Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (14280)
Miltäköhän pimpulisi ja peppuaukkosi näyttäisivät en päässyt ikinä näkemään niitä
Lähinnä sitä kaipaa sellaista ihmissuhdetta, jossa intiimiys, avoimuus, luottamuksellisuus, leikkisyys, spontaanius, kaikesta mahdollisesta keskustelu, hyväksyntä, turvallisuus, kehittyminen ym. liittyisivät luonnollisella tavalla erotiikkaan ja seksuaalisuuteen eikä niin, että se panemaan pääseminen olisi yksistään itsetarkoitus. Totta kai sitä haluaa seksiä, mutta niin, että se ei ole mikään kaikesta muusta irrallaan oleva asia vaan osa luontevaa kokonaisuutta. Eli vaikka haluaisikin panna tuhannen orangin voimalla tai perustaa perheen, niin kyse ei ole koskaan vain siitä.
Vierailija kirjoitti:
Gallup: Kenen kanssa haluaisit käydä suorien kysymysten keskustelun? Kaksi kysymystä per nuppi.
Vastaa hänen etunimen viimeinen kirjain ja sukupuoli.
ANTTI 😜😍 ei ole nainen, liekkö sit mies
Vierailija kirjoitti:
Mikä saa viisaan ihmisen käyttäytymään idiootin lailla?
Todellakin rakkaus tai ainakin voimakas ihastuminen ja halu. Ai hemmetti sitä käsien tärinää, sydämen kiihtyvää tahtia ja hapen puutetta mikä ainakin itsellä fyysisinä oireina tulee kun jo etukäteen tiedän mahdollisesti kohtaavan hänet. Mitä siinä aivot enää osaa kun ne ei saa tarpeeksi happea. Titityy…. 🥹
Vierailija kirjoitti:
Mut ehkä siitäkin sitten joku positiivinen puoli löytyy sitten kun se teidän juttu tulee julki.
Oletko tosissas! Siis sultako nämä oli? Laitappa kuule wa sama suoraan äläkä ole tollanen hannari. Miks mitään pitäis tulla julki? Ja todellakin on positiivista. On ainoastaan minusta kiinni ettei ole julki tullut 😁
We know what you are going through. We just don't have the answers.
Miltäköhän pierusi olisivat tuoksuneet et antanut minun tietää vaan särjit sydämmeni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mut ehkä siitäkin sitten joku positiivinen puoli löytyy sitten kun se teidän juttu tulee julki.
Oletko tosissas! Siis sultako nämä oli? Laitappa kuule wa sama suoraan äläkä ole tollanen hannari. Miks mitään pitäis tulla julki? Ja todellakin on positiivista. On ainoastaan minusta kiinni ettei ole julki tullut 😁
Älä nyt ymmärrä totakin väärin. En ole tuomassa mitään julki, vaan uskon että tuotte sen itse. Kenelle muuten uskot kirjoittavasi?
Vierailija kirjoitti:
Miltäköhän pierusi olisivat tuoksuneet et antanut minun tietää vaan särjit sydämmeni.
En piereskele ainakaan hereillä ollessani.
Court order from Florider
What's in that clear blue water?
No limits, no borders
What's in that new world order?
Vierailija kirjoitti:
Miltäköhän pimpulisi ja peppuaukkosi näyttäisivät en päässyt ikinä näkemään niitä
En haluaisi hänen puhuvan näin.Yäk!
Vierailija kirjoitti:
Tiedän.!
Tietäisinpä mäkin😘
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sitten olet onnekas sillä on todennäköisempää että meteoriitti osuu päähäsi kuin että se oli häneltä, olkoon hän kuka tahansa. :0
Vierailija kirjoitti:
Pensselit ostettu!
Mä oon hyvä maalaushommissa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä oikein tapahtui?
Tuli vahva tunne, että kiinnostus ei ole molemminpuolista ja että mun yksipuolinen kiinnostus ahdistaa sua. Vahvistit käsityksen pitämällä taukoa siellä käymisestä ja nyt kohtelen sua parhaani mukaan kuin ilmaa ettet ahdistuisi uudestaan.
Tietääköhän kaivattu, että hän onkin nyt vain pelkkää ilmaa? Jos hän ei olosuhteiden takia päässytkään sinne ja kaikki jäi vielä auki.
Sivusta
Varmasti huomasi etten antanut huomiota entiseen malliin.
Ai sitäkö se olikin, en olisi arvannut. En nimittäin ole ollut koskaan ahdistunut huomiostasi. Miksi olisin?
Tai sitten tämä ei edes ollut mulle... 😅
No mun ihminen vaikutti aika usein ahdistuneelta.
Ah mikä ihana terhakka pylly sulla on mies 😋
n
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sitten olet onnekas sillä on todennäköisempää että meteoriitti osuu päähäsi kuin että se oli häneltä, olkoon hän kuka tahansa. :0
Kattilalla päähän
Möhömahainen karvanaama🤮🤮🤮