Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (14990)
Vierailija kirjoitti:
Tiedät itsekin, että sinun kanssasi ei voi edetä.
Niin tiedänkin, mutta on kiva kun on ihailijoita!
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Ketjun otsikko on tuo yllä mainittu, jos on jollekin epäselvää!
Saat ihmisen luottamuksen kun olet itse avoin ja rehellinen.
On myös tärkeää saattaa tiedoksi toiselle ihmiselle että hänetkin nähdään. Tämä on tärkeää varsinkin silloin jos tämä henkilö ei astu esiin.
Ketjussakin olen huomannut että moni pakenee kun tulen lähelle ja varsinkin kun kerron ääneen sen mitä olen havainnut. Liian useasti kuvitellaan ihmistä tyhmäksi jos hän ei reagoi kaikkeen ja älähdä koko ajan kaikesta.
Vierailija kirjoitti:
Exälleni aikojen taa:
Minä rakastin Sinua.
Todella. Koko Sielustani,
Sydämestäni ja Ruumiistani.
Kiitos rauhallisesta,
kunnioittavasta erosta.
Hyvä me. Meissä oli tyyliä
loppuun saakka.💞
E
On naisessa tyyliä jumalauta!
On mahdotonta auttaa ihmisiä voimaan paremmin jos ei saa auttaa.
Siinäpä tekemistä kaikille ikihyväksi.
Usein tyhmänä pidetään ihmistä, joka kirjoittaa jatkuvaa ohista aiheesta välittämättä. Ja silloin siihen on ihan hyvä syy.
Terveiset kaipaajille 🌞
Suottaapi olla ja suottaapi olla olematta. Riippuu näkökulmasta.
Vierailija kirjoitti:
Ketjussakin olen huomannut että moni pakenee kun tulen lähelle ja varsinkin kun kerron ääneen sen mitä olen havainnut. Liian useasti kuvitellaan ihmistä tyhmäksi jos hän ei reagoi kaikkeen ja älähdä koko ajan kaikesta.
Jälkimäinen pitää paikkansa. Ainakin joskus. Itse en näe tarvetta joka asiaan reagoida tai olla aina äänessä, niin moni alkaa asiaa selittäen vääntämään kuin tyhmälle. Ei siinä, kyllä mä voin kuunnella🤭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi pientä. Osaat tosi hienosti jo kertoa, mitä haluat. Kun opettelee viisi vuotta, viimein onnistuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Exälleni aikojen taa:
Minä rakastin Sinua.
Todella. Koko Sielustani,
Sydämestäni ja Ruumiistani.
Kiitos rauhallisesta,
kunnioittavasta erosta.
Hyvä me. Meissä oli tyyliä
loppuun saakka.💞
E
On naisessa tyyliä jumalauta!
Miksi vastaat itsellesi?
Vierailija kirjoitti:
Miten haluaisit että tilanne etenee?
Ihan on hänestä kiinni miten edistää aikoo. Asetelma on se, että itse en voi paljoa vaikuttaa.
Mihin aikuinen ihminen tarvii ihailijoita? Minä en ainakaan tarvitse yhtäkään. Rakkautta kaipaan, ja siihen sisältyy jonkinlainen vastavuoroinen ihailu, mutta että pelkästään ihailua, se ei aukene. Paikkaako ihailua kaipaava itsetuntoaan tai haurauttaan vai mistä on kyse? Monet esiintyvät taiteilijat elävät ihailusta ja haluavat siksikin lavalle aina kerta toisensa jälkeen. Minusta ihailun kohteena olisi kiusallista olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän oli Jii.
Minä äksään.
Hyviä röökitaukoja.
x
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi pientä. Osaat tosi hienosti jo kertoa, mitä haluat. Kun opettelee viisi vuotta, viimein onnistuu.
Ok seko
Vahingonilo tappaa aivosoluja.
Mä olen tarpeen vaatiessa
erittäin taitava neuvottelija.
Diplomaattien sukulinjaa.🕺x
Vierailija kirjoitti:
Kaltoinkohdellut Waimot, menkää vaikka munkkikahville tuulettumaan. Vähän sokeria suupieleen etikan sijaan. 🥳
Voisihan sitä mennä yksin nauttimaan kahvista ja leivoksestakin. Kesäaikaan jopa lavatansseihin.
Vierailija kirjoitti:
Mihin aikuinen ihminen tarvii ihailijoita? Minä en ainakaan tarvitse yhtäkään. Rakkautta kaipaan, ja siihen sisältyy jonkinlainen vastavuoroinen ihailu, mutta että pelkästään ihailua, se ei aukene. Paikkaako ihailua kaipaava itsetuntoaan tai haurauttaan vai mistä on kyse? Monet esiintyvät taiteilijat elävät ihailusta ja haluavat siksikin lavalle aina kerta toisensa jälkeen. Minusta ihailun kohteena olisi kiusallista olla.
😁🤣😂
Nöyrrytät minut niin pieneksi, että voin turvata lopulta vain häneen, joka kantoi kipumme. En ole aina kyennyt heittäytymään, mutta hän on tullut viime aikoina erityisen lähelle. Olen tajunnut, että se on ainut syli, jossa on tilaa myös minulle. Hän katsoo lempeästi. Hänen rakkauttaan en ole koskaan epäillyt, sinun rakkauttasi kyllä usein, koska maailma näyttää mielivaltaiselta.