Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kaipaus kukoistakoon!
Kommentit (12008)
Jos toista on ikävä, aistiiko sen? Vai meneekö ne ihan eri tahtia, ts. toinen kaipaa maanantaina ja toinen perjantaina, olettaen että molemmat kaipaavat toisiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tekis tahallaan mitään sua vahingoittavaa, en maineen enkä muidenkaan asioiden osalta
Mutta vahingossa tekisit??
En tarkottanut niin, totta kai pyrin välttämään kaikin tavoin
Toi kuulostaa tosi oudolta.
Mä oon outo😀 ei vaan, tarkotin vaan sitä etten voi ennakoida kaikkia asioita maailmassa, entä jos oltais vaikka julkkiksia ja joku ottais salakuvia tms
Vierailija kirjoitti:
Miten kummassa me nähdään niin harvoin...
Ihan samaa olen miettinyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noni. Taas perinteistä kyselyä. Sun ja kaivatun synttäri päivämäärässä olevien päivää osoittavien lukujen summa? Samalla luetun ymmärtämis harjoitus.
41
28+13
Vierailija kirjoitti:
Kuka sekopäälle nyt tunteitaan paljastaisi. Sehän saattaisi kuvitella vielä jotain.
Samaa mieltä. Ollaan ihan hiljaa vaan.
Vierailija kirjoitti:
Jos toista on ikävä, aistiiko sen? Vai meneekö ne ihan eri tahtia, ts. toinen kaipaa maanantaina ja toinen perjantaina, olettaen että molemmat kaipaavat toisiaan.
Eiköhän se kaipaus ole ihan jokapäiväistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän se kaipaus ole ihan jokapäiväistä.
Ei välttämättä.
Vierailija kirjoitti:
Jos sä haluat luotettavan ja turvallisen ja turvallisen suhteen naisen, niin ole sitä itse🤍🤍🤍🤍🤍
Olenkin
Vierailija kirjoitti:
Mistä sinä creepy ajoit mielestäsi kaivattusi pois?
Sieltä missä aina nähtiin iltaisin.
Huh kohta tunti menny hiuksia harjatessa! Hänellä on pidempi tukka kuin mulla, mutta harjaamiseen menee paljon vähemmän aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Miten kummassa me nähdään niin harvoin...
Koska meitä ei ole tarkoitettu yhteen.
Yötä K (mies)!