Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍

Vierailija
19.02.2026 |

Kaipaus kukoistakoon!

Kommentit (14839)

Vierailija
10841/14839 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun näemme useammin, huomaan että en pidäkään sinusta niin paljon.

Tämäkin ihan inhimillistä. Näin voi käydä. 

Vierailija
10842/14839 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Jos ärsytät liian pitkään jotakuta niin saattaa nyrkki humahtaa hattuun. Se on kosto sinulle itsellesi eikä siis ole mitään pahoinpitelyä ollenkaan."

Eikös sinun pitänyt pelätä, että toiseen sattuu?

Ei liity minuun tuollainen pelkokaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
10843/14839 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämäkin ihan inhimillistä. Näin voi käydä. 

Ihan normaalia joo mutta nykyisin pitäisi seurustella ihan velvollisuudesta ettei tulisi pahaa mieltä.

Vierailija
10844/14839 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi? Sama ihminen kuin silloin kun on nähty harvemmin.

Vierailija
10845/14839 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kai se juttu on että sytytit erilaiset halut, toiveet ja tarpeet enkä ole niistä sitten pystynyt irtautumaan. Sydämeeni sattuu kun välillä ajattelen että kaksi yksinäistä kehoa yksin täällä tarpoo tätä elämää. Tietämättä mikä on irl tilanteesi. 

Vierailija
10846/14839 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun henkilö, josta pidän, ei pidä minusta takaisin eikä anna minulle haluamaani huomiota ja huolenpitoa, minun on vaikea pysyä järkevänä ja minun on myös vaikea olla tekemättä jotain dramaattista voittaakseni takaisin edes pienen määrän huomiota.

Nainen

Muutama sivuhuomio:

-hän ei anna MINULLE huomiota ja huolenpitoa (sen sijaan, että nämä olisivat molemminpuolista)

-MINUN on vaikea pysyä järkevänä (kiukuttelen kuin pikkulapsi, lähden tunteeni vietäväksi)

-MINUN on vaikea olla tekemättä jotakin dramaattista (lue yllä: pikkulapsitason tunnesäätelykyvyt, tai huomionhakuinen persoona)

-VOITTAAKSENI (ihmissuhteet eivät ole mikään kamppailulaji tai kilpailu).

En ihmettele, miksi et ole suosiossaan. Ole hyvä analyysistä.

Tiedän, etten saisi olla niin riitaisa ja vihamielinen tuntiessani närkästystä ja torjutuksi tulemista, enkä saisi esittää sarkastisia kommentteja kyseisestä henkilöstä kaipauksen aiheen alla. Mutta en pystynyt siihen. 

Minun tunteeni ovat myös tärkeitä, ja halusin käyttää tätä lavaa näyttääkseni hänelle, että näen muita, jotka ovat täällä samasta syystä kuin minä, purkamassa vihaansa ja kaunaansa.

Ei torjutuksi tulemisen pitäisi aiheuttaa ihmisessä kaunaa tai vihaa. Mene peilin eteen miettimään itseäsi! 

Eri

Jep. Melkoisen itsekästä tuntea vihaa ja kaunaa siitä jos joku ei ole sinusta kiinnostunut romanttisessa mielessä. Ei kukaan sitä voi päättää kenestä kiinnostuu. Huh huh. 

Vierailija
10847/14839 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se kai se juttu on että sytytit erilaiset halut, toiveet ja tarpeet enkä ole niistä sitten pystynyt irtautumaan. Sydämeeni sattuu kun välillä ajattelen että kaksi yksinäistä kehoa yksin täällä tarpoo tätä elämää. Tietämättä mikä on irl tilanteesi. 

Miksi sinun kanssasi elämä olisi parempaa kuin yksin?

Mitä tuot parisuhteeseen?

Vierailija
10848/14839 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

💕

Vierailija
10849/14839 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sinä tiedät ja osaat laskea, kun omin silmin näet, että ei liikuta enää missään yhdessä.

Vierailija
10850/14839 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Jos ärsytät liian pitkään jotakuta niin saattaa nyrkki humahtaa hattuun. Se on kosto sinulle itsellesi eikä siis ole mitään pahoinpitelyä ollenkaan."

Väkivalta on aika väärin, fyysinen ja henkinen.

Vierailija
10851/14839 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko teillä vastavuoroista kiinnostusta kaivattusi kanssa?

