Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (12777)
Vierailija kirjoitti:
Tässäkö tää oli?
Jep. Itseäsi voit syyttää.
Vierailija kirjoitti:
Tuu jo panee wtf
Ei sua kiinnosta
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi kaikesta. Etenkin siitä, että ihastuin, enkä sen vuoksi kyennyt olemaan sinulle avuksi. Mutta en onneksi koskaan kertonut sinulle tunteistani. On aika siirtyä eteenpäin, meidän molempien. Aina tulet olemaan osa minua, koska mietin sinua monta vuotta, joka päivä. Gn. Ilu. nn
😅ristiriitainen viesti😇
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valmis teos ripustetaan ruokasaliin kaikkien iloksi.
Tapettu peura ja sen täytetty pää seinällä ei juuri tunnelmaa kohota.
Onneksi lihava runkkari, jolla on molemmat elimet ja psykopaatin katse, vie huomion pois täytetyistä päistä.
Näistä kommenteistahan saisi jo teoksen.
Syyteluentaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi kaikesta. Etenkin siitä, että ihastuin, enkä sen vuoksi kyennyt olemaan sinulle avuksi. Mutta en onneksi koskaan kertonut sinulle tunteistani. On aika siirtyä eteenpäin, meidän molempien. Aina tulet olemaan osa minua, koska mietin sinua monta vuotta, joka päivä. Gn. Ilu. nn
😅ristiriitainen viesti😇
On, tämä on ollut hyvin ristiriitaista. Ap
Rakenna hyvä huominen. Hyvää yötä.
Vierailija kirjoitti:
Varahenkilö lähtee nukkumaan.
Missä huomenna
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistatko, kun kumpikin hätkähti kun katsottiin toisiimme?
Muistan. En voinut uskoa, että se olit todella sinä, niin pitkän ajan jälkeen. Luulin näkeväni näkyjä.
Ja silti kirjoitat täällä? Miksi ette tapaa jos olette kohdanneet?
Hanipöölle hyvää yötä ja kauniita unia. 💕
Unihaleja ja pusuja sinulle. 🤗😚
Olisipa tässä niin voisin silitellä ja suukotella sinua. 🥰 Olisi ihanaa olla ihan kiinni sinussa. 😍
Mulla on noin 10 mustelmaa/ruhjetta jaloissa. 😄 Adhdn mukana kun tulee motorinen kömpelyys. 😂 Tänään kolhin polveni porrasjakkaraan niin että siitä vuoti verta. 🤣 Oon myös tippunut samaiselta jakkaralta hyllyn päälle niin että satutin selkäni.
-M.K.K
Vierailija kirjoitti:
Lähtisittekö samaan konserttiin?
Milloin mennään? 🤍 nm
Toootuuuden henkiiii, johda siiinä meiiitää, eeetsieeesssääämmmeee vaalkeeuden teeeitä. 🎵🎶
Tänker på dig fru speciallärare 😚
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varahenkilö lähtee nukkumaan.
Missä huomenna
En tiedä, mihin viittaat.
Vähän kyllä huolestuttaa nää jotkut viestit täällä. Mun luokse saa tulla masentuneenakin.
Vierailija kirjoitti:
Huominen on jo pilalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huominen on jo pilalla.
Kuinka niin?
Vähän ehkä kismitti, että sua ei oo pahemmin näkyny sen jälkeen kun törmäsin suhun ja sun kavereihin siinä viereisessä kaupassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuu jo panee wtf
Laita viesti niin lennän luokses!
Avaan Tinderin ja etsin sut ensin :)
En oo tinderissä, mut oon harkinnut sinne menoa jos kaivatun kanssa ei etene mihinkään lähiaikoina.
Täähän on kolmiodraama: minä, sinä ja vauvapalsta.😅
Sain toisen kerran jo yliannostuksen tuosta hullusta apistä. Mielenrauha. Sivusta