Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (15396)
Tän keskustelun jälkeen mun on varmaan pakko mennä ostamaan se tipu-pehmo.😌 Toisaalta, selasin eilen yhtä pehmolelukaupan valikoimaa ja siellä oli pari muutakin hyvää vaihtoehtoa edustamaan kaivattua.
Kirjainsumma 9 ja munan koko 13.
Vierailija kirjoitti:
Olisi ihanaa, jos kaivatun pimppi olisi väljä. Sekin olisi ihanaa jos se olisi tiukka. Rakastaisin sitä messuhallina, koska se olisi juuri hänen. Rakastaisin sitä ihan millaisena vaan.
Ihanasti ilmaistu.
En mäkään ajattelisi, että tärkeä ihminen olisi joku pötkylä haarukassa. Koko paketti mulle tuli, mitä tuli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kutsun itseäni (täällä) toukaksi, joten tipu ei ole ollenkaan paha.😂
Ootko mies?
Tipu on nähny mut ilman paitaa, joten tietänee mihin ryhmään luokitella
Ootko sä nähnyt tipun ilman paitaa?
En valitettavasti, vaikka mun havaintokyvyt on paremmat kuin fbi:lla.
Aiotko vielä joskus nähdä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kutsun itseäni (täällä) toukaksi, joten tipu ei ole ollenkaan paha.😂
Ootko mies?
Tipu on nähny mut ilman paitaa, joten tietänee mihin ryhmään luokitella
Ootko sä nähnyt tipun ilman paitaa?
En valitettavasti, vaikka mun havaintokyvyt on paremmat kuin fbi:lla.
Aiotko vielä joskus nähdä?
Mikäli minusta riippuu niin kyllä
Vierailija kirjoitti:
Tän keskustelun jälkeen mun on varmaan pakko mennä ostamaan se tipu-pehmo.😌 Toisaalta, selasin eilen yhtä pehmolelukaupan valikoimaa ja siellä oli pari muutakin hyvää vaihtoehtoa edustamaan kaivattua.
Oletko nyt miettinyt ihan loppuun saakka. Jos teet tuon, älä unohda, että lupasit kertoa asian hänelle.
Pääsiäiskoristeet on sesonkituotteita. Kannattaa pitää kiirettä jos aikoo itselleen hommata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksi tipu riittää
Jos käytät naisista tuollaisia halventavia nimityksiä älä ihmettele, ettei sun kaivattu ole lämmennyt sulle. Kutsut naisia varmaan myös kinkuiksi ja kissoiksi?
Mitä jos kokeilisit pitää heitä joskus ihan vaan ihmisinä?Toihan on ihan söötti nimitys, sellainen vähän hellittelevä. Paljon mukavampi olisi olla tipu kuin esim. lehmä, haahka tai kurppa. Sivusta
Ihminen, joka kutsuu joitain naisia tipuiksi kutsuu kyllä myös toisia sitten lehmiksi, haahkoiksi tai kurpiksi. Teillä menee nyt pointti ohi. Väännän rautalangasta: ihmisiä ei tarvi nimitellä eläimiksi, se on halventavaa.
Miten olisi halventavaa? Eläimethän on paljon mielenkiintoisempia kuin suurin osa ihmisistä, joten kohteliaisuushan toi on
Okei, ole sä sit vaikka sika. Siathan on älykkäitä eläimiä.
Ennemmin olen sika kuin sinä :)
En pistäisi vastaan kuin ihan vähän kiusallani jos kaivattu haluaisi nähdä mut ilman paitaa. Hänen kohdallaan se lähtis helmasta nostamalla.
Vierailija kirjoitti:
Olisi ihanaa, jos kaivatun pimppi olisi väljä. Sekin olisi ihanaa jos se olisi tiukka. Rakastaisin sitä messuhallina, koska se olisi juuri hänen. Rakastaisin sitä ihan millaisena vaan.
Ei pillu veny käytössä. Orgasmihan vain jumppaa sitä tiukemmaksi.
Paidan alla ei aina ole mitään erityistä nähtävää.
Vierailija kirjoitti:
Ota ennemmin joku muu edustamaan, vähän inhottavaa olis pölliä toisten tunnisteita..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ota ennemmin joku muu edustamaan, vähän inhottavaa olis pölliä toisten tunnisteita..
Toisten? Nope. Kyllä se on mun tipu 100%.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun oliskin..
Vierailija kirjoitti:
Tipu ei ole tunniste.
Ihan vaan haukkumanimi?
Vierailija kirjoitti:
Tipu ei ole tunniste.
Ei aina, mutta voi olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun oliskin..
Ei ole kyllä sinunkaan. Sivustakaukaa
Mukavaa aamupäivää kaivatulleni !
😀