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi ihanaa, jos kaivatun pimppi olisi väljä. Sekin olisi ihanaa jos se olisi tiukka. Rakastaisin sitä messuhallina, koska se olisi juuri hänen. Rakastaisin sitä ihan millaisena vaan.
Itse toivoisin, että rakastaisit ensisijaisesti minua. Pimppiä ei tarvii rakastaa, riittää, että ajaa asiansa. (Vähän viisasten.)
Minä taas en pysty seksiin miehen kanssa, joka ei suhtadu intohimolla vartalooni. Eli "ajaa asiansa" ei riitä, varsinkaan alussa.
Eri
Sama, ja mun on myöskin haluttava miehen vartaloa eikä vain tyydyttävä siihen mikä se on. En ymmärrä miten tämä on jokin tabu aihe täällä.
Eri
Ei se ole mielestäni tabuaihe, mutta siitä voi keskustella positiivisesti ja keskittyä siihen mistä itse pitää, eli jättää ne muut piirteet kokonaan huomiotta. Ei ole syytä ottaa edes puheisiin jotain mikä itseä ei viehätä, vaan keskittyy siihen mikä viehättää.
Kyllä mun olis vaikea haluta minimunaista miestä. Valitettavasti se olis pettymys mulle ja voi olla että muukin kiinnostus lopahtaisi samalla. Seksi on kuitenkin iso osa parisuhdetta ja haluan paitsi itse olla aidosti haluttu niin myös haluta aidosti sitä toista.
Niin no mikä pakkomielle sulla on päästä jauhamaan jostain sun mielestä negatiivisista piirteistä, joita et hyväksyisi kumppanilta?
Mikset keskity hyvään ja siihen, mitä haluat? Jos haluat jauhaa kullijuttuja, niin voisit vaan todeta, että sinä haluat isomunaisen miehen ja that's it.
Kerrot vain persoonastasi tuolla, että on pakko päästä jauhamaan, miten sulle ei kelpaa ihmiset joilla on piirteitä x.
Niinhän mä edellä kirjoitinkin, että haluan haluta miehen vartaloa, mutta sinä ihan itse tulit siihen inttämään vastaan ja ihmettelemään, ja nyt sitten taas ihmettelet, kun minä sinun mielestäsi jauhan kullijuttuja. Kuule, mitäs jos et kommentoisi kulleista niin ei tulisi sitä jauhantaa kulleista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykyään monet ovat sinkkuja ihan vaan siksi, että ovat liian outoja. Sitä se vapaa kasvatus ja individualismi teettää. Lapsia kannustetaan olemaan taaperosta asti uniikkeja lumihiutaleita ja sitten ihmetellään, kun kumppania ei löydy. Lapsia pitäisi kasvattaa kollektiivina joukkona tiukalla kurilla niin kuin ennen. Silloin he kokevat yhteenkuuluvuutta, kun ovat joutuneet tekemään samoja asioita samalla tavalla, kestämään yhdessä. Tulee yhteisiä kokemuksia. Nyt kun kaikkien kummallisuuksia pyritään suvaitsemaan ja huomioimaan, kaikista tulee niin erikoisia, ettei kukaan sitten kelpaa. Ihmisen on tarkoitus olla laumaeläin. Jos esim. poika haluaa pukeutua tyttöjen vaatteisiin, oikea ratkaisu ei ole kehua ja hyväksyä, vaan nauraa ja pieksää mokomat tyhmyydet pois hänestä, niin oppii olemaan ja kelpaa jollekulle.
Tuskin on tosissaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin on tosissaan.
Et tainnut ymmärtää mun kommenttia.
Mies rakastuu äitinsä kaltaiseen naiseen. Minä siis hoitaja-tyyppiseen
Vierailija kirjoitti:
Kuulkaas Dunning-Kruger ei näy nyt yhtään muualla kuin siinä että kuvittelette tietävänne jotain Danderesta muutaman palstaviestin perusteella.
Muutaman... Meillä usealla on täällä kokemusta – ei vain yksittäisiä viestejä, vaan kokonainen jatkumo futijulmuri-häpyn,nä eli Taivo-apa_Kaunon huuteluista: siitä kuinka hän tappaa kaikki tai kuinka hän julmurin lailla haluaa linguttaa kuin mikäkin apina tuhannen orangin voimalla aivan kuin kyse olisi visan vinguttamisesta.
Vierailija kirjoitti:
Lol mä kasvoin noin, kollektiivisesti laumassa tiukalla kurilla kuten ennen.
Ja olen outona pidetty, nolla parisuhdetta ikävälillä 13-33v! Enkä ole perheessäni ainoa, enkä myöskään suvussani edellisen sadan vuoden aikana tai sitä ennenkään.
PS. Veljeni joka halusi pukeutua lapsena tyttöjen vaatteisiin, oli parisuhteessa jo teininä..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aurinko paistaa, puuttuu enää Säde.
Mistä tunnet Säteen? Tunteeko Säde nimensä?
Tunnetaan jo pidemmän ajan takaa. Eiköhän Säde tunnista itsensä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muutaman... Meillä usealla on täällä kokemusta – ei vain yksittäisiä viestejä, vaan kokonainen jatkumo futijulmuri-häpyn,nä eli Taivo-apa_Kaunon huuteluista: siitä kuinka hän tappaa kaikki tai kuinka hän julmurin lailla haluaa linguttaa kuin mikäkin apina tuhannen orangin voimalla aivan kuin kyse olisi visan vinguttamisesta.
Ahaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eri
Eri
Niinhän mä edellä kirjoitinkin, että haluan haluta miehen vartaloa, mutta sinä ihan itse tulit siihen inttämään vastaan ja ihmettelemään, ja nyt sitten taas ihmettelet, kun minä sinun mielestäsi jauhan kullijuttuja. Kuule, mitäs jos et kommentoisi kulleista niin ei tulisi sitä jauhantaa kulleista.
Älä nyt negatiivi-Nelli hermoile, itsehän sä olet tässä jatkuvasti halunnut jankata negatiivisia asioita ja keskittyä papattamaan kaikelle kansalle, mitä sä ET halua... Paremmalla luonteella unelmoisit jostain mitä haluat, et kokisi tarveta informoida tuntemattomia netissä siitä mitä sä et kelpuuta.
Eilen illalla kävin täällä viimeksi, ja silloinkin olit täällä jauhamassa miten sulle ei kelpaa "minimuna". Nyt avasin tälle päivälle ketjun edelliseltä sivulla, ja sinähän se siellä taas kullijuttuinesi kertomassa, miten pieni muna ei kelpaa :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vain otettu lääke auttaa stalkkauspsykooseihin paranoidinen narsisti!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi annoit tunteesi näkyä, vaikka et halunnut mitään.
Jos lämpöiset tunteet näkyy niin kai sitä haluaa vaikka ja mitä?
Kannattaa ottaa selvää mihin johtaa, mitä tapahtuu palstan ulkopuolella🌞
Otin selvää. Ei halua muuttaa elämäntilannettaan, eikä halua mitään muutakaan. Osaa nyt peittää tunteensa, kun on hävinnyt kuin maan nielemään. Miksei alunperin tehnyt niin?
Et taida ymmärtää lukemaasi kovin hyvin.