Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (8351)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aurinkoista alkuiltaa kaivatulleni !
Tulisit kerrankin toivottamaan irl
Perjantaina ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitkä tahansa vaatteet on niin paljon rumemmat pullean päällä, minkäs sille voi.
Suomessa ollaan liian kehopositiivisiä. Euroopassa muualla lääkärit sanoo kursailematta suorat sanat myös lasten liikakiloista.
Miten te jaksatte miettiä muiden kiloja?
Voi kuule, tämä on yleistä pohdintaa, ei kenenkään tietyn ihmisen kilot. Kai sinullakin on jostain asiasta joku näkemys.
Juu mutta ei liikuta mua mitenkään miltä vaatteet näyttää kenenkään muun kuin itseni päällä
Hyvä. Ei se muuta tosiasiaa, että vaatteet ovat kauneimpia laihojen päällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kumman kaa
Vaikka molempien
Hauska ajatus, hankalampi toteuttaa. Pääasia kuitenkin, ettei samaan aikaan. :-D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitkä tahansa vaatteet on niin paljon rumemmat pullean päällä, minkäs sille voi.
Suomessa ollaan liian kehopositiivisiä. Euroopassa muualla lääkärit sanoo kursailematta suorat sanat myös lasten liikakiloista.
Voi kuule, tämä on yleistä pohdintaa, ei kenenkään tietyn ihmisen kilot. Kai sinullakin on jostain asiasta joku näkemys.
Juu mutta ei liikuta mua mitenkään miltä vaatteet näyttää kenenkään muun kuin itseni päällä
Ei tosiaankaan näin. Sivusta
Älä missään nimessä lue näitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo joo, kyllä ne läskeillä on kaikkista komeimmat :DDDD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tosiaan kumminkaan. Kyllä alaston ja riisutuin on se kaunein. Terveisin nudistien keskusliitto.
Vierailija kirjoitti:
Älä vaan sano että painosi on noussut.
On noussut 1,5 kiloa. Sori siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä kattosit mua. 🤎😘💙
Etunimen keskimmäinen kirjain?
Kumman?
Molempien
toisella t ja toisella toisen nimen keskimmäinen p
Oisit laittanut etunimien.🤣
Ei pysty. Toisella on parillinen määrä kirjaimia, niin en pysty määrittelemään keskimmäistä kirjainta helposti.
Haluan tietysti, että hän on terve, mutta tykkään kun hän on iso.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On noussut 1,5 kiloa. Sori siitä.
Tämä. Sehän jojoilee kuin ketjun päättömien jutut.
Miehillä on kyllä hankalaa, koska ei saa olla pieni eikä lihava. Pitää olla suuri ja sopusuhtainen.
Vierailija kirjoitti:
Älä missään nimessä lue näitä.
Luin jo. 😄
Vierailija kirjoitti:
Miehillä on kyllä hankalaa, koska ei saa olla pieni eikä lihava. Pitää olla suuri ja sopusuhtainen.
Exäni oli isohko ja tykkäsin. Olen itse hoikkasin. Tiedän naisia, jotka tykkäävät hoikista miehistä. Tiedän myös paljon muitakin mieltymyksiä. Tavallisilla ihmisillä on mieltymyksiä laidasta laitaan.
Vierailija kirjoitti:
Itseasiassa on. Kiitos kysymästä. Lääkäri määräsi lihotuskuurille kun olin alipainoinen. Hyvä että tulokset näkyvät. 😁