Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (15195)
Ihaninta on mies joka auttaa ja pitää puolia, kun muut läyhää💛
Kenenkään ei ikinä tartte selittää mitään. Ei osoittaa myötätuntoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tän keskustelun jälkeen mun on varmaan pakko mennä ostamaan se tipu-pehmo.😌 Toisaalta, selasin eilen yhtä pehmolelukaupan valikoimaa ja siellä oli pari muutakin hyvää vaihtoehtoa edustamaan kaivattua.
Ota ennemmin joku muu edustamaan, vähän inhottavaa olis pölliä toisten tunnisteita..
Toisten? Nope. Kyllä se on mun tipu 100%.
Okei, sori käsitin väärin. Oletin, että olet se, joka kirjoittelee ohista tietoisesti (koska ei kuulemma välitä säännöistä) ja joka väitti täällä joskus lukeneensa lakia yliopistossa, vaikkei tiennyt laeista yleissivistykseen kuuluvia perusasioistakaan. Se meinaan usein kirjoittaa just ton emojin ja kiinni pisteeseen, niin siksi oletin, että on tunnistevarkaissa.
Omasi saat toki pitää, en mä siis sillä. 🙃Oot harhainen tunnisteinesi.
En ole harhainen, hyvin olisi voinut uskoa, että yrittää pölliä muiden tunnisteet itselle. Se siis joskus ihan ylpeili täällä, ettei piittaa säännöistä.
Reps huolestuneisuudelle kaipausketjun sääntörikkeistä :D vai onko täs nyt joku mörön luonti käynnissä. Joku paha haamu pöllii tunnisteita ja sotkee muiden kaipauksia? Itse ei tietenkään ikinä tee sellaista, se oli se sääntörikkoja-mörkö. Sivu
Mikäs huoli sieltä sivusta oikein nousi nyt? ;)
Ei nyt suoranaisesti huoli, mutta onhan se aivan s*tanan mielipuolista touhua yrittää tarkoituksella loukata tuntemansa henkilön tunteita esittämällä jotain toista ihmistä.
Lol. Sun kannattaa nyt ehkä pitää vähän taukoa tästä ketjusta. Ei vaikuta hyväktä tuollaiset harhat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muiden sanomisista tai kirjoitusasusta en ole vastuussa. Btw, muista en tiedä mutta minä oon lukenut lakia yliopistossa, voi vaikka tarkistaa soittamalla tiettyihin paikkoihin, opintosuoritukset on julkisia.🙂
Niin minäkin olen, mutta tämä johon viitattiin, ei todellakaan ollut.
En ole koskaan täällä kirjoittanut
lakia opiskelleeni. Olisiko Dandere?
Hän on huomattavan fiksu, omaa
potentiaalia moneen. Hänellä
joitain yliopisto-opintoja takanaan.
(Tämän tiedon kirjoittanut).
Mä se joka tapauksessa en ole. x
Edullisempaa, kun ollaan hiljaa ja laitetaan mielenterveyden syyksi kaikki.
Taisit vain pelailla mun kanssa? Ei se mitään. Kestän sen. kin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luojalle kiitos vältin synnytyskulttiin kuuluvan kohtalon.
Joo jep. Ihmeellinen oletus tuolla taas, että kaikki jossakin vaiheessa synnyttäisivät. Oikein odotas, KUN synnytät.
Tuossahan tuli taas yksi syy lisää olla synnyttämättä lapsia. Saa pitää pillunsa kunnossa.
Mä en ole näissä. Lol.
Poistun. x
Pelaisin mielellään sun iholla "piirrä ja arvaa", jokaisesta väärästä vastauksesta pusu..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tän keskustelun jälkeen mun on varmaan pakko mennä ostamaan se tipu-pehmo.😌 Toisaalta, selasin eilen yhtä pehmolelukaupan valikoimaa ja siellä oli pari muutakin hyvää vaihtoehtoa edustamaan kaivattua.
Ota ennemmin joku muu edustamaan, vähän inhottavaa olis pölliä toisten tunnisteita..
