Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍

Vierailija
19.02.2026 |

Kaipaus kukoistakoon!

Kommentit (15396)

Vierailija
15261/15396 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisi ihanaa, jos kaivatun pimppi olisi väljä. Sekin olisi ihanaa jos se olisi tiukka. Rakastaisin sitä messuhallina, koska se olisi juuri hänen. Rakastaisin sitä ihan millaisena vaan. 

Itse toivoisin, että rakastaisit ensisijaisesti minua. Pimppiä ei tarvii rakastaa, riittää, että ajaa asiansa. (Vähän viisasten.)

Minä taas en pysty seksiin miehen kanssa, joka ei suhtadu intohimolla vartalooni. Eli "ajaa asiansa" ei riitä, varsinkaan alussa.

Eri

Sama, ja mun on myöskin haluttava miehen vartaloa eikä vain tyydyttävä siihen mikä se on. En ymmärrä miten tämä on jokin tabu aihe täällä. 
Eri

Ei se ole mielestäni tabuaihe, mutta siitä voi keskustella positiivisesti ja keskittyä siihen mistä itse pitää, eli jättää ne muut piirteet kokonaan huomiotta. Ei ole syytä ottaa edes puheisiin jotain mikä itseä ei viehätä, vaan keskittyy siihen mikä viehättää. 

Kyllä mun olis vaikea haluta minimunaista miestä. Valitettavasti se olis pettymys mulle ja voi olla että muukin kiinnostus lopahtaisi samalla. Seksi on kuitenkin iso osa parisuhdetta ja haluan paitsi itse olla aidosti haluttu niin myös haluta aidosti sitä toista.

Tabulta aiheelta tuntuu, kun viesti poistetaan heti.

Niin no mikä pakkomielle sulla on päästä jauhamaan jostain sun mielestä negatiivisista piirteistä, joita et hyväksyisi kumppanilta?

Mikset keskity hyvään ja siihen, mitä haluat? Jos haluat jauhaa kullijuttuja, niin voisit vaan todeta, että sinä haluat isomunaisen miehen ja that's it. 

Kerrot vain persoonastasi tuolla, että on pakko päästä jauhamaan, miten sulle ei kelpaa ihmiset joilla on piirteitä x.

Niinhän mä edellä kirjoitinkin, että haluan haluta miehen vartaloa, mutta sinä ihan itse tulit siihen inttämään vastaan ja ihmettelemään, ja nyt sitten taas ihmettelet, kun minä sinun mielestäsi jauhan kullijuttuja. Kuule, mitäs jos et kommentoisi kulleista niin ei tulisi sitä jauhantaa kulleista.

Älä nyt negatiivi-Nelli hermoile, itsehän sä olet tässä jatkuvasti halunnut jankata negatiivisia asioita ja keskittyä papattamaan kaikelle kansalle, mitä sä ET halua... Paremmalla luonteella unelmoisit jostain mitä haluat, et kokisi tarveta informoida tuntemattomia netissä siitä mitä sä et kelpuuta.

Eilen illalla kävin täällä viimeksi, ja silloinkin olit täällä jauhamassa miten sulle ei kelpaa "minimuna". Nyt avasin tälle päivälle ketjun edelliseltä sivulla, ja sinähän se siellä taas kullijuttuinesi kertomassa, miten pieni muna ei kelpaa :D 

En mä ole eilen täällä mistään kirjoitellut edes. Siltä samalta kirjoittajalta minäkin sen sanan lainasin, koska sieltähän se keskustelu lähti. 

Miksi tää aihe on sulle näin tabu? Miksei saa sanoa että haluaa haluta kaivattua seksuaalisellakin tasolla?

Miten voi ihminen olla noin tyhmä? Et vaan jotenkin hahmota asioita?

