Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kaipaus kukoistakoon!
Kommentit (2911)
Vierailija kirjoitti:
En kaipaa kaksinaamaisia kiusaajia. Ala-arvoista käytöstä alatyylisiltä ja ala-arvoisilta ihmisiltä. Eivät yltäneet riittävälle tasolle tai sinne päinkään. Ikuinen porttikielto on myös heidän rikollisilla kätyreillään.
En minäkään. Feel ya. x
Miltä tässä tilanteessa pitäs näyttää että ei aiheuta kommentointia? Eihän teille käy mikään.
Vierailija kirjoitti:
Koko päivä menee täysin turhaan
low IQ soopaan. Ei jumalauta. x
kannattaako roikkua täällä koko päivä...
Röökaavat, ihmisten
tietoja omin luvin urkkivat
zero integrity
sote-hlöt peukku
kukkakaalina päivystää.
Lakia se ei kumoa.
Muistakaa se. x
iloa alkaneeseen viikkoon
ohi ajaessani melkein suolaisia pisaroita, niin minä sinua
Vierailija kirjoitti:
Ensi viikkoon, kullanvärinen aarteeni.
Eikö ees torstaina nähdä?
Vierailija kirjoitti:
Lukekaa ketjun OTSIKKO. Miksi tämä ketju on joku hörhöjen päiväkerho?
Erkkiä ei kiinnosta OTSIKKO. Erkki ei kaipaa ketään hel#etin kuvitteellista kaipauksen kohdetta. Ole sinäkin kuin Erkki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäisi puhua
Kenen? tai oikeammin keiden?
M ja N
Vierailija kirjoitti:
Pitäisi puhua
Jos olet Arto tai Erkki, niin ei kyl jassa.
Jos ei ole valmis työskentelemään ja kurottamaan rakkauden eteen, niin sitä ei tule.
Mulla taisi olla arvostelukyvyssä vikaa. Vaikka tiesin jo kauan sitten ex-kaivattuni kaksinaamaisuudesta, epärehellisyydestä, taipumuksista juoruiluun ja siihen, että teeskentelee tai esittää parempaa kuin onkaan. Sitä en tiennyt, että hän oli niin itseään täynnä, leuhottava ja narsistisen pöyhkeä, vaikka kuitenkin on pelkkä omahyväisen hovinsa talutushihnassa temppuja tekevä hupiukko, eikä tosiaan mikään itsenäinen sankari sigma.
No, vika on korjattu ja enää ei mene mikään selitys tai mikään muukaan yritys läpi sieltä suunnalta.
Vierailija kirjoitti:
Lähetääs taksi ajelulle 😉
Sisältyvätkö mielenterveyshoidon kustannukset taksikulut? Vai voiko mielenterveysongelmainen potilas ajaa itse?
Vierailija kirjoitti:
Tuu jo takas sieltä Miamista. Tarttee sua 😍😍
Hemmetin perässäroikkujat. En kaipaa ketään teistä. 😅
Koko päivä menee täysin turhaan
low IQ soopaan. Ei jumalauta. x