Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (14746)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jepjep
Sä oot ominu tän mun syksyn kirjoittelusta. Ärsyttävin sana. Jep.
En vaan kaivatultani.
Vierailija kirjoitti:
Näen kyllä läpi.
?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai avioeroa? Ei se kommunikaatioon kaatunut vaan minun tunteisiini sinua kohtaan.
Ja kaivattuko tietää tämän?
Luulis ymmärtävän, jos yhtään ynnäilee.
Kanna vastuusi. Tuo on hyvä tapa esittää. Sano suoraan että oot ollu pska puoliso. Vai vesittyisköhän ruusuinen kuva uuden silmissä?
Tuo on sivusta. Minulta oli tuo toinen, mutta ei viimeisin. En puhu tuohon tyyliin kenellekään.
Lisään vielä että muuta ku selän takana.
Miksi horiset sivusta. En edessä enkä takana.
Jos oot Antti ja kyselet mitä sinun asemassa tekisin, niin tekisin ensin työt hyvälle mallille, ja tulisin panemaan sit minuu 😍😜 pian.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostaisko lähteä bongaamaan lintuja?
Sopiihan se, mutta olen kiinnostunu vain yhdestä harvinaisemmasta lajista.
Mikä se laji on?
Sivu
Lehtokurppa.
Mun pihalla liikuskelee aina iltahämärissä lehtokurppa. Ensi viikolla taas bongaan sen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut hyvä ja huono. On aika rumaa sanoa pkaksi tuntemusta ja tietämättä asiasta yhtikäs mitään. Parhaani olen koettanut.
Sääliä ei tuu. Täällä ei hyvät puolisot kirjoittele.
En minä sinun sääliksi kaipaa, mutta ei sulla ole oikeutta haukkua. Miksi olet ketjussa? Haukkumassa?
Vaikka niin.
Eikö pe-iltana ihmisellä on parempaa tekemistä? Ja ylipäänsä haukkua tuntemattomia?
Kaikki kai täällä harhailee. Jotkut pukee noihin vaan kauniimman maskin, niinku sinä. Mut ei oo parempaa. Kirjoitteleehan tänne ihmiset kaikkina päivinä, mihin kellonaikaan vaan. Oikeilla ihmisillä on menoja jos siihen viittaat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jepjep
En vaan kaivatultani.
Niin siis joo. Siksi sen laitoinki ku kaks ihmistä alko kuulostaa samaan aikaan niin paljon toisiltaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut hyvä ja huono. On aika rumaa sanoa pkaksi tuntemusta ja tietämättä asiasta yhtikäs mitään. Parhaani olen koettanut.
En minä sinun sääliksi kaipaa, mutta ei sulla ole oikeutta haukkua. Miksi olet ketjussa? Haukkumassa?
Vaikka niin.
Eikö pe-iltana ihmisellä on parempaa tekemistä? Ja ylipäänsä haukkua tuntemattomia?
Kaikki kai täällä harhailee. Jotkut pukee noihin vaan kauniimman maskin, niinku sinä. Mut ei oo parempaa. Kirjoitteleehan tänne ihmiset kaikkina päivinä, mihin kellonaikaan vaan. Oikeilla ihmisillä on menoja jos siihen viittaat?
Jos ajattelet, että olet ketjussa haukkumassa, olet väärässä. Pyrin asiallisuuteen. On ala-arvoista haukkua nimettömänä nimetöntä.
Haluaisin maalata sut öljymaaleilla, siis sun kuvan
Vierailija kirjoitti:
😢🧗🏼
🍃
🤸🏼
🙇🏼
Kerro.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka niin.
Jos ajattelet, että olet ketjussa haukkumassa, olet väärässä. Pyrin asiallisuuteen. On ala-arvoista haukkua nimettömänä nimetöntä.
Eikö kaikki nimettömät mielipiteet nimettömänä ole ala- arvoisia? Nimen kanssa olisivat ainakin rehellisen kaunisteltuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jepjep
En vaan kaivatultani.
Minäkin sanon joskus jep, mut en vielä jepjep.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
😢🧗🏼
🍃
🤸🏼
🙇🏼
Kerro.
Ohi on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka niin.
Eikö kaikki nimettömät mielipiteet nimettömänä ole ala- arvoisia? Nimen kanssa olisivat ainakin rehellisen kaunisteltuja.
Eivät tietenkään. Minusta täällä pitäisi keskustella, kuten keskustelisi kasvotusten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai avioeroa? Ei se kommunikaatioon kaatunut vaan minun tunteisiini sinua kohtaan.
Ja kaivattuko tietää tämän?
Luulis ymmärtävän, jos yhtään ynnäilee.
Kanna vastuusi. Tuo on hyvä tapa esittää. Sano suoraan että oot ollu pska puoliso. Vai vesittyisköhän ruusuinen kuva uuden silmissä?
Tuo on sivusta. Minulta oli tuo toinen, mutta ei viimeisin. En puhu tuohon tyyliin kenellekään.
Lisään vielä että muuta ku selän takana.
Miksi horiset sivusta. En edessä enkä takana.
BS.🤣