Monta kertaa jo sanottu, että niistä omista haluista voi keskustella monella tavalla. Se, että keskustelet kertomalla mikä sulle ei kelpaa eli tässä tapauksessa "minimuna", kertoo vain ja ainoastaan sinusta ihmisenä. Kun sä voisit sen sijaan kertoa, että sulle miehen peniksen suuri koko on tärkeää. Kuten jo kerrottu!

Mutta sä nyt vaan olet tuollainen netti-Irmeli, jonka persoona on pakkomielle päästä jauhamaan negatiivisista, muiden ihmisten synnynnäisiä piirteitä koskevista asioista, ja sitten uhriutua, että mitään ei saa enää sanoa. :D Sivistyneet ihmiset eivät koskaan käyttäytyisi noin. 

Onks sulla kaikki ihan hyvin? Pitäiskö tehdä huoli-ilmoitus?

Eli et keksi mitään vasta-argumenttia. Niin arvelinkin. 

Seuraavaksi vaikka lenkille aurinkoon, ja kokeilet sitä kivoihin asioihin keskittymistä! Mietit vaikka niitä isoja peniksiä siellä. 

Ei tässä ole mitään argumentoitavaa edes, sähän pelkästään haukut ja hyökkäät. Selvästi kaikki ei ole ihan hyvin, kun netissä lukemasi saa tuollaiseen vastareaktioon. Kannattaa oikeasti miettiä, miksi triggeröi noin paljon. 

Vierailija
15262/15396 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jahas ja aloittiko vielä omien viestien peukuttelunkin xD Buahhhahhaaaaaaa........

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15263/15396 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisi ihanaa, jos kaivatun pimppi olisi väljä. Sekin olisi ihanaa jos se olisi tiukka. Rakastaisin sitä messuhallina, koska se olisi juuri hänen. Rakastaisin sitä ihan millaisena vaan. 

Itse toivoisin, että rakastaisit ensisijaisesti minua. Pimppiä ei tarvii rakastaa, riittää, että ajaa asiansa. (Vähän viisasten.)

Minä taas en pysty seksiin miehen kanssa, joka ei suhtadu intohimolla vartalooni. Eli "ajaa asiansa" ei riitä, varsinkaan alussa.

Eri

Sama, ja mun on myöskin haluttava miehen vartaloa eikä vain tyydyttävä siihen mikä se on. En ymmärrä miten tämä on jokin tabu aihe täällä. 
Eri

Ei se ole mielestäni tabuaihe, mutta siitä voi keskustella positiivisesti ja keskittyä siihen mistä itse pitää, eli jättää ne muut piirteet kokonaan huomiotta. Ei ole syytä ottaa edes puheisiin jotain mikä itseä ei viehätä, vaan keskittyy siihen mikä viehättää. 

Kyllä mun olis vaikea haluta minimunaista miestä. Valitettavasti se olis pettymys mulle ja voi olla että muukin kiinnostus lopahtaisi samalla. Seksi on kuitenkin iso osa parisuhdetta ja haluan paitsi itse olla aidosti haluttu niin myös haluta aidosti sitä toista.

Tabulta aiheelta tuntuu, kun viesti poistetaan heti.

Niin no mikä pakkomielle sulla on päästä jauhamaan jostain sun mielestä negatiivisista piirteistä, joita et hyväksyisi kumppanilta?

Mikset keskity hyvään ja siihen, mitä haluat? Jos haluat jauhaa kullijuttuja, niin voisit vaan todeta, että sinä haluat isomunaisen miehen ja that's it. 

Kerrot vain persoonastasi tuolla, että on pakko päästä jauhamaan, miten sulle ei kelpaa ihmiset joilla on piirteitä x.

Niinhän mä edellä kirjoitinkin, että haluan haluta miehen vartaloa, mutta sinä ihan itse tulit siihen inttämään vastaan ja ihmettelemään, ja nyt sitten taas ihmettelet, kun minä sinun mielestäsi jauhan kullijuttuja. Kuule, mitäs jos et kommentoisi kulleista niin ei tulisi sitä jauhantaa kulleista.

