Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (15158)
Mulla on turvaa ihan riittämiin, kaipaan häntä itseään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuuntelin psykologien keskustelun kiintymyssuhteista. Ihminen tarvitsee turvaa. Useimmille se tulee ensin omista vanhemmista, sitten puolisosta. Pisin yhtäjaksoinen lähisuhde on parisuhde. Turvan tarve on syvemmällä kuin rakkauden tarve, joten on turvallisinta pysyä vanhassa. Siksi sinäkin pysyt. En usko meistä ikinä tulevan mitään.
Paras turva löytyy ihmisestä itsestään, toisinaan myös lapsilla. Kun aikuinen ei tarvitse toisia ihmisiä, hänen on helpointa elää.
Elätkö yksin, sinulla ei ole ystäviä eikä työkavereita, etkä käytä lääkärin tai mitään muitakaan palveluita?
Vierailija kirjoitti:
Mulla on turvaa ihan riittämiin, kaipaan häntä itseään
Raha tuo turvaa, mutta jostakin kumman syystä miehet silti elävät vaimojensa kanssa loppuun asti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaunosielut eivät ole huomionhakuisia, eivät kuvittele olevansa muita parempia ja viisaampia eivätkä pyöri oman napansa ympärillä. Kannattaa siis todellakin pyrkiä muuttumaan kaunosieluksi. 😊
Saa silti puhua ja olla esillä.
Etsikää miehet itsellenne sellainen seura jossa teidät otetaan oikeasti vastaan. Jos ei teitä kaivata hoomoilasena missään niin hankkikaa vaikka basset hound tai beagle kaveriksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuuntelin psykologien keskustelun kiintymyssuhteista. Ihminen tarvitsee turvaa. Useimmille se tulee ensin omista vanhemmista, sitten puolisosta. Pisin yhtäjaksoinen lähisuhde on parisuhde. Turvan tarve on syvemmällä kuin rakkauden tarve, joten on turvallisinta pysyä vanhassa. Siksi sinäkin pysyt. En usko meistä ikinä tulevan mitään.
Paras turva löytyy ihmisestä itsestään, toisinaan myös lapsilla. Kun aikuinen ei tarvitse toisia ihmisiä, hänen on helpointa elää.
Elätkö yksin, sinulla ei ole ystäviä eikä työkavereita, etkä käytä lääkärin tai mitään muitakaan palveluita?
Parasta turvaa on myös terveys.
Joskus kannattaa keskittyä ymmärtämiseenkin.
On itsestäänselvää mennä lääkäriin tai esimerkiksi kauppaan kun tulee tarvetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaunosielut eivät ole huomionhakuisia, eivät kuvittele olevansa muita parempia ja viisaampia eivätkä pyöri oman napansa ympärillä. Kannattaa siis todellakin pyrkiä muuttumaan kaunosieluksi. 😊
Etsikää miehet itsellenne sellainen seura jossa teidät otetaan oikeasti vastaan. Jos ei teitä kaivata hoomoilasena missään niin hankkikaa vaikka basset hound tai beagle kaveriksi.
Kiitos, ehkä miehetkin näkevät tämän. Olen kyllä samaa mieltä, itseään täytyy arvostaa ihan jokaisen.
Mä en käytä paikallisia tk-palveluita,
koska tietojani on luvatta katseltu
pian tänne saavuttuani.
Tämä on minulle kynnyskysymys.
Se on low integrity toimintaa, mikä johti minun osaltani täydelliseen luottamuksen menetykseen. Kysymys oli ilm. Jonnalle,
mutta vastasin omasta kulmastani. E
Vierailija kirjoitti:
pian tänne saavuttuani.
Se on low integrity toimintaa, mikä johti minun osaltani täydelliseen luottamuksen menetykseen. Kysymys oli ilm. Jonnalle,
Onko sullakin jumalharha?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parasta turvaa on myös terveys.
Joskus kannattaa keskittyä ymmärtämiseenkin.
On itsestäänselvää mennä lääkäriin tai esimerkiksi kauppaan kun tulee tarvetta.
Tämä henkilö ei ollut E.
Muistakaa myös kuunnella ja jammailla tutti ritarien tahtiin kaljun kiiltäessä. Jos ei tutti ritari natsaa niin sitten pistäkää fröbelin palikat senkin palikat soimaan ja viihdyttäkää rakkianne.
En tiiä, itkiskö vai nauraisko. Kaikkea voikin kuvitella rakkaudeksi.
Vierailija kirjoitti:
pian tänne saavuttuani.
Minulle voi esittää kysymykset henkilökohtaisesti. Esimerkiksi somessa on helppo lähestyä. Täällä en nimelläni nyt enää vastaile. J.
"On epätervettä, jos ihminen ei tarvitse ketään."
Ilona Rauhala
No, kyllähän parisuhteesta on tiettyä turvaa, mutta enemmän kaipaan ihan sitä läsnäoloa, läheisyyttä jne.
Vierailija kirjoitti:
"On epätervettä, jos ihminen ei tarvitse ketään."
Ilona Rauhala
Ei pidä paikkaansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
pian tänne saavuttuani.
Minulle voi esittää kysymykset henkilökohtaisesti. Esimerkiksi somessa on helppo lähestyä. Täällä en nimelläni nyt enää vastaile. J.
Kannattaa sielläkin lähestyä oikein henkilötiedoin, eikä niin kuin moni mies tekee itseään mustanaamioksi peitellen.
Toivottavasti kaivattuni ei menetä mitään tärkeää minun takiani. Se on tässä suurin pelko. 💔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
pian tänne saavuttuani.
Onko sullakin jumalharha?
Ei ole. Kerron arkihavaintojani
omasta kokemusmaastostani
ammentaen.
Minulle molemminpuolinen
luottamus ja suoraselkäisyys
on kaiken a ja o. Kaikissa konteksteissa.
Vuokrasopimuksesta asuntokauppoihin
ja tk-käynteihin.
Jumaluus ei tk-asiointiin liity
suoranaisesti millään tavalla.. outo
kysymys. E
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti kaivattuni ei menetä mitään tärkeää minun takiani. Se on tässä suurin pelko. 💔
Ei menetä, varma tieto muttei vantaalta