Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍

Vierailija
19.02.2026 |

Kaipaus kukoistakoon!

Kommentit (14760)

Vierailija
14461/14760 |
17.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terveisiä kaikille! 

T. Se oikea

Sulla pitää kiirettä, jos oot kaikille se oikea😅

Vierailija
14462/14760 |
17.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaimolle esitetään, että hän on ainut. Kaivatulle esitetään, että oikeasti hän on ainut, mutta ei voi erota, koska sitä ja tätä. Ja näin kaikille kaivatuille. Vaimon kanssa eletään ja kaikkia kusetetaan.

Tiedän yhden tuollaisen miehen. Meni vielä naimisiinkin vaikka vipinää oli samaan aikaan joka suuntaan. Miks sä tollasia kaipaat?

Sanopa muuta. Ehkä siksi että olen hyväuskoinen tollo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
14463/14760 |
17.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimolle esitetään, että hän on ainut. Kaivatulle esitetään, että oikeasti hän on ainut, mutta ei voi erota, koska sitä ja tätä. Ja näin kaikille kaivatuille. Vaimon kanssa eletään ja kaikkia kusetetaan.

Kuulostaa polyamidiseltä ja oikein monta kaivattua 😱 Haiskahtaa mustasukkaisen juoruilulta 🤣

Vierailija
14464/14760 |
17.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten itse liityt tilanteeseen vai mistä tuollaisten viestien kirjoittamisen tarve kumpuaa? Naimisissa olevakin ihminen saattaa kaivata menneisyyden ihmisiä eikä se mitään kusettamista ole, kun minkä ihminen tunteilleen voi. Itsekin oon kaivannut ensirakkauttani vaikka olin naimisissa. Ei koskaan haihtunut se rakkauden tunne sydämestä vaikkei toista nähnytkään ja vuodet vieri. Mutten itseäni kusettajana pitänyt. 

Vierailija
14465/14760 |
17.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sori oon vähän allapäin niin siksi hiljasta

Mikä on?

Vierailija
14466/14760 |
17.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eilinen oman elämän odotustilassa -viestisi kertoi rehellisesti, mistä on kyse. Totuus tekee kipeää, mutta mieluummin kuulen totuuden kuin jotakin sinne päin. Sinun ja teidän kannaltanne paras olisi, kun saisitte asiat kuntoon, kun kerran yhdessä olette ja aiotte olla. Minusta tuntuu aika vaikealta vain olla paikkaamassa puuttuvaa, kun enempää ei ole tulossa. Olen mieluummin pelkkä kaveri.

Se eilinen viesti oli kolmannelta pyörältä, eli tulkinta ei nyt osunut. 

Vierailija
14467/14760 |
17.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa polyamidiseltä ja oikein monta kaivattua 😱 Haiskahtaa mustasukkaisen juoruilulta 🤣

Olkoon vaikka pölynimurinen. Voi silti kohdella toisia kunnioittaen.

Vierailija
14468/14760 |
17.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten itse liityt tilanteeseen vai mistä tuollaisten viestien kirjoittamisen tarve kumpuaa? Naimisissa olevakin ihminen saattaa kaivata menneisyyden ihmisiä eikä se mitään kusettamista ole, kun minkä ihminen tunteilleen voi. Itsekin oon kaivannut ensirakkauttani vaikka olin naimisissa. Ei koskaan haihtunut se rakkauden tunne sydämestä vaikkei toista nähnytkään ja vuodet vieri. Mutten itseäni kusettajana pitänyt. 

Ei nämä selvitä asioita oikeassa elämässä. Ketjussa helpompi huudella niin ei tarvitse kohdata ketään

Eri

Vierailija
14469/14760 |
17.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eilinen oman elämän odotustilassa -viestisi kertoi rehellisesti, mistä on kyse. Totuus tekee kipeää, mutta mieluummin kuulen totuuden kuin jotakin sinne päin. Sinun ja teidän kannaltanne paras olisi, kun saisitte asiat kuntoon, kun kerran yhdessä olette ja aiotte olla. Minusta tuntuu aika vaikealta vain olla paikkaamassa puuttuvaa, kun enempää ei ole tulossa. Olen mieluummin pelkkä kaveri.

Juupa juu.

Vierailija
14470/14760 |
17.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhe ilman yhdyntää on hyödytöntä

Vierailija
14471/14760 |
17.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei sinä ihanan kohtelias mies 🤭 joka muistit huoritella minua naispuoliselle Ihanalle työkaverillesi😍😍😜🤭 👌🏻 Toivottavasti saat kaikki ihanat naiset kostumaan hunajasta huorittelullasi😍😍🥰🤭 Naiset ootte niin ihania, kun ootte siinä huorittelussa mukana 🥂🥰🤭👌🏻😍 ps. Tiedän että käyt täällä🥰  ja nyt annan ihanille🤢🤢🤢 tilaa viestiä🥰🤢🤢🥰 

Älä turhaan mieltäsi vaivaa moisilla, vaikka harmittaahan tuollainen. Joillain työpaikoilla vaan pitää aina olla joku porukan silmätikkuna. Huorittelu on kateellisen panettelua. Ja kertoo nimittelijöistä itsestään enemmän. Ja totta, nämä typerät naiset siellä, tuskin oivaltaa millainen mies huorittelee naista, jos ovat siihen mukaan lähteneet. Päästä toisesta korvasta ulos 😍😜

Kiitos

Vierailija
14472/14760 |
17.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis vaimo kehuu somessa jatkuvasti miten upea miehensä on. Mies taas käyttää maksullisia palveluita. Aika reilua, ja miten jotkut ovat täysin sumutettavissa. Ei pääse yli järkytyksestä, millainen kulissi monen hienon elämän takaa löytyy. Kai pitäisi huolehtia vain omista asioistaan, mutta haluaisin että saisin tietää jos omalla kohdalla olisi näin ja jäänyt pohtimaan, haluaisiko se toinen. 

Vierailija
14473/14760 |
17.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän haukuta ketään? Eihän?

Vierailija
14474/14760 |
17.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Säälittävää, että pitää tuollaisia ostella.

T. nainen jolla on laatikollinen ties mitä päristimiä

Vierailija
14475/14760 |
17.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sano se madonnalle.

Vierailija
14476/14760 |
17.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Säälittävää, että pitää tuollaisia ostella.

T. nainen jolla on laatikollinen ties mitä päristimiä

Ei ole yhtäkään. 😃

Vierailija
14477/14760 |
17.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sitten lähesty. Mitä sinä teet?

Vierailija
14478/14760 |
17.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juupa juu.

Tiedän, koska sen kirjoitin.  Sama

Vierailija
14479/14760 |
17.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On tullut tunne, että rakas olet täällä. Ja samalla epäilys, että ehkä hän onkin se toinen, joka lähestyy rohkeasti muuallakin. 

Miksi aina väärät on rohkeita, ja maailman ihanimmat maailman varovaisimpia ja epäselvimpiä?

Niinpä!

Voiskohan olla muiden julma käytös, mikä on ajanut tälläiset henkilöt varuilleen? 

Esim. Sanalliset tappouhkaukset, uhkailu väkivallasta, raiskauksesta uhkailu, plus kaikki mustamaalaaminen. 

Mieti hetki, mitä se oikeesti tekee mentaliteetille. 

Vierailija
14480/14760 |
17.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sitä kaikkien kanssa yhdytä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi seitsemän