Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍

Vierailija
19.02.2026 |

Kaipaus kukoistakoon!

Kommentit (15275)

Vierailija
15181/15275 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Gallup

Kumpaa rakastat enemmän, kaivatun sukuelintä vai kaivattua?

En rakasta vielä kumpaakaan, mutta suhteessa mulle on tärkeää pystyä rakastamaan molempia enemmän kuin mitään maailmassa. 

Vierailija
15182/15275 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi annoit tunteesi näkyä, vaikka et halunnut mitään.

Jos lämpöiset tunteet näkyy niin kai sitä haluaa vaikka ja mitä? 

Kannattaa ottaa selvää mihin johtaa, mitä tapahtuu palstan ulkopuolella🌞 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15183/15275 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina kun joku kirjoittaa "et halunnut mitään" niin sen pitäisi perustua faktatietoon. Siis että asiasta on oikeasti keskusteltu tai toinen on jättänyt vastaamatta selkeään kysymykseen. 

Ei kannata perustaa mitään kulmakarvojen asentoon tai omiin kauhuskenaarioihin.

Mistä sä päättelet ettei asia ole fakta? Paljonhan täällä on pakitkin saaneita

Vierailija
15184/15275 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Gallup

Kumpaa rakastat enemmän, kaivatun sukuelintä vai kaivattua?

En rakasta kumpaakaan, tietenkään. 

Vierailija
15185/15275 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos lämpöiset tunteet näkyy niin kai sitä haluaa vaikka ja mitä? 

Kannattaa ottaa selvää mihin johtaa, mitä tapahtuu palstan ulkopuolella🌞 

Miksi sitten kirjoittaa täällä? Ai niin, asiat ei johtaneet irl mihinkään.

Vierailija
15186/15275 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina kun joku kirjoittaa "et halunnut mitään" niin sen pitäisi perustua faktatietoon. Siis että asiasta on oikeasti keskusteltu tai toinen on jättänyt vastaamatta selkeään kysymykseen. 

Ei kannata perustaa mitään kulmakarvojen asentoon tai omiin kauhuskenaarioihin.

Mistä sä päättelet ettei asia ole fakta? Paljonhan täällä on pakitkin saaneita

Niinpä. Sattuu vieläkin kun muistaa sen tosiasian.

Ja vielä enemmän sattuu miten kohdellaan.

Vierailija
15187/15275 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Milloin annoin? Halusin ja haluan.

Sivu

Vierailija
15188/15275 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisi ihanaa, jos kaivatun pimppi olisi väljä. Sekin olisi ihanaa jos se olisi tiukka. Rakastaisin sitä messuhallina, koska se olisi juuri hänen. Rakastaisin sitä ihan millaisena vaan. 

Itse toivoisin, että rakastaisit ensisijaisesti minua. Pimppiä ei tarvii rakastaa, riittää, että ajaa asiansa. (Vähän viisasten.)

Minä taas en pysty seksiin miehen kanssa, joka ei suhtadu intohimolla vartalooni. Eli "ajaa asiansa" ei riitä, varsinkaan alussa.

Eri

Vierailija
15189/15275 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muiden sanomisista tai kirjoitusasusta en ole vastuussa. Btw, muista en tiedä mutta minä oon lukenut lakia yliopistossa, voi vaikka tarkistaa soittamalla tiettyihin paikkoihin, opintosuoritukset on julkisia.🙂

Niin minäkin olen, mutta tämä johon viitattiin, ei todellakaan ollut. 

En ole koskaan täällä kirjoittanut 

lakia opiskelleeni. Olisiko Dandere?

Hän on huomattavan fiksu, omaa

potentiaalia moneen. Hänellä

joitain yliopisto-opintoja takanaan.

(Tämän tiedon kirjoittanut).

Mä se joka tapauksessa en ole. x

Jonkun mielestä dandere on fiksu? Okei :D en jaa käsitystä. Sivusta

Tyhmähän ei älyä ällää. Dunning-Krueger-effekti.

Ei Dunninger-Kruger tarkoita tuota. 
Käsitykseni danderesta perustuu siihen, että hän kirjoittelee täällä epätieteellistä höpöä vailla minkäänlaista lähdekriittisyyttä eikä edes ymmärrä aiheenantoa. 

Eikö rakkaus ole epätieteellistä? Huom otsikko! 😇💓👩🏻‍

Vierailija
15190/15275 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin suopuvainen tapaamaan myös sen toisen. Sinä et ole suopuvainen tapaamaan minua, vaikka se sun autonominen kaverisi olisikin. Se tottelee tässä isäntäänsä. 😁

Vierailija
15191/15275 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muiden sanomisista tai kirjoitusasusta en ole vastuussa. Btw, muista en tiedä mutta minä oon lukenut lakia yliopistossa, voi vaikka tarkistaa soittamalla tiettyihin paikkoihin, opintosuoritukset on julkisia.🙂

Käsitykseni danderesta perustuu siihen, että hän kirjoittelee täällä epätieteellistä höpöä vailla minkäänlaista lähdekriittisyyttä eikä edes ymmärrä aiheenantoa. 

