Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (14812)
Vierailija kirjoitti:
Ootkohan tänään töissä 😘
Mieli on töissä 24/7.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arvioi kaivattusi 1-5 numeeriseesti, perustele arviosi.
En ikinä alentaisi häntä millekään numeroasteikolle 😥
Ookei, mene sitten hyväksytty/hylätty asteikolla.
Hylätty. Kelmi vehkeili selän takana ja jäi kiinni.
Voi ei. Parempi onni seuraavalla kerralla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vedit maton mun jalkojen alta heti kun uskalsin tulla pois mukavuusalueeltani.
Miten niin?
Katosi heti kun otin askeleen lähemmäs.
Taidat olla klassinen malliesimerkki henkilöstä joka rakentaa itselleen feikki‑minän.
Ja joka pitää sitä suojana ja on tottunut siihen, että muut nielevät sen. Pelkäät ehkä paljastumista, pelkäät ehkä hylkäämistä ja niin tuolloin.... pienikin todellinen huomio sinun todellisesta minästä voi tuntua hyökkäykseltä.
Siksi sinä sanot: “Hän katosi heti kun otin askeleen lähemmäs.” Totuus kuitenkin on, että et oikeasti ottanut askelta häntä kohti. Sinä otit vain askeleen kohti sitä roolia, jota haluat muille esittää.
Kun hän ei lähtenyt siihen mukaan niin sinä koit sen torjuntana.
Lääkkeet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin?
Taidat olla klassinen malliesimerkki henkilöstä joka rakentaa itselleen feikki‑minän.
Ja joka pitää sitä suojana ja on tottunut siihen, että muut nielevät sen. Pelkäät ehkä paljastumista, pelkäät ehkä hylkäämistä ja niin tuolloin.... pienikin todellinen huomio sinun todellisesta minästä voi tuntua hyökkäykseltä.
Siksi sinä sanot: “Hän katosi heti kun otin askeleen lähemmäs.” Totuus kuitenkin on, että et oikeasti ottanut askelta häntä kohti. Sinä otit vain askeleen kohti sitä roolia, jota haluat muille esittää.
Lääkkeet.
On mulla puranaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten haluaisit että tilanne etenee?
Laita vaikka wa viestiä, ni mietitään.
Laita sinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin?
Hyvä pointti.
Vierailija kirjoitti:
Ootkohan tänään töissä 😘
Kyllä kyllä parhaillaan 👋🏻😘
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuuntelin psykologien keskustelun kiintymyssuhteista. Ihminen tarvitsee turvaa. Useimmille se tulee ensin omista vanhemmista, sitten puolisosta. Pisin yhtäjaksoinen lähisuhde on parisuhde. Turvan tarve on syvemmällä kuin rakkauden tarve, joten on turvallisinta pysyä vanhassa. Siksi sinäkin pysyt. En usko meistä ikinä tulevan mitään.
Paras turva löytyy ihmisestä itsestään, toisinaan myös lapsilla. Kun aikuinen ei tarvitse toisia ihmisiä, hänen on helpointa elää.
Tämä on just totta.
Vierailija kirjoitti:
Terveiset exälle. Sanoin Penalle että vetää sua sitten kuivana kakkoseen
Voi voi. Kateus, mistasukkaisuus ja katkeruus siellä puhuu. Yök. Hyvä et jätti sut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuuntelin psykologien keskustelun kiintymyssuhteista. Ihminen tarvitsee turvaa. Useimmille se tulee ensin omista vanhemmista, sitten puolisosta. Pisin yhtäjaksoinen lähisuhde on parisuhde. Turvan tarve on syvemmällä kuin rakkauden tarve, joten on turvallisinta pysyä vanhassa. Siksi sinäkin pysyt. En usko meistä ikinä tulevan mitään.
Paras turva löytyy ihmisestä itsestään, toisinaan myös lapsilla. Kun aikuinen ei tarvitse toisia ihmisiä, hänen on helpointa elää.
Tämä on just totta.
Jokainen lapsi tarvitsee edes yhden turvallisen aikuisen.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti kaivattu ei pelkää mua..
En pelkää kaivattuani. Olen pikemminkin utelias, millainen hän on.
Vierailija kirjoitti:
Idiootti 🤭😜
Ketä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Idiootti 🤭😜
Ketä?
Sinä
Vierailija kirjoitti:
Miten haluaisit että tilanne etenee?
Voihan sitä vaihtaa luontevasti vaikka pari sanaa jostain neutraalista asiasta, kun näkee. Sekin voi olla askel eteenpäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Idiootti 🤭😜
Ketä?
Se, joka toista haukkuu eli hän itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arvioi kaivattusi 1-5 numeeriseesti, perustele arviosi.
En ikinä alentaisi häntä millekään numeroasteikolle 😥
Ookei, mene sitten hyväksytty/hylätty asteikolla.
😂
Tää on nyt sellainen keissi, että tätä ei voi tavoittaa millään mittarilla eikä asteikolla. Leijuu ilmeisesti jossain ymmärryksen yläpuolella.
Sulla on niin kaunis hymy ja sydän 💛
Tiedät että olen. Tuu juttelee, ihan mistä vain.