Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (2911)
Vierailija kirjoitti:
Lähetääs taksi ajelulle 😉
Lähetään vaan.
Vierailija kirjoitti:
Olisin niin toivonut olevani jotain muuta kuin muut, vaan ei.
Olet paljon enemmän kuin muut.
Edelleen saat mun sydämen sijoiltaan 💗
Rakas, voisitko alkaa käyttämään kypärää pyöräillessä ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen Boise Hannington, ja sinä olet Joan Hannington.
<3
Tule hakemaan minut kuntoutuskeskuksesta ja viemään kotiin.
En ole vielä valmistellut koruja, joista pidät.
Oletko unohtanut ammattini? Voin tuoda omat koruni. Olen vain huonolla tuulella enkä halua ajaa itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se ole mikään big deal, jos kaivattu paljastuu tyhjänpäiväiseksi ja itserakkaaksi munanheiluttelijaksi. Sit se on vaan ex-kaivattu. Not worth it anymore.
Jos ei muna kelpaa niin ole ilman! x
Mieluusti olisinkin. Munat eivät maailmasta lopu ja aina on joku tyrkyttämässä omaansa, vaikkei se pätkääkään kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos en olisi valehdellut sulle raskaudestasi, olisimmeko vielä yhdessä?
Miten voit valehdella toiselle hänen raskaudestaan?
En oikeastaan ollut raskaana, ja sitten myöhemmin kerroin hänelle, että minulla oli keskenmeno. En ymmärrä, miksi hän oli vihainen.
Hän ei halunnut lasta kanssasi, mutta kun hän vähitellen hyväksyi asian, aiheutitko hänen menettävän lapsen?
Sinun on täytynyt kertoa muutakin kuin nämä valheet.
Kippari on onneksi high-integrity person. Eikä kannata pilata ystävyyttä niin harvinaisen ihanan ihmisen kanssa millään typerillä seksijutuilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se ole mikään big deal, jos kaivattu paljastuu tyhjänpäiväiseksi ja itserakkaaksi munanheiluttelijaksi. Sit se on vaan ex-kaivattu. Not worth it anymore.
Mieluusti olisinkin. Munat eivät maailmasta lopu ja aina on joku tyrkyttämässä omaansa, vaikkei se pätkääkään kiinnosta.
Tekisikö mieli oksentaa usein munien syömisen jälkeen?
Vierailija kirjoitti:
Kippari on onneksi high-integrity person. Eikä kannata pilata ystävyyttä niin harvinaisen ihanan ihmisen kanssa millään typerillä seksijutuilla.
Vaikutat lapselliselta hoitokodin asukilta jolla alkava Alzheimer kuten se toinen idiootti kieli hymiön kansa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisin niin toivonut olevani jotain muuta kuin muut, vaan ei.
Olet paljon enemmän kuin muut.
Kiitos. Olen jo kokenut muita identiteettejä virtuaalisesti, ja se oli minulle erittäin hyvä kokemus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä sinua kaipaa ja kaipaa, mikä saa sinut puhumaan täällä?
Vierailija kirjoitti:
Kun ei pipoa, aina kypärä 👌
Vierailija kirjoitti:
Legendaarinen korkeavuorenkatun nainen
V
V=victory?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei OgE.
Mukavaa alkuiltaa kaivatulleni !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä sinua kaipaa ja kaipaa, mikä saa sinut puhumaan täällä?
Tapa ja tottumus kaiketi. Eihän täällä kaivattua tai edes ex-kaivattua näy. Mikä sua riepoo juuri minun kaipauksessani?