Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (14267)
Vierailija kirjoitti:
Tytöillä on pimppi ja pojilla pippeli🤭
Niin 1800-lukuisista.
Henki elää vaikka olisi kuinka ilkeä. Niin näköjään elävät ihmisetkin.
Minä vain kärsin.
Minä hyvä ihminen.
Vita brevis, ars longa. Yet there's no such thing as bad publicity.
Henkiläppää voisi esittää jossakin.
Kirjoittaisinko henkisen kappaleen?
Hengessä se soitettaisiin.
Esiintyisin yhdessä hengessä muiden kanssa.
Hyvää yötä, kauniita unia. 🤗🧡
Jos kuiskaat mulle rakas, niin kuiskaan sulle samoin takas.
Hyvää yötä, kauniita unia kaipaamani?...
Pahanhajuinen henki näissä pieruissa 🤭
Vierailija kirjoitti:
Jos kuiskaat mulle rakas, niin kuiskaan sulle samoin takas.
Niin minäkin teen joskus velvollisuudesta. Rakastan sinua.
Vierailija kirjoitti:
Itse ainakin toivoisin että tietyt asiat olisivat julkisempia. Pyörittelen asioita joskus (lue aina) liikaa, ja se kieltämättä ahdistaa.
Kokemukseni on että kun tulee se tietty olo, niin se on monesti oikea. Kunpa osaisin kysyä oikeat kysymykset, mutta kun en osaa. Tai sitten pelkään vastauksen olevan se, jota en halua kuulla. Toivottavasti ymmärrät mun hölmön tavan ajatella.
Voin vastata yv, jos on joku tietty asia
Vierailija kirjoitti:
Pahanhajuinen henki näissä pieruissa 🤭
Täytyy jäädä mieleen oikein persoonallisesti.
Katseella etsien väkijoukosta sitä, kenen katseeseen jää kiinni, niin kiinni, ettei malttaisi silmiään räpäyttää. Haluaisi vain lähemmäs. Niin lähelle, ettei lähemmäs pääse.
Ja Mitä jos katseet eivät kohtaakaan, vaikka niin kovasti haluaisi. Ei vain voi, vaikka molemmat haluaisivat. Mitä sitten?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse ainakin toivoisin että tietyt asiat olisivat julkisempia. Pyörittelen asioita joskus (lue aina) liikaa, ja se kieltämättä ahdistaa.
Kokemukseni on että kun tulee se tietty olo, niin se on monesti oikea. Kunpa osaisin kysyä oikeat kysymykset, mutta kun en osaa. Tai sitten pelkään vastauksen olevan se, jota en halua kuulla. Toivottavasti ymmärrät mun hölmön tavan ajatella.Voin vastata yv, jos on joku tietty asia
Laita viesti, niin ainakin saisin nukuttua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup: Kenen kanssa haluaisit käydä suorien kysymysten keskustelun? Kaksi kysymystä per nuppi.
Vastaa hänen etunimen viimeinen kirjain ja sukupuoli.
Vähän sellainen juttu etten kenenkään. Jos joku on tapahtuakseen se tapahtuu. Ei millään kyselyllä tai tenttaamisella saa ihmisestä mitään ulos. Suorien kysymysten keskustelu kuulostaa ihan mamman painostavalta saarnalta.
Ei mene noin, että kaikki asiat vaan tapahtuu. Joihinkin asioihin joutuu itse vaikuttamaan.
Joihinkin kyllä, muttei tähän.
Jos kaivatun mielestä jotain minussa on rumaa ja tästä on hauska murjaista vitsejä niin on kyllä entinen kaivattu.
Jep, kuule keille sinä luulet puhuvasi? Mitä asia sulle kuuluu?