Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍

Vierailija
19.02.2026 |

Kaipaus kukoistakoon!

Kommentit (9189)

Vierailija
9141/9189 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavaa keväisen kepeää perjantaita kaipaamalleni.

Vierailija
9142/9189 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

💕

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9143/9189 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhuit minulle yöllä :)

Oletko ollut seinän takana kuuntelemassa, kun mölisen unissani?

Vierailija
9144/9189 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä sua

Vierailija
9145/9189 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saispa sut syliin

Vierailija
9146/9189 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos täällä kuvittelee keskustelevansa kaivatun kanssa, erehdyksen mahdollisuus on aika suuri... 

Nykyinen kävijämäärä ei taida olla tiedossa, mutta v. 2015 se on ollut yli 800 000 ihmistä viikossa. 

Hold your horses, romantikot! 😄

Eurojackpotistakin tulee voittoja Suomeen vähän väliä, joten joke's on you. Olen aivan 100% varma, että kaivattu on täällä minua ikävöimässä.

Vierailija
9147/9189 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos täällä kuvittelee keskustelevansa kaivatun kanssa, erehdyksen mahdollisuus on aika suuri... 

Nykyinen kävijämäärä ei taida olla tiedossa, mutta v. 2015 se on ollut yli 800 000 ihmistä viikossa. 

Eurojackpotistakin tulee voittoja Suomeen vähän väliä, joten joke's on you. Olen aivan 100% varma, että kaivattu on täällä minua ikävöimässä.

Ei ap siitä puhunut että onko kaivattu täällä vai ei, vaan niistä keskusteluista, joissa saattaa olla kuka vaan toisena osapuolena. 

Vierailija
9148/9189 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomenta!

Oletkohan täysissä ruumiin ja sielun voimissa? Puoli kylää oli eilen juovuksissa nauttimassa auringosta.

Kyllä, vielä riittää virtaa ja kevättäkin rinnassa.

Vierailija
9149/9189 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuomituksi ja torjutuksi joudun netissä. Kirjoitinpa sitten joko hyvää ja rakentavaa tai huonoa ja tunnevuodatusta. Voisi sanoa klassiset sanat: "Pitäkää tunkkinne!" Tää kakkakaruselli on niin nähty. Netin ulkopuolella on parempaa seuraa kuin täällä. 👋🏻🦔

Oliko ne AdolfxEva jutut myös sulta?

Vierailija
9150/9189 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomenta!

Oletkohan täysissä ruumiin ja sielun voimissa? Puoli kylää oli eilen juovuksissa nauttimassa auringosta.

Kännissä keskellä viikkoa vai juovuksissa auringosta? Toivottavasti jälkimmäinen! 😂

Vierailija
9151/9189 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhuit minulle yöllä :)

Oletko ollut seinän takana kuuntelemassa, kun mölisen unissani?

En sentään. Voisinpa olla.

Vierailija
9152/9189 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ainakin toivon että mun kaivattu ei todellakaan käy täällä.

Vierailija
9153/9189 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saispa sut syliin

Siitä en lähtis pois. Olis vain me.🥰

Vierailija
9154/9189 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ap siitä puhunut että onko kaivattu täällä vai ei, vaan niistä keskusteluista, joissa saattaa olla kuka vaan toisena osapuolena. 

Tämä asetelma voi valitettavasti tapahtua myös irl tilanteissa, joissa sattumia tapahtuu etkä saa tietää esimerkiksi kuka siellä oven toisella puolella kävi. Sivusta

Vierailija
9155/9189 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilisen yön viesti ei jättänyt mitään arvailun varaan. Peli on selvä, en vain osaa pelata sitä.

Vierailija
9156/9189 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä ainakin toivon että mun kaivattu ei todellakaan käy täällä.

En ottais miestä, jos kaivattu kävis täällä. Vauvis yleensäkin on liian erikoinen paikka hänelle. 

Vierailija
9157/9189 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvällä tuurilla vastaan olisi tullut oikea rakkaus.

Vierailija
9158/9189 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin jo klo 22 aikoihin ja ajattelin meitä. Sitten keitin lanttuteetä, söin pari desilitraa ketsuppia ja rustailin yhden työhakemuksen, mutta tuskinpa tärppää. Ei ole tärpännyt kolmeen vuoteen ja neljään kuukauteen - onneksi. Kävin tänään kello kahdeksan jälkeen myös kääntymässä kirjaston ovella. Kirjasto oli ikävä kyllä kiinni ja valvontakamera ehkä seurasi minua, kun korvasin miestenhuoneen pyörätelineellä.  Rupattelin kotimatkalla hetken aikaa erään venäläisen miehen kanssa. En ymmärtänyt hänen puhettaan, mutta eleistä päätellen hän olisi halunnut tarjota minulle patukkaa.  Hänellä oli mukanaan nainen, jonka taustapuoli näytti hieman Giorgia Melonilta. Sain otettua taustapuolesta kuvan, mutta se jäi hieman epätarkaksi. 

Kulkuset kuitenkin kilisivät tovi sitten. Kohta iltapalaksi kaakao ja vehnäsämpylä, jonka välissä punasipulia, tomusokeria, aprikoosihilloa ja taateleita.  Sämpylät ovat päässeet taas hieman homehtumaan, mutta sehän on hyvä vain, kun suuhun jää ihan ilmaiseksi aurajuuston maku. Sitten mansikkajukurttia ja ketsuppia jälkiruoksi. Kevein kulkusin on hyvä mennä maaten.

Yö meni pelaillessa mobiilipelejä. Kello 4 aikaan katselin puhelimeltani lähieineskaupan kausityöntekijää, joka oli vielä piäsiäisenä töissä. Hänhän näyttää Giorgia Melonilta. Tässä yhteydessä kulkuset kilisivät.  Radiotakin kuuntelin. Erityisen mukava kuulla 60-luvun säveliä: Mauno Kuusisto, Ralf Bendix, Ernie Freeman. Olisitpa tässä niin keittäisin sinulle kaakaot ja tarjoaisin vehnäsämpylän herkkutäytteillä. Haluaisitkohan sämpylän väliin mansikkajukurttia, keskiolutuutetta ja ketsuppia?  

Jos kävisi niin onnekkaasti, että jäisit työttömäksi, meillä olisi paljon yhteistä aikaa. Voisimme vaikka pelailla öisin yhdessä mobiilipelejä. Tai ehkä sinä voisit ostaa meille Playstationin? Voisimme ehkä myös keskustella Giorgia Melonista? Tai jos sinä lueskelet Kiplingiä, niin minä luen samaan aikaan Veikko Ennalan novelleja tai katselen kuvia Urkki-aikakauslehdestä - yhteisen peiton alla. 

Oi, olisitpa jo huomenaamulla keittiössäni keittämässä lanttuteetä ja puolukkasoppaa ja hyräilemässä Lasse Liemolaa samalla, kun tiskailet.

Vierailija
9159/9189 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"näin kun joku käytti hassua persoonallista sanaa/emojia/tunnistetta ja päätin kopioida 😀" 

famous last words

Vierailija
9160/9189 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

🤡

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä seitsemän