Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (12777)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arvioi kaivattusi 1-5 numeeriseesti, perustele arviosi.
Ulkonäkö 4+. Komea ja pitkä mies, mutta silmät eivät sykähdytä. Tämä on siis oikeasti valitettavaa, koska olen aikoinaan saanut katseita, jotka vieneet jalat heti alta.
Luonne 4. Erittäin fiksu, kiva ja herkkä, mutta myös melko herkkänahkainen ja jyrkkä mielipiteissään.
Mä toivon ettei oma kaivattu oo tollanen että arvostelis ihmisiä numeroasteikolla. Kauheeta.
Kuulostaa ihan koiranäyttelyltä jaiks. Eri
Vierailija kirjoitti:
Mitenköhän monta orastavaa juttua tällä palstalla on pilattu (tahattomasti), kun kaivatut ovat kuvitelleet toisen osapuolen jättävän hyvästejä, vaikka kumpikaan ei olisi tehnyt niin.... Sitten molemmat ottavat etäisyyttä harhoissaan ja homma kuivahtaa siihen. Tuli vaan mieleen........... 🤔
Nolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuuntelin psykologien keskustelun kiintymyssuhteista. Ihminen tarvitsee turvaa. Useimmille se tulee ensin omista vanhemmista, sitten puolisosta. Pisin yhtäjaksoinen lähisuhde on parisuhde. Turvan tarve on syvemmällä kuin rakkauden tarve, joten on turvallisinta pysyä vanhassa. Siksi sinäkin pysyt. En usko meistä ikinä tulevan mitään.
Paras turva löytyy ihmisestä itsestään, toisinaan myös lapsilla. Kun aikuinen ei tarvitse toisia ihmisiä, hänen on helpointa elää.
Tämä on just totta.
Jokainen lapsi tarvitsee edes yhden turvallisen aikuisen.
Juuri näin. Jokainen aikuinen löytää turvan itsestään tunne työskentelyn kautta. Ei muista ihmisistä. Tai päihteistä.
Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän...
Nussitaanko edes siellä tuonpuoleisessa?
Ei siellä ole sukuelimiä.
Ei niitä tarvita.
Täällä ei tarvita kun henki yhdistyy meihin. Tuonpuoleisessa henki on vain yhtä eikä maallisia himoja ole hengessä itsessään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitenköhän monta orastavaa juttua tällä palstalla on pilattu (tahattomasti), kun kaivatut ovat kuvitelleet toisen osapuolen jättävän hyvästejä, vaikka kumpikaan ei olisi tehnyt niin.... Sitten molemmat ottavat etäisyyttä harhoissaan ja homma kuivahtaa siihen. Tuli vaan mieleen........... 🤔
Jos tänne eksyy, saa kaiken toivon heittää. Täältä ei lähde yksikään kaipauspari käsi kädessä.
Sittenhän me kaikki voidaan poistua. Hyvä että sulla on faktatietoa asiasta. 👍
Miksi luulet että kaikki on täällä jotakuta paria edes etsimässä? Ei, kaikkien tavoite ei ole tuo.
Puhu aina vain omasta puolestasi, älä kaikkien.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän...
Ei niitä tarvita.
Täällä ei tarvita kun henki yhdistyy meihin. Tuonpuoleisessa henki on vain yhtä eikä maallisia himoja ole hengessä itsessään.
Sääli. Universumilta jää jotain kokematta.
Sun katseeseen jään kiinni😘 joka kerta, kun nähdään.
Vierailija kirjoitti:
Tiedättekö tuleeko paljon mustikoita?
En tiiä, kun mulla on jo oma Marja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän...
Ei niitä tarvita.
Sääli. Universumilta jää jotain kokematta.
Jopas oli päätelmä.
Onko suurikin yllätys, että asiat eivät etene, kun sinä yrität vastustaa ja minä edistää?
Kaipaus tulee aaltoina. Haluan muistaa sut. Haluan muistaa ne hetket kun olimme me.
Tuon kengurun voisin ymmärtää vihjeeksi, mutta palapelin pala ei sano mitään. PaLa? Puzzle? Harrastaa palapelejä? Ohi siis.
Vierailija kirjoitti:
Tuonpuoleisessahan on vain sukuelimiä. Aion uudellenvallata henkeäni aivan megaluokan kyrpänä.
Aloitit sitten jo palstalla...
Jos on ollut aikaansa edellä niin joskus voi olla sitten jäljessäkin.
Balance.
Kuka kaipaa Jalmari Ruokokoskea?
Intuitiivisesti tiedän, että hänellä on oikein kunnon ja vielä oikein hävytön numerojärjestelmä minua ja muita ihmisiä sekä myös itseään varten. ;) Hän on tietysti asteikolla 5, mutta myöntää itselleen kuitenkin asteen 4, josta käsin hän tavoittelee asteikon 5 ylimmistöä. Minä olen tietenkin 1, johon hän purkaa piilohimonsa.
Hyvää yötä suloinen..