Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍

Vierailija
19.02.2026 |

Kaipaus kukoistakoon!

Kommentit (15275)

Vierailija
15101/15275 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjainsumma 9 ja munan koko 13. 

Mistä saa strutsin munia vai onko Fazer kasvattanut Mignon- munien kokoa kaakaon hinnan pudottua? 

Vierailija
15102/15275 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viestit ei meinaa taas tulla ja sitten tuleekin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15103/15275 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tipu ei ole tunniste.

Höh, no mikä se sitten on? Tuhannet itsensä tipuiksi tuntevat ehtivät alkaa jo haaveilemaan!

Vierailija
15104/15275 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tän keskustelun jälkeen mun on varmaan pakko mennä ostamaan se tipu-pehmo.😌 Toisaalta, selasin eilen yhtä pehmolelukaupan valikoimaa ja siellä oli pari muutakin hyvää vaihtoehtoa edustamaan kaivattua.

Ota ennemmin joku muu edustamaan, vähän inhottavaa olis pölliä toisten tunnisteita..

Toisten? Nope. Kyllä se on mun tipu 100%.

Okei, sori käsitin väärin. Oletin, että olet se, joka kirjoittelee ohista tietoisesti (koska ei kuulemma välitä säännöistä) ja joka väitti täällä joskus lukeneensa lakia yliopistossa, vaikkei tiennyt laeista yleissivistykseen kuuluvia perusasioistakaan. Se meinaan usein kirjoittaa just ton emojin ja kiinni pisteeseen, niin siksi oletin, että on tunnistevarkaissa. 
Omasi saat toki pitää, en mä siis sillä. 🙃

Vierailija
15105/15275 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mukavaa aamupäivää kaivatulleni !

Kiitos muruseni

Vierailija
15106/15275 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

kakarat

🐥🐥🐥

Vierailija
15107/15275 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisi ihanaa, jos kaivatun pimppi olisi väljä. Sekin olisi ihanaa jos se olisi tiukka. Rakastaisin sitä messuhallina, koska se olisi juuri hänen. Rakastaisin sitä ihan millaisena vaan. 

Ihanasti ilmaistu.

En mäkään ajattelisi, että tärkeä ihminen olisi joku pötkylä haarukassa. Koko paketti mulle tuli, mitä tuli.

Kyllä mun fantasioissa kaivattu on täydellinen munaa myöten. Tykkään isosta, se on visuaalisesti kiehtova ja sytyttelevä. En häpeä sanoa. Eri

Vierailija
15108/15275 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tän keskustelun jälkeen mun on varmaan pakko mennä ostamaan se tipu-pehmo.😌 Toisaalta, selasin eilen yhtä pehmolelukaupan valikoimaa ja siellä oli pari muutakin hyvää vaihtoehtoa edustamaan kaivattua.

Ota ennemmin joku muu edustamaan, vähän inhottavaa olis pölliä toisten tunnisteita..

Okei, sori käsitin väärin. Oletin, että olet se, joka kirjoittelee ohista tietoisesti (koska ei kuulemma välitä säännöistä) ja joka väitti täällä joskus lukeneensa lakia yliopistossa, vaikkei tiennyt laeista yleissivistykseen kuuluvia perusasioistakaan. Se meinaan usein kirjoittaa just ton emojin ja kiinni pisteeseen, niin siksi oletin, että on tunnistevarkaissa. 

Oot harhainen tunnisteinesi. 

Vierailija
15109/15275 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastuin sinuun 2023. Siitä ei taida olla paluuta. Sydämenmuotoiset terveiset  täältä!

Vierailija
15110/15275 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kakarat

🐥🐥🐥

Kanan lapset

Vierailija
15111/15275 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällähän on vilkasta, tulin juuri. Ja päivän teema on tällä kertaa näköjään kana. Jeeee!

Vierailija
15112/15275 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole harhainen, hyvin olisi voinut uskoa, että yrittää pölliä muiden tunnisteet itselle.  Se siis joskus ihan ylpeili täällä, ettei piittaa säännöistä.

Vierailija
15113/15275 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisi ihanaa, jos kaivatun pimppi olisi väljä. Sekin olisi ihanaa jos se olisi tiukka. Rakastaisin sitä messuhallina, koska se olisi juuri hänen. Rakastaisin sitä ihan millaisena vaan. 

Ei pillu veny käytössä. Orgasmihan vain jumppaa sitä tiukemmaksi.

Odotas kun synnytät. Mulle mahtuu heittämällä koko nyrkki. 

Vierailija
15114/15275 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

tunnisteet ketjussa be like:

Vierailija
15115/15275 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole harhainen, hyvin olisi voinut uskoa, että yrittää pölliä muiden tunnisteet itselle.  Se siis joskus ihan ylpeili täällä, ettei piittaa säännöistä.

Reps huolestuneisuudelle kaipausketjun sääntörikkeistä :D vai onko täs nyt joku mörön luonti käynnissä. Joku paha haamu pöllii tunnisteita ja sotkee muiden kaipauksia? Itse ei tietenkään ikinä tee sellaista, se oli se sääntörikkoja-mörkö. Sivu 

Vierailija
15116/15275 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei pillu veny käytössä. Orgasmihan vain jumppaa sitä tiukemmaksi.

Odotas kun synnytät. Mulle mahtuu heittämällä koko nyrkki. 

Tämä on yksilöllistä. Mulla ei ole sisämitat kasvaneet vaikka on useampi lapsi.

Vierailija
15117/15275 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seuraava tavoite on napata sut. 

Hyvä, odotan sitä. 

Vierailija
15118/15275 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakastuin sinuun 2023. Siitä ei taida olla paluuta. Sydämenmuotoiset terveiset  täältä!

Paluu on jo alkamassa. Se on se 1-3 vuotta.

Vaihtoon.

Vierailija
15119/15275 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän siinä on vaarassa  mielenterveys kun kroppa jos menee lapsia hankkimaan.

Vierailija
15120/15275 |
18.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaipaan häntä. En tiedä, kaipaako hän enää.

Kaipaan kyllä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kaksi