Toisten? Nope. Kyllä se on mun tipu 100%.
Okei, sori käsitin väärin. Oletin, että olet se, joka kirjoittelee ohista tietoisesti (koska ei kuulemma välitä säännöistä) ja joka väitti täällä joskus lukeneensa lakia yliopistossa, vaikkei tiennyt laeista yleissivistykseen kuuluvia perusasioistakaan. Se meinaan usein kirjoittaa just ton emojin ja kiinni pisteeseen, niin siksi oletin, että on tunnistevarkaissa.
Omasi saat toki pitää, en mä siis sillä. 🙃Oot harhainen tunnisteinesi.
En ole harhainen, hyvin olisi voinut uskoa, että yrittää pölliä muiden tunnisteet itselle. Se siis joskus ihan ylpeili täällä, ettei piittaa säännöistä.
Reps huolestuneisuudelle kaipausketjun sääntörikkeistä :D vai onko täs nyt joku mörön luonti käynnissä. Joku paha haamu pöllii tunnisteita ja sotkee muiden kaipauksia? Itse ei tietenkään ikinä tee sellaista, se oli se sääntörikkoja-mörkö. Sivu
Mikäs huoli sieltä sivusta oikein nousi nyt? ;)
Ei nyt suoranaisesti huoli, mutta onhan se aivan s*tanan mielipuolista touhua yrittää tarkoituksella loukata tuntemansa henkilön tunteita esittämällä jotain toista ihmistä.
Lol. Sun kannattaa nyt ehkä pitää vähän taukoa tästä ketjusta. Ei vaikuta hyväktä tuollaiset harhat.
Eikä nämä. Hyvää viikonloppua. x
Naperot mesoaa,
pöly pelmahtaa,
myrsky vesilasissa.
x
Viaton (mies)
Näyttää aivan siltä kuin viaton olisi lukenut ja sisäistänyt jokaisen itseapukirjan maailmassa. Hän on optimistinen ja etsii aina onnea. Viaton näkee hyvää kaikessa. Hän haluaa tuntea olonsa hyvin sopeutuneeksi ympäröivään maailmaan. Viaton haluaa myös miellyttää toisia ja tuntea kuuluvansa joukkoon.
💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓
Hoitaja (nainen)
Hoitaja tuntee olevansa vahvempi kuin muut. Niinpä hän tarjoaa äidillistä suojelua ympärillään oleville. Hän haluaa suojella ihmisiä vahingoittumiselta ja yrittää olla estämättä muiden ihmisten onnellisuutta. Äärimmäisissä tapauksissa hoitaja muuttuu marttyyriksi, joka muistuttaa jatkuvasti kaikkia uhrauksistaan.
Lähde: Carl Jungin 12-persoonallisuusarkkityyppiä.
Vierailija kirjoitti:
Pelaisin mielellään sun iholla "piirrä ja arvaa", jokaisesta väärästä vastauksesta pusu..
Arvaan heti: Hiukkaskiihdytin? Aika? Äitini mummo? Valo? Voi minua oota vaan kohta tiiän 😉
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhteenlaskutehtävä: 29
Sama
😘
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paidan alla ei aina ole mitään erityistä nähtävää.
Kyse ei olekaan siitä, vaan että voisi olla iho ihoa vasten.
Puhe oli nimenomaan kaivatun näkemisestä ilman paitaa.
Vierailija kirjoitti:
Olen avuton peleissä, katselen vain takap*runa
Vierailija kirjoitti:
En uskaltaisi pelata ainakaan räsypokkaa kaivatun kanssa, kun jäisin varmaan häviölle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arvaan heti: Hiukkaskiihdytin? Aika? Äitini mummo? Valo? Voi minua oota vaan kohta tiiän 😉
Ohitan nämäkin.
Mummoille x 3 pilven päällä
terveiset
tragikoomisen maanpäällisen
kôrruptiosirkuksen observoijalta.
Frutti di mare and all that jazz. x
Pitää nyt vaan yksin tehdä kaikki. Pimpelipom.