Ei. Eikä otsikossa vaadita rakastamaan ketään.

Vierailija
15192/15275 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisi ihanaa, jos kaivatun pimppi olisi väljä. Sekin olisi ihanaa jos se olisi tiukka. Rakastaisin sitä messuhallina, koska se olisi juuri hänen. Rakastaisin sitä ihan millaisena vaan. 

Itse toivoisin, että rakastaisit ensisijaisesti minua. Pimppiä ei tarvii rakastaa, riittää, että ajaa asiansa. (Vähän viisasten.)

Minä taas en pysty seksiin miehen kanssa, joka ei suhtadu intohimolla vartalooni. Eli "ajaa asiansa" ei riitä, varsinkaan alussa.

Eri

Sama, ja mun on myöskin haluttava miehen vartaloa eikä vain tyydyttävä siihen mikä se on. En ymmärrä miten tämä on jokin tabu aihe täällä. 
Eri

Vierailija
15193/15275 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eri

Sama, ja mun on myöskin haluttava miehen vartaloa eikä vain tyydyttävä siihen mikä se on. En ymmärrä miten tämä on jokin tabu aihe täällä. 
Eri

Ei se ole mielestäni tabuaihe, mutta siitä voi keskustella positiivisesti ja keskittyä siihen mistä itse pitää, eli jättää ne muut piirteet kokonaan huomiotta. Ei ole syytä ottaa edes puheisiin jotain mikä itseä ei viehätä, vaan keskittyy siihen mikä viehättää. 

Vierailija
15194/15275 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eri

Kyse taitaa olla nyt vain sanoista tai sitten ei. Kokonaisuus ratkaisee. Minusta jalkovälin ei pidä kuitenkaan olla kokoansa isompi asia. 😃 Minua kyllä loukkaisi se, jos kumppaniehdokas olisi innoissaan lähinnä vain siitä, mitä on haarovälissä. Pitää tykätä koko ihmisestä ja kokonaisuudesta. Seksuaalisuus ei ole vain pimpissä tai kalussa.

Vierailija
15195/15275 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä se dandere täällä mistään rakkauksista kirjoittele vaan jauhaa omia epätieteellisiä skenaarioitaan omista luonteenpiirteistään. Sitäpä tässä just tarkoitin, että ei voi olla kovin fiksu tyyppi kyllä..

Mitä jos keskittyisit kaipaamiseen, niin kuin viaton dandere?

Vierailija
15196/15275 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eri

Eri

Ei se ole mielestäni tabuaihe, mutta siitä voi keskustella positiivisesti ja keskittyä siihen mistä itse pitää, eli jättää ne muut piirteet kokonaan huomiotta. Ei ole syytä ottaa edes puheisiin jotain mikä itseä ei viehätä, vaan keskittyy siihen mikä viehättää. 

Kyllä mun olis vaikea haluta minimunaista miestä. Valitettavasti se olis pettymys mulle ja voi olla että muukin kiinnostus lopahtaisi samalla. Seksi on kuitenkin iso osa parisuhdetta ja haluan paitsi itse olla aidosti haluttu niin myös haluta aidosti sitä toista.

Tabulta aiheelta tuntuu, kun viesti poistetaan heti.

Vierailija
15197/15275 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä se dandere täällä mistään rakkauksista kirjoittele vaan jauhaa omia epätieteellisiä skenaarioitaan omista luonteenpiirteistään. Sitäpä tässä just tarkoitin, että ei voi olla kovin fiksu tyyppi kyllä..

Mitä jos keskittyisit kaipaamiseen, niin kuin viaton dandere?

Itsehän te tulitte kyselemään lisätietoja :D 

Vierailija
15198/15275 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eri

Kyse taitaa olla nyt vain sanoista tai sitten ei. Kokonaisuus ratkaisee. Minusta jalkovälin ei pidä kuitenkaan olla kokoansa isompi asia. 😃 Minua kyllä loukkaisi se, jos kumppaniehdokas olisi innoissaan lähinnä vain siitä, mitä on haarovälissä. Pitää tykätä koko ihmisestä ja kokonaisuudesta. Seksuaalisuus ei ole vain pimpissä tai kalussa.

Ei, mutta ne on kuitenkin osa sitä. Turha asiaa vähätellä. 

Vierailija
15199/15275 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuun ehkä illalla kirjoittamaan sulle, Ihanatar! Mukavaa viikonloppua! 😇👩🏻‍

Odotan sua illalla

Vierailija
15200/15275 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viaton piposaru 😘 Hoitaja piponappaaja