Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (12777)
Ajattelin maalata muotokuvan ex-kaivatusta. Käy terapiasta.
Vierailija kirjoitti:
Sä saisit lähes vapaat kädet sisustaa meidän yhteisen kodin.
Lehtiroskis käy kesän yli oikein hyvin.
Sellaisen Jenny Savillen tyylisen nude portraitin, jossa male parts onkin naisen kropassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lehtiroskis käy kesän yli oikein hyvin.
Entä sun lapset?
Vierailija kirjoitti:
Tässäkö tää oli?
Ei oo ollut ikinä mitään.
Vierailija kirjoitti:
Sun katseeseen jään kiinni😘 joka kerta, kun nähdään.
Samoin. Sulla on kauniit silmät 😍
Sanot haluavasi meidän tulevan toteen, mutta vastustat toteutumista. Sanot, että haaveet eivät riitä, mutta.... mitä? Tiedätkö itsekään, mitä haluat? Sen tiedän, että ainakaan minun kanssani et suunnittele yhteistä elämää vaan toteutat sitä toisen kanssa, kuten tähänkin asti. Mitä pitäisi ajatella? Että sinulla on oikea elämä ja fantasiamaailma, eikä näillä kahdella ole mitään tekemistä toistensa kanssa. Harmi vain, että minä en ole satuhenkilö, joka jää sivujen väliin, kun kirjan sulkee.
Vierailija kirjoitti:
Tässäkö tää oli?
Ei ollu, jos olis minusta kiinni
Vierailija kirjoitti:
Nussimiset kaivatun kanssa on nyt nussittu.
Ehei. Just päästiin vauhtiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänään on tullu liikaa viestejä, etten millään ehdi kahlata kaikkia läpi.
Ne meni yllättävän nopeasti kun olivat niin tyhjänpäiväisiä ettei niitä tullut luettua ollenkaan. Silmäilin vain sivut läpi.
Jep, pelkkää ohista suurin osa. Eikä edes kiinnostavaa ohista.
Toivotan Säteelle hyvää yötä.
Hermafrodiitin Dorian Grayn muotokuva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuonpuoleisessahan on vain sukuelimiä. Aion uudellenvallata henkeäni aivan megaluokan kyrpänä.
Joskus sinäkin oli viaton. Ei ole sinunkaan kasvatus mennyt hukkaan. Äitisi on varmasti ylpeä sinusta.
Kiitos, kahdesta ensimmäisestä väittämästä sallinet minun olla täysin eri mieltä. Kolmannesta en ole erikseen kysynyt, oli ehkä ajatellut etten tuhlaa aikaani lastenhankintaan ja tekisin ulkomailla korkealentoisempaakin uraa, mutta ei nyt kohdannut omien toiveitteni kanssa juuri noin. Olen kuitenkin luovinut itselleni jonkinlaisen uran ja pärjään siltä osin omilla ansioillani naiseksi ihan jees.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nussimiset kaivatun kanssa on nyt nussittu.
Ehei. Just päästiin vauhtiin.
Ei ole päästy edes alkuun. Kertoo siitä, että on äärettömän huono kunto.
Sivu
Vierailija kirjoitti:
Hän on sisustanut sen jo oikein kauniisti 🙃🌍
Joskus sinäkin oli viaton. Ei ole sinunkaan kasvatus mennyt hukkaan. Äitisi on varmasti ylpeä sinusta.