Älä nyt negatiivi-Nelli hermoile, itsehän sä olet tässä jatkuvasti halunnut jankata negatiivisia asioita ja keskittyä papattamaan kaikelle kansalle, mitä sä ET halua... Paremmalla luonteella unelmoisit jostain mitä haluat, et kokisi tarveta informoida tuntemattomia netissä siitä mitä sä et kelpuuta.

Eilen illalla kävin täällä viimeksi, ja silloinkin olit täällä jauhamassa miten sulle ei kelpaa "minimuna". Nyt avasin tälle päivälle ketjun edelliseltä sivulla, ja sinähän se siellä taas kullijuttuinesi kertomassa, miten pieni muna ei kelpaa :D 

En mä ole eilen täällä mistään kirjoitellut edes. Siltä samalta kirjoittajalta minäkin sen sanan lainasin, koska sieltähän se keskustelu lähti. 

Miksi tää aihe on sulle näin tabu? Miksei saa sanoa että haluaa haluta kaivattua seksuaalisellakin tasolla?

Miten voi ihminen olla noin tyhmä? Et vaan jotenkin hahmota asioita?

Monta kertaa jo sanottu, että niistä omista haluista voi keskustella monella tavalla. Se, että keskustelet kertomalla mikä sulle ei kelpaa eli tässä tapauksessa "minimuna", kertoo vain ja ainoastaan sinusta ihmisenä. Kun sä voisit sen sijaan kertoa, että sulle miehen peniksen suuri koko on tärkeää. Kuten jo kerrottu!

Mutta sä nyt vaan olet tuollainen netti-Irmeli, jonka persoona on pakkomielle päästä jauhamaan negatiivisista, muiden ihmisten synnynnäisiä piirteitä koskevista asioista, ja sitten uhriutua, että mitään ei saa enää sanoa. :D Sivistyneet ihmiset eivät koskaan käyttäytyisi noin. 

Onks sulla kaikki ihan hyvin? Pitäiskö tehdä huoli-ilmoitus?

Eli et keksi mitään vasta-argumenttia. Niin arvelinkin. 

Seuraavaksi vaikka lenkille aurinkoon, ja kokeilet sitä kivoihin asioihin keskittymistä! Mietit vaikka niitä isoja peniksiä siellä. 

Ei tässä ole mitään argumentoitavaa edes, sähän pelkästään haukut ja hyökkäät. Selvästi kaikki ei ole ihan hyvin, kun netissä lukemasi saa tuollaiseen vastareaktioon. Kannattaa oikeasti miettiä, miksi triggeröi noin paljon. 

Haukut ja hyökkäät xD

Klassinen huonokäytöksisen typeryksen uhriutuminen netissä, kun on itse käyttäytynyt ensin huonosti ja sivistymättömästi. 

Luehan uudestaan. Ei koko keskustelu ole missään vaiheessa koskenut sua mitenkään. En mä sua täällä kaipaa. 

Vierailija
15264/15396 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellasta taas täällä. 

Vierailija
15265/15396 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi annoit tunteesi näkyä, vaikka et halunnut mitään.

Jos lämpöiset tunteet näkyy niin kai sitä haluaa vaikka ja mitä? 

Kannattaa ottaa selvää mihin johtaa, mitä tapahtuu palstan ulkopuolella🌞 

Otin selvää. Ei halua muuttaa elämäntilannettaan, eikä halua mitään muutakaan. Osaa nyt peittää tunteensa, kun on hävinnyt kuin maan nielemään. Miksei alunperin tehnyt niin?

Koska oli rusinanpoimija, joka etsii toisista ihmisistä lähinnä välitöntä mielihyvää?Sivusta

Vierailija
15266/15396 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terkut tutulle tyypille. Joskus myöhemmällä tulee seuraava viesti.

Vierailija
15267/15396 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellasta taas täällä. 