Kuvaile, mistä päättelet, että on tai ei ole?

Kyllä on. Pientä flirttiä on. Ja katseista ja käytöksestäkin sen tietää. En edes kiinnostuisi kenestäkään, jos ei olisi pientä (tai isoa😘) kipinää kohtaamisissa. Se mihin tämä sitten johtaa, vai johtaako mihinkään, niin sitä tässä nyt odotellaan.

Vierailija
10852/14839 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eniten haluaisin olla edelleen lähellä, aistin sen saman sinusta. Missähän olemme nyt omilla poluillamme. Risteävätkö polkumme vielä joskus. 

Yksinomaan sinusta kiinni.

Vierailija
10853/14839 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyhjästä on paha nyhjäistä. Teatterikin meni sulki.

Sellaista on/off-tunteilijoilla.

Vierailija
10854/14839 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskosi väittelevät kanssasi, äitisi väittelee kanssasi ja tyttäresi väittelee kanssasi. Vain koirasi ja huonekasvit eivät koskaan riitele kanssasi.

Vierailija
10855/14839 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun täytyy nyt oikeasti päästää irti susta. Se on tosi vaikeaa, mutta ei ole vaihtoehtoja. Et aio tulla takaisin. Ehdin kai hieman rakastua. 💔

Vierailija
10856/14839 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko teillä vastavuoroista kiinnostusta kaivattusi kanssa?

Kuvaile, mistä päättelet, että on tai ei ole?

Ei ole eikä hän halua, että näytän mitään.

Vierailija
10857/14839 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun henkilö, josta pidän, ei pidä minusta takaisin eikä anna minulle haluamaani huomiota ja huolenpitoa, minun on vaikea pysyä järkevänä ja minun on myös vaikea olla tekemättä jotain dramaattista voittaakseni takaisin edes pienen määrän huomiota.

Nainen

Muutama sivuhuomio:

-hän ei anna MINULLE huomiota ja huolenpitoa (sen sijaan, että nämä olisivat molemminpuolista)

-MINUN on vaikea pysyä järkevänä (kiukuttelen kuin pikkulapsi, lähden tunteeni vietäväksi)

-MINUN on vaikea olla tekemättä jotakin dramaattista (lue yllä: pikkulapsitason tunnesäätelykyvyt, tai huomionhakuinen persoona)

-VOITTAAKSENI (ihmissuhteet eivät ole mikään kamppailulaji tai kilpailu).

En ihmettele, miksi et ole suosiossaan. Ole hyvä analyysistä.

Tiedän, etten saisi olla niin riitaisa ja vihamielinen tuntiessani närkästystä ja torjutuksi tulemista, enkä saisi esittää sarkastisia kommentteja kyseisestä henkilöstä kaipauksen aiheen alla. Mutta en pystynyt siihen. 

Minun tunteeni ovat myös tärkeitä, ja halusin käyttää tätä lavaa näyttääkseni hänelle, että näen muita, jotka ovat täällä samasta syystä kuin minä, purkamassa vihaansa ja kaunaansa.

Kun joku sinun kaltaisesi kokee tämän niin tärkeäksi, miksi mennä ja julkaista aiheen vierestä väärään ketjuun? Voit aloittaa oman ketjusi otsikkorivillä ilmaisemalla kaunaasi ja katkeruuttasi jotakuta kohtaan.

Tiedän kuka täällä on, ja siksi olen täällä. Olen tarkkaillut ja seurannut hänen tunnetilaansa tarkasti toivoen, että jonain päivänä hän ymmärtäisi pitkään kestämäni tuskan ja syvän kiintymykseni häntä kohtaan, ja että hän harkitsisi kanssani olemista. Olen henkisesti valmistautunut toivottamaan hänet tervetulleeksi milloin tahansa.

Jos olet rakastamani nainen L, niin haluan sun luo äärettömän paljon. Rakastan sinua sydämestäni ja haluan yhteisen elämän kanssasi. Toivon sun uskovan tämän. Haluan sut mun vaimoksi loppuelämäksi. Rakas, kultani.

Trollaatko?

Vierailija
10858/14839 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väkivalta on aika väärin, fyysinen ja henkinen.

Siksi ei kannata provosoida itselleen ongelmia.

Vierailija
10859/14839 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gallup

Saisitko kaivatultasi turpaan?

Vierailija
10860/14839 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tehtävä ryhtiliike.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yhdeksän