Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (14746)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tullut sivusta. On ton sun kommenti aiheen ap.
Ei koskenut kommenttini huhuista sinun aihettasi, mikä aiheesi lieneekään. Koski ranskalaisia.
Jep. Kirjoitin senkin.
Vierailija kirjoitti:
Mä tunnistan oman ongelmani. Sullakin on omasi.
Kyllä minä ne tiedän. Lisäksi on ongelmia, joita ei olisi, jos ei olisi tätä ketjusählinkiä eikä ylipäänsä tätä juttua. Suhde on aina kahden ihmisen dynamiikkaa, jossa kumpikin vaikuttaa toiseen. Ei mulla muiden kanssa ole ollut vastaavia hankaluuksia, kun asiat hoidetaan kasvotusten tai normaaleja kanavia pitkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai se on todisteeton huhu.
Täysi työ pitää huhuilut pois pöllötornista.
Ai tiedät jo pöllöstäkin?
Joo se elokuussa sano että sillä on frendi siel.🤣🤣🤣 kertoi se samalla reissulla muutaki, ku tuli viestittelystä puhetta.
Ohi ja reippaasti.
Joo mut juttelepa sen viestikamun kanssa että mitä elokuussa oikein oli. Ei välttämättä meekään ohi.😎
Poistun toisaalle.
Sivusto kyllästyttää.
Kaipaan frekvenssejä
puhtaita kuin vuoripuro.
x
Vierailija kirjoitti:
Alan saada tarpeekseni kaikesta. En saa oikein arvostusta, pyrkimykseni vesittyvät, en itse tai ajatukseni oikeastaan kiinnosta erityisesti ketään missään niin paljoa, että kukaan olisi valmis investoimaan mitään helppoa somepeukkua enempää. Turvallisesti kaukaa tyhjää tykkäystä vaan ja sit toiseen suuntaan. Olen vaan vääränlainen tähän maailmaan ja asemaan. En tiedä onko mulle oikeaa paikkaa ja ihmistä, mutta täältä en niitä ole löytänyt. Kaivattua aikansa luulin oikeaksi, mutta kai sellaisen kanssa asiat jotenkin etenisivät. Tätä huutavaa hiljaisuutta ei voi etenemisenä pitää ja elstrapoloiden tulevaisuuskaan ei kummia anna odottaa.
Kaipaan niin ja haluaisin rakastaa.
Ketä?
Vierailija kirjoitti:
Poistun toisaalle.
Sivusto kyllästyttää.
Kaipaan frekvenssejä
puhtaita kuin vuoripuro.
x
No varmasti. Kunpa suomessakin ois niitä.🤣
Alanuolet ei minulta.
Take care. x
No ensinnäkin mä en tytöttele. Toisekseen kohtelu ei oo kylmää vaan epävarmaa.
Hän tietää kyllä kuinka naisia kunnioitan.
Vierailija kirjoitti:
Ette arvaakaan kuinka idiooteilta näytätte kun puhutte keskenänne. Ei vttu. Ottaako päähän.
Tiedätkö, tuo yksin sivussa jupisevan kiukkuajan asema se vasta nolo onkin.
No, niin. Tulihan se päätökseen. En menetä paljon, kun menetän vain ketjusinut. Oikeaa ihmistä en koskaan tavoittanut, kun et antanut siihen mahdollisuutta. Sitä ihmistä olen kaivannut ja kaikki ulina täällä on ollut vain ja ainoastaan pyrkimystä luoksesi ja koska sitä iloa et koskaan suonut, suren. Jos sinä olit se, joka sanoi, että kommunikaationi on heikkoa, olen eri mieltä. Tällä hullunmyllyssä kaikki sekoittuu, eikä sulla ollut halua kommunikoida irl. Siksi sanoisin, että kommunikoinnin vaikeus on oikeammin siellä päässä. Erikoisista on, että päätelmäsi minusta ja taidoistani teet yksinomaan ketjun perusteella, kun muuta mahdollisuutta viestintään ei ollut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostaisko lähteä bongaamaan lintuja?
Sopiihan se, mutta olen kiinnostunu vain yhdestä harvinaisemmasta lajista.
Kerro näin meidän kesken, mistä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo se elokuussa sano että sillä on frendi siel.🤣🤣🤣 kertoi se samalla reissulla muutaki, ku tuli viestittelystä puhetta.
Ohi ja reippaasti.
Joo mut juttelepa sen viestikamun kanssa että mitä elokuussa oikein oli. Ei välttämättä meekään ohi.😎
Olet joku muu.
En oo kyl vielä kertonu ees uutta osotetta
Vierailija kirjoitti:
No, niin. Tulihan se päätökseen. En menetä paljon, kun menetän vain ketjusinut. Oikeaa ihmistä en koskaan tavoittanut, kun et antanut siihen mahdollisuutta. Sitä ihmistä olen kaivannut ja kaikki ulina täällä on ollut vain ja ainoastaan pyrkimystä luoksesi ja koska sitä iloa et koskaan suonut, suren. Jos sinä olit se, joka sanoi, että kommunikaationi on heikkoa, olen eri mieltä. Tällä hullunmyllyssä kaikki sekoittuu, eikä sulla ollut halua kommunikoida irl. Siksi sanoisin, että kommunikoinnin vaikeus on oikeammin siellä päässä. Erikoisista on, että päätelmäsi minusta ja taidoistani teet yksinomaan ketjun perusteella, kun muuta mahdollisuutta viestintään ei ollut.
Huomiseen! 👋
Elokuussa ei tapahtunut mitään mistä hän ei tietäisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ohi ja reippaasti.
Olet joku muu.
Oivoi. Kun en ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai avioeroa? Ei se kommunikaatioon kaatunut vaan minun tunteisiini sinua kohtaan.
Ja kaivattuko tietää tämän?
Luulis ymmärtävän, jos yhtään ynnäilee.
Ei munkaan elämällä ole enää merkitystä. Joku jostain.