Joo jep joku minimuna flippas 🤣 tähän nyt se michael jackson syömässä poppareita -giffi 😁

Vierailija
15268/15396 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinussa menee herkku hukkaan. 

Mistä tiedät että menee hukkaan? Ehkä joku herkuttelee?

Vierailija
15269/15396 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tää on niin raskasta luettavaa & miksi joudun tänne aina uudelleen 😭 

Sama juttu. Yritän päästä lähemmäs kaivattua. Alkoi jo pelottaa näitä lukiessa, mitenhän tässä käy.

Vierailija
15270/15396 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näen aina välillä unta sinusta. Yritän unohtaa ne.

Toinen vaihtoehto vois olla elää ne todeksi. Mulle sopis!

Vai onko kyse painajaisista? 😬

Vierailija
15271/15396 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aurinko paistaa, puuttuu enää Säde.

Mistä tunnet Säteen? Tunteeko Säde nimensä?

Aurinko eli Helios

Vierailija
15272/15396 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksi tipu riittää 

Jos käytät naisista tuollaisia halventavia nimityksiä älä ihmettele, ettei sun kaivattu ole lämmennyt sulle. Kutsut naisia varmaan myös kinkuiksi ja kissoiksi? 

Mitä jos kokeilisit pitää heitä joskus ihan vaan ihmisinä?

Jopas, satuin just paikalle.😀 Tipu on hellittelynimi, ei halventava😊

Luuletko että hän itse kokee asian noin? Tietää edes ns. hellittelynimeään? Henk. koht. loukkaantuisin moisesta nimittelystä.

Sivusta. Minä pitäisin liian pinnallisena ja tunteettomana jos joku sanoos tipuks tai kissaksi. Se olisi toiselle tottumiskysymys puhua naisista kissoina tai tipuina. 

Toi tipun kaipaaja vaikuttaisi olevan nainen, joten ehkä se naisnaiskaipaajissa voi olla eri. En tiedä. Mun kohdalla olis kuitenkin karkottava nimitys. Mutta meitä on erilaisia. 

Mistä alapeukut. Olen tottunut, että kissaksi sanovat ovat odottaneet vain seksiä. Minulla ei muuta väliä. En hae seksiä.

Tässä syy sille miksi olet kaipausketjussa.

Vierailija
15273/15396 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gallup: sinun ja kaivattusi etu- ja sukunimen viimeinen vapaassa järjestyksessä?

Vierailija
15274/15396 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaannattaa katsoa mitä palstan ulkopuolella tapahtuu, tapahtuuko ja koska. 

Tutustumiseen ja lähelle kannattaa pyrkiä, jos kiinnostusta on 🌞💙 molemminpuolin.

mukavaa viikonloppua kaikille!

15275/15396 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Gallup: sinun ja kaivattusi etu- ja sukunimen viimeinen vapaassa järjestyksessä?

Aiei 😅

Vierailija
15276/15396 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gallup: Tunnetko kaivattusi hyvin vai kaipaatko etäältä?

Vierailija
15277/15396 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvipuistohullu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aiei 😅

Etu- ja sukunimen viimeinen, eli kaksi kirjainta yhteensä. Näin ainakin itse ymmärsin. 

Mun kaivattu: ao

Vierailija
15278/15396 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kaipaa, mutta olen ollut jo kuukausikaupalla ihastunut, ja jonkin verran jo tunnen häntä. 

Juuri eilen mietin, kun hänessä ärsyttää se, että olettaa minusta asioita ja analysoi minua, mutta itse en ajattele hänestä MITÄÄN enkä kuvittele tietäväni hänestä mitään. Että en osaa sanoa kuinka hyvin tunnen, mutta eihän tässä vaiheessa voi vielä varsinaisesti hyvin tuntea. 

Vierailija
15279/15396 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

oi

Vierailija
15280/15396 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastaus: sekä että

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi viisi