Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (20774)
Sitten kun joskus taas nähdään niin selvitän onko tässä mitään.
Vierailija kirjoitti:
Sitten kun joskus taas nähdään niin selvitän onko tässä mitään.
Ei me nähdä. Niinhän sä toimit. Sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Kerran esto > aina esto.
Kerran kusipää > aina kusipää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerran esto > aina esto.
Kerran kusipää > aina kusipää
Miksi luonnehdit itseäsi kusipääksi? Ketä kaipaat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä saa rakastamaan ihmistä, joka ei huomioi tarpeitasi?
Traumatausta se taitaa yleisin syy olla. Mikä on oma syysi?
Itse en ole vielä rakastunut ja hän huomioi ihan riittävästi, joten kunhan spekuloin vain.Ei tämä ole yleisin syy todellakaan. Aika erilaisia ovat sitten nämä ihmiset.
Kuinka niin ei ole? Onko sulla jokin tilasto siis?
Mikä oli se oma syysi, et vastannut
Tiedän miten paljon erilaisia uhrit ovat ja heillä on ongelmia. Vastasin jo edellä että en tarvitse rakkautta.
Vierailija kirjoitti:
en enää vedä vessaa kertaakaan
Kaivatun kakka on kultaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jalat menee veteläksi kun nään sinut.
She gets me, she gets me weak in the knees. Niinku laulussa laulettiin.
Mä yritin löytää sen laulun sanat tekstinä mutta en löytänyt mistään
Ei löydy ei. The Lizard Train on bändi ja se kappale She Gets Me on The Ride-nimisen albumin eka biisi. Löytyy Youtubesta. Linkkasin sen tänne muutama päivä sitten, mutta se poistettiin. En mäkään saa kaikista kappaleen sanoista selvää. Hieno biisi.
Joo. Kuulosti hyvältä se biisi ja olisin halunnut vielä lukea lyriikat mutta ei löytynyt. Se oli sen tyylistä musiikkia mitä oma kaivattu voisi kuunnella.
Vierailija kirjoitti:
Sinä kaunis seksikäs suloinen nainen. Ikävä on kova. Näytät aina niin hengästyttävän upealta että sulaisin syliisi jos maailman kaikki esteet olisi raivattu tieltäni.... <3 Anteeksi. Toivottavasti tunteeni sulavat olemattomiin joku päivä.
Sua vaan panettaa. Vedä käteen niin helpottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En koskaan saata tietää..
- haaveissako vain oot mun...
Niin.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin edetä, mies. Oon toivonut sitä jo pitkään.
Edetään vaan, koska aloitetaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saisinpa sinut mukaan ulos. 💕🥰
Siellä sataa.
räntää kaiken lisäksi
Vierailija kirjoitti:
Wish me luck
Onnea matkaan
Hyvää pääsiäistä Riikka, Petteri ja Jussi! Olette kaikki meille rakkaita. T: Palstan väki
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä saa rakastamaan ihmistä, joka ei huomioi tarpeitasi?
Traumatausta se taitaa yleisin syy olla. Mikä on oma syysi?
Itse en ole vielä rakastunut ja hän huomioi ihan riittävästi, joten kunhan spekuloin vain.Ei tämä ole yleisin syy todellakaan. Aika erilaisia ovat sitten nämä ihmiset.
Kuinka niin ei ole? Onko sulla jokin tilasto siis?
Mikä oli se oma syysi, et vastannut
Tiedän miten paljon erilaisia uhrit ovat ja heillä on ongelmia. Vastasin jo edellä että en tarvitse rakkautta.
Lisäys.
Halusin ihanan miehen jota voi rakastaa. Sitten sain sellaisen ja piti vain opettaa minusta koska olin erilainen kuin mihin hän oli tottunut. Ongelmia oli miehellä paljon mutta sitten oppi että minuun voi luottaa ja että olen vahva ihminen. Piti opettaa että avoin kommunikaatio on kanssani turvallista. Ei sen kummempaa. Suhde on jo ohikin lopullisesti mutta nyt tiedän että enää minulla ei ole edes tarvetta rakastaa ketään miestä joten olen vapaa siitäkin aiheesta ja pärjään hyvin yksin. Näinkin voi siia olla.
Vierailija kirjoitti:
L. 🧡 T.
Lassila&Tikanojan lempi on ihqua!
en enää vedä vessaa kertaakaan