Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (14987)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun joku yrittää kontrolloida sinua etkä oikein pidä siitä, kerro tämä hänelle kohteliaasti. Kerro myös miksi kyseinen toimintatapa ei ole sinulle mieluinen.
Ei sellainen kuuntele, sanoi niin tai näin. Tekee, kuten huvittaa.
Ota uusi asenne. Pyydä häntä kuuntelemaan koska asia on sinulle tärkeä.
Olen yrittänyt monin eri tavoin. Jos on tarve kontrolloida, se kertoo ylemmyydentuntoisesta asenteesta, eikä sellainen ota vastaan itseensä tai toimintaansa kohdistuvaa kritiikkiä.
Kyllä ottaa kun hänet pysäyttää ja on vakavissaan. Jos hän pakenee niin silloin tietenkin peli on selvä.
Miten pysäytät ihmisen, joka rajoittaa toimintamahdollisuuksia?
🔴Pårnålinkit ei
todellakaan minulta.
X
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos sinua ei kuunnella niin vedä rajapyykki siiheb ja kerro että nyt raja tuli vastaan.
Suojelet itseäsi myös kaikella puheellasikin.
Niin pitäisi tehdä. Mutta kun on jäänyt koukkuun tällaisen ihmisen rakkauden murusiin ja on riippuvainen siitä, sellaisella on valta ja voima, joita voi käyttää haluamallaan tavalla. Kun ihminen tietää epäsuhtaisen asemansa, sitä voi halutessaan hyödyntää häikäilemättä. Alisteisen ainut mahdollisuus vaikuttaa on hypätä pois epäterveestä kuviosta, koska jos toinen asemoi itsensä yläpuolelle, sellaisesta ei tule tasa-arvoista koskaan.
Olen ollut tuollaisessa alisteisessa asemassa ja juuri tämä itsenikin arvostaminen on ollut palkitsevaa pitkällä tähtäimellä. En päättänyt jäädä alistettavaksi ja altavastaajaksi ja raivasin tieni hänen itseriittoiduutensa tasolle ja tein pelin hengen selväksi rakkaudellisesti. Nyt olen tänään tässä vahvana fiksuna ihmisenä.
Vierailija kirjoitti:
Olen ainakin yrittänyt auttaa ketjussa näissä yleisissä ihmissuhdeongelmissa.
Työ saattaa rasittaa joskus mutta se myös palkitsee.
Itsevarmuuttani on hämmästelty mutta kiitos vastuullisen asenteeni elämässä.
Tämä J? E
Vierailija kirjoitti:
🔴Pårnålinkit ei
todellakaan minulta.
X
Älä jauha paskaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos sinua ei kuunnella niin vedä rajapyykki siiheb ja kerro että nyt raja tuli vastaan.
Suojelet itseäsi myös kaikella puheellasikin.
Niin pitäisi tehdä. Mutta kun on jäänyt koukkuun tällaisen ihmisen rakkauden murusiin ja on riippuvainen siitä, sellaisella on valta ja voima, joita voi käyttää haluamallaan tavalla. Kun ihminen tietää epäsuhtaisen asemansa, sitä voi halutessaan hyödyntää häikäilemättä. Alisteisen ainut mahdollisuus vaikuttaa on hypätä pois epäterveestä kuviosta, koska jos toinen asemoi itsensä yläpuolelle, sellaisesta ei tule tasa-arvoista koskaan.
Olen ollut tuollaisessa alisteisessa asemassa ja juuri tämä itsenikin arvostaminen on ollut palkitsevaa pitkällä tähtäimellä. En päättänyt jäädä alistettavaksi ja altavastaajaksi ja raivasin tieni hänen itseriittoiduutensa tasolle ja tein pelin hengen selväksi rakkaudellisesti. Nyt olen tänään tässä vahvana fiksuna ihmisenä.
Rakastatko häntä silloin, kun irtauduit hänestä?
Tuleepas nyt näpyttelyvirheitä.
Itseriittoisuutensa tarkoitin.
Uskokaa nyt.
En kirjoita ilman merkintää.
Savolaisten ei tarvihe
varmuuden vuoksi
Jonnaa alanuolittaa..
Hän on fiksu viisas n.
Nyt menen. x
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ainakin yrittänyt auttaa ketjussa näissä yleisissä ihmissuhdeongelmissa.
Työ saattaa rasittaa joskus mutta se myös palkitsee.
Itsevarmuuttani on hämmästelty mutta kiitos vastuullisen asenteeni elämässä.
Tämä J? E
Okei, kyllä, minä se olen. Olen kokenut tärkeänä auttaa muita naisia ja toki miehiäkin tarvittaessa ihmissuhdeasioissa.
Vaikea uskoa enää rakkauteen.
Vierailija kirjoitti:
Tuleepas nyt näpyttelyvirheitä.
Itseriittoisuutensa tarkoitin.
Tämä trölliltä.
E
Ohistelijat ja linkkitaituri yrittää ketjua lukkoon!
Vierailija kirjoitti:
Olisko sinisilmämieheltä ruskeasilmäiselle naiselle terkkuja?
On! Tonneittain!
See it. Say it. Sorted. Lähitapaamista ei kannata edes harkita väkivaltaisten ihmisten